N12
פרסומת

מחשש להתנפלות על רשתות השיווק: בוטלו בדיקות הקורונה לצרכנים

הפיילוט שתוכנן ברשתות השיווק נדחה מכיוון שההודעה על כך דלפה לתקשורת, והמארגנים חוששים שאנשים יגיעו רק בשביל להיבדק וייווצרו התקהלויות לא רצויות. המיזם נשקל מחדש

מעיין פרתי
לי אברמוביץ'
פורסם: | עודכן:
תור בכניסה לסניף טיב טעם בנתניה
תור בכניסה לסניף "טיב טעם" בנתניה
הקישור הועתק

בעלי רשתות השיווק קיבלו אתמול (שני) הודעה שמכיוון שההודעה על פיילוט של בדיקות קורונה ברשתות השיווק דלפה לתקשורת, הבדיקות כרגע נדחות ונשקלות מחדש. ככל הנראה יש חשש מכך שאנשים שמעוניינים לעשות בדיקה, יגיעו במיוחד ותהיה התקהלות המונית בניגוד להנחיות. במקביל: בכירים במערכת הבריאות אומרים שהם לא שמעו על המיזם ולא אישרו אותו.

ברשתות השיווק והמזון מתמודדים עם הצורך מצד אחד להעניק שירותים חיוניים לאזרחים, ועם המחויבות מצד שני לעמוד בהנחיות משרד הבריאות, ולכן שוקלים צעדים להקלת העומס בסניפים. בין היתר שוקלים את הדברים הבאים: צמצום מגוון המוצרים שניתן לרכוש אונליין, חבילות בסי, שירות טייק אווי להזמנות, קליטת אורזי משלוחים ושליחים נוספים ושירות ייעודי ומהיר ללקוחות מבוגרים.

אתמול פורסם כי היום צפוי להתחיל פיילוט של בדיקות מדגמיות לנגיף הקורונה ללקוחות ועובדים בכמה סניפים של סופרים ורשתות שיווק ברחבי הארץ - מטרת הפיילוט היא הרחבת האינדיקציה על מספר החולים בווירוס באוכלוסייה הכללית. הוא יחל בסניפי רמי לוי בתלפיות בירושלים ובת ים ובסניף ויקטורי בבאר שבע. בהקשר זה יש לציין כי 7% מחולי הקורונה נדבקו ברשתות שיווק.