"גירושין - תג מחיר": ישיר (צילום: חדשות 2)
"נהרסו חיי". אילוסטרציה | צילום: חדשות 2

תושב אזור המרכז בשנות ה-50 לחייו הגיש לאחרונה תביעה נגד חברת "סלקום", בה הוא טוען כי רשת הסלולר היא שאחראית לגירושין המכוערים מרעייתו. לדברי הגבר, בחודש אוגוסט אשתקד העבירה סלקום לאישה את פירוט שיחות הטלפון הנייד שלו, ללא ידיעתו. לאחר שעיינה בפירוט השיחות הבינה האישה כי הבעל מקיים קשר טלפוני אינטנסיבי עם אישה אחרת, דבר שלטענתו הוביל בסופו של דבר לגירושיהם. לפיכך תובע הגבר מסלקום פיצויים בסכום כולל של 300,000 שקלים.

רוצים לקבל עדכונים נוספים? הצטרפו לחדשות 2 בפייסבוק

בכתב התביעה טוען הגבר כי סלקום פגעה בפרטיותו והעבירה את פירוט השיחות שלא כדין, בין היתר, משום שמנוי הטלפון הסלולרי שלו שולם מחשבון בנק אישי ונפרד מזה של האישה. בכתב התביעה טוען הגבר כי מהמועד בו גילתה האישה את הקשר שלו עם האישה האחרת החל עולמו לחרוב עליו.

"התובע נגרר שלא מרצונו למלחמת חורמה משפטית ונאלץ להוציא סכומי כסף רבים", נכתב בכתב התביעה. "לבסוף חתם התובע על הסכם הגירושין וזאת לאחר שעבר מסכת התעללות נפשית מצד האישה שכללה מתן צו עיכוב יציאה מהארץ". לדברי התובע, הסכם הגירושין עליו חתם אילץ אותו למכור את ביתו ובעקבותיו "נהרסו חייו וכיום הוא מצוי במצב כלכלי רע מאוד וחי בתנאים קשים", לשון התביעה.

סלקום בתגובה: "הטענות מופרכות" (צילום: רויטרס, חדשות)
גרמו לגירושים? סלקום (ארכיון) | צילום: רויטרס, חדשות

לטענת התובע, סלקום הפרה את חובתה כלפיו בכך שהעבירה מידע פרטי לאדם שאינו בעל המנוי. "המידע הועבר לרשותו של גורם זר או בדרך של מחדל או במכוון על ידי עובד שמכיר את האישה, אופציה שאינה נשללה", נכתב. בתביעה שהוגשה מצטט הגבר את תקנון חברת הסלולר בו היא מתחייבת לשמור על פרטיות הלקוחות: "בידנו יש מידע רב על לקוחותינו. האמון שהלקוחות נותנים בנו מהווה נכס רב-ערך. כל שימוש במידע בניגוד לחוק הינו אסור ופוגם באמון זה. שמירה על פרטיות התקשורת של לקוחותינו חיונית לחברתנו, הן מפאת חובתנו על פי דין והן מתוקף יחסי האמון הקיימים בינינו ובין לקוחותינו".

מסלקום נמסר בתגובה כי "החברה מקפידה על פרטיות לקוחותיה ונהגה במקרה זה כשורה ותציג את עמדתה המפורטת בבית המשפט".