בגלל עיכוב: נוסעים התפרעו (צילום: איתי צין, חדשות)
שוב התפרעות בטיסה. מטוס אל על, ארכיון | צילום: איתי צין, חדשות

אחרי הסרטונים האחרונים שתיעדו יחס משפיל כלפי נותני שירות שונים במהלך חופשות, עוד אירוע חמור התרחש במהלך טיסה לישראל. נוסע בטיסת אל-על מתאילנד לתל אביב, שהמריאה אמש (שלישי) בחצות מבנגקוק, התפרע בטיסה, קילל את אנשי הצוות - ונעצר על ידי המשטרה מיד עם נחיתת המטוס.

רוצים לקבל עדכונים נוספים? הצטרפו לחדשות 2 בפייסבוק 

אחד הנוסעות במטוס, ליבנת ניזרי, סיפרה כי הנוסע התפרע מיד אחרי ההמראה וקילל את הדיילות בטענה שאחת מהן לעגה לו ולא נתנה לו שירות הולם. לדבריה, נוסעים שישבו בסמוך לנוסע המשתולל וביקשו לעבור מקום כדי להתרחק ממנו, הועברו בחלקם למחלקת עסקים.

מאבטח שהיה על הטיסה הוצמד במהלך כל הטיסה לנוסע המתפרע, שהמשיך לגדף את הצוות ולצעוק קריאות כמו: "בת זונה", "אל-על הרסו לי את החיים" ו"החרא שלי יפה יותר מהפרצוף של הדיילת".

"לא נסבול התנהגות בלתי הולמת"

לדברי ניזרי, אנשי הצוות טיפלו במקרה על הצד הטוב ביותר והנוסעים שהיו מבועתים מהאיש לא הורשו לדבר עמו. "מנהלת הטיסה אמרה לי שהצוות אף שקל לנחות נחיתת ביניים כדי להוריד את האיש מהטיסה", אמרה. "אך בסופו של דבר הוחלט להמשיך לנתב"ג, שם המתינו לאיש שוטרי משטרת ישראל ועצרו אותו".

מאל-על נמסר בתגובה: "מדובר בנוסע שבמהלך כל הטיסה התנהג באלימות מילולית ופיזית כלפי הצוות והנוסעים. צוות הטיסה עשה הכול על מנת להתמודד עם האירוע. מיד עם הנחיתה הוזמנה משטרה, שהמתינה לנוסע בפתח המטוס. אל-על לא תסבול התנהגות בלתי הולמת בטיסותיה ותפעל במלוא החומרה ועל פי דין כלפי כל מי שמפריע לסדר התקין של הטיסה".

בחודש שעבר פורסם "סרטון השוקולד" שבו תועדו נוסעים צועקים על דייל שסירב למכור לחברתם שוקולד. "אתה עובד שלי, שילמתי על הטיסה ואני רוצה שוקולד!", נראית אחת הנוסעות זועקת לעבר הדייל.

לאחר שניות ארוכות של קללות עסיסיות, הצטרפה לתקרית החריגה גם אחותה שישבה מצדו השני של המעבר. "היא שילמה על כרטיס טיסה, תמכור לה את השוקולד, יא חתיכת זבל!", היא מטיחה לעברו.הסרטון, שפורסם ברשת, יצר תהודה וזכה לאלפי צפיות, תגובות ושיתופים. בעקבות המקרה הזה פורסמו עוד מספר מקרים וסרטונים בהם תועד יחס משפיל ומבזה כלפי נותני שירות שונים.