תכירו את Thirstie Access, שירות חדש ששם לו למטרה לפרוץ את גבולות השוק המוגדרים של משקאות חריפים בארצות הברית, ולאפשר ליצרנים עצמאיים למכור את התוצרת הייחודית שלהם ישירות לצרכנים. בשביל מה זה טוב, אתם שואלים? בשביל שתוכלו לקנות את הוויסקי של המתאבק קונור מקגרגור.

כאמור, המתאבק הג׳ינג׳י עשה כבוד למוצאו האירי בסוף שנת 2018, עם השקת וויסקי בשם Proper No. Twelve. השם המקורי שיועד למשקה היה Notorious, אבל אחרי הסתבכות משפטית עם המייסדים של Carlow Brewing Company, שמחזיקים בזכויות היוצרים למותג אירופאי בשם זהה, החליטו לשנות אותו ולתת כבוד למחוז ילדותו של מקגרגור - Crumlin, Dublin 12. ומה עם הוויסקי עצמו? בעל 40% אלכוהול, ובטעם שלו תמצאו רמזים לווניל ולדבש, כמו גם לגוון עצי ומעושן. הוא כבר הופץ ברחבי הממלכה המאוחדת, ארצות הברית, אוסטרליה וקנדה, וכעת יהיה קל מתמיד לטעום אותו.

קונור (צילום: צילום מסך מתוך Instagram)
קונור | צילום: צילום מסך מתוך Instagram

״אין נרגשים מאיתנו להשיק את המערכת החדשה שלנו עם Proper No. Twelve, Ramona Organic Wine Spritzes ו-Ten To One Rum״, מסר דווראג׳ סאות׳וורת׳, מנכ״ל ומייסד שותף ב-Thirstie. ״הטכנולוגיה שלנו יצרה מערכת אורגנית ואמינה עבור מותגים כדי שאלו יוכלו לתקשר עם הצרכנים שלהם באופן ישיר יותר״. ניקול אוסטין, מנהלת שיווק בחברת Eire Born Spirits של מקגרגור, מסרה ש״היו לנו עשרות אלפי לקוחות בארצות הברית בלבד שביקרו באתרנו וניסו לרכוש את Proper No. 12. כפתור ה׳קנו עכשיו׳ בשיתוף עם Thirstie Access שיש לנו באתר יאפשר לצרכנים לקבל בקבוקים ישירות לביתם״.

הוויסקי האירי זמין למשלוח בקליפורניה, ניו יורק ו-16 מדינות נוספות בארצות הברית, עם צפי להתרחבות אזור ההפצה במהלך שנת 2020.