ביום רביעי בצהריים ראש הממשלה בנימין נתניהו אמור להגיע לכנס בחירות של הליכוד, שייערך בהיכל התרבות בכרמיאל. בפרסומים ברשתות החברתיות ובקבוצות של תושבי כרמיאל והצפון נקראו התומכים להשתתף בכנס - מהם עולה שעיריית כרמיאל מעורבת בפעילות פוליטית אסורה.

לעדכונים נוספים ושליחת הסיפורים שלכם - היכנסו לעמוד הפייסבוק של החדשות

באותן הזמנות לכנס התברר שבכירים בעיריית כרמיאל מעורבים בהפקת הכנס: האחראי על ההגברה בכנס הבחירות הזמין תושבים בחשבון הפייסבוק והודה ל"מר אלי שדה, על ההפקה של האירוע הניהול והארגון, אין ספק שזו תהיה הצלחה גדולה". בהמשך ההזמנה נקרא המשתתפים לתאם את הגעתם ואת הרישום עם שלי, בתוספת מספר טלפון.

אלי שדה הוא דובר העירייה וראש הלשכה של ראש העירייה משה קונינסקי, ושלי שדרכה נעשה הרישום היא שלי אטיאס, העוזרת האישית שלו. קונינסקי הוא אמנם איש ליכוד, אך חוק הבחירות לכנסת וחוק הרשויות המקומיות אוסר על עובדי הרשויות ועובדי מדינה השתתפות בתעמולת בחירות לכנסת. בין היתר, נקבע גם איסור פלילי קונקרטי על עובד רשות למקומית שהוא בעל סמכות מנהלית או בתפקיד שכרוך במגע עם קהל לקחת חלק בתעמולת בחירות.

למרות הפרסומים, מעירית כרמיאל נמסר כי "האירוע הופק ומשולם ע"י הליכוד וכי אין לעובדי העירייה כל קשר להפקה. אין משום רישום מוזמנים בבחינת הפקה. אלי שדה איננו אחראי על תוכנו של פוסט בפרופיל אישי שמפרסם אדם כזה או אחר".