יאמי בן מוחה, תושבת נהריה, טסה לתאילנד עם חברת ארקיע ומצאה את עצמה בסיוט שלא נגמר. "הגענו לטיסה אחרי נסיעה של ארבע שעות מהצפון אחרי ערב חג", מתארת יאמי. "הנסיעה עלתה לנו מאות שקלים. כשהגענו לנתב"ג גילינו שאין טיסה ואמרו לנו לחכות שעה וחצי. בסוף שלחו אותנו הביתה ואמרו שיעדכנו אותנו מחר מתי הטיסה הבאה. בגלל שלא רצינו לחזור לצפון הלכנו לבית מלון שעלה לנו 700 שקל. חשוב לציין שבינתיים פיספסנו טיסות המשך ומלונות ששולמו מראש".

זה לא נגמר כאן. "בשעה 4 בבוקר קיבלנו הודעה שהטיסה תהיה בעשר וחצי בבוקר", מתארת יאמי. "הגענו לשדה והכל היה סגור בגלל החג. עלינו לטיסה וגילינו שמתוך ארבעה שירותים שניים לא עובדים. אחרי שעה של טיסה, גם שני השירותים שעבדו התקלקלו".

"אנשים התחילו להשתמש בבקבוקים", מתארת יאמי. "אימהות שמו לילדים בני חמש חיתולים. הדיילים הלכו לישון וכשדרשנו תשובות לא היו להם כאלה. הם ידעו מראש שיש בעיה במערכת השירותים, אבל בגלל שלא היה להם מטוס חלופי הם היו חייבים להוציא את הטיסה".

יאמי מתארת שהנוסעים בטיסה זעמו מאוד על המתרחש. "היו מקומות שממש ירדו מים מהתקרה. היו כיסאות שבורים ובכל רגע מישהו הלך לשאול את הדיילת מה לעשות. הדיילות לא הוציאו אוכל בגלל שאין שירותים. זו טיסה שעלתה לנו 1308 דולר לכיוון לזוג. ניסhנו להתקשר לארקיע ולדבר איתם, אבל לא היה מענה".

מחברת ארקיע נמסר: "הטיסה התעכבה עקב תקלה במטוס החכור שפעל בשירות ארקיע. ארקיע עשתה את כל המאמצים לאתר את הנוסעים ולידע אותם בדבר האיחור לפני יציאתם לשדה. הצוותים הטכניים עשו ככל שיכלו כדי לתקנה במהירות האפשרית ולהוציא את הטיסה. אנו מתנצלים בפני הנוסעים על עוגמת הנפש שנגרמה להם".