דרכי הפעולה נחשפות: משה קלוגהפט, מנהל הקמפיין של מפלגת הבית היהודי ומי ששולט ביד רמה בדף המסרים של המפלגה ושל היו"ר, הסביר לפני כשנתיים בריאיון נדיר, במהלך הקמפיין לבחירות לכנסת בשנת 2012, את שיטת עבודתו, הכוללת "הכפשות לגיטימיות" על יריבים פוליטיים.

רוצים לקבל עדכונים נוספים? הצטרפו לחדשות 2 בפייסבוק

קלוגהפט, שכונה "אדריכל הניצחון של בנט" בבחירות הקודמות לכנסת, הוא מי שעומד מאחורי הקמפיין האחרון של המפלגה ומאחורי דף המסרים של המפלגה. בשבועות האחרונים הציג הקמפיין של המפלגה ציטוטים המיוחסים לחברי מפלגת העבודה וביניהם יוסי יונה, מרב מיכאלי וסתיו שפיר, כאמירות "אנטי ציוניות" לטענת הבית היהודי. 

בשיחה נדירה עם קלוגהפט לפני כשנתיים במהלך הבחירות לכנסת ה-19 אמר היועץ הבכיר כי "בקמפיינים יש הכפשות, זה לגיטימי. אני מתעסק במקביל בשבעה קמפיינים שונים, בכולם יש הכפשות, בסדר. תמיד מנסים, כי דברים נדבקים. בדברים האלה, אנשים זורקים וחלק נדבק...".

קמפיין "הבית היהודי" נגד העבודה
קמפיין "הבית היהודי" נגד העבודה | צילום:

בשיחה הבהיר אז קלוגהפט כי מדובר בשיטת עבודה נפוצה: "כמי שמנהל קמפיינים כל הזמן, כל מחאה, אתה באופן מיידי מפיץ שמישהו עומד מאחוריה - מישהו שאם יידעו שהוא עומד מאחוריה, אז זה יעשה דה-לגיטימציה למחאה. זה נכון למאבק על המים, במאבק על ששינסקי, במאבק על מילואימניקים והלאה, זה בסדר".

מהבית היהודי נמסר בתגובה לדברים כי "מדובר בניתוח שוק, לא תיאור של עיסוקיו, עליהם נרחיב בפעם אחרת בכיף".