סוף להתקפות בין סער לבנט? יו"ר מפלגת תקווה חדשה גדעון סער, פנה הבוקר (חמישי) בחשבון הטוויטר שלו לנפתלי בנט והודיע על הפסקת ההתקפות מצידו. "המשך ההתגוששות בינינו תשרת רק את נתניהו", כתב סער והודיע כי "הפסקת האש" תימשך מצידו ללא קשר להחלטתו של בנט. 

לעדכונים נוספים ושליחת הסיפורים שלכם - היכנסו לעמוד הפייסבוק של החדשות

"נפתלי בנט", כתב סער ותייג את יו"ר מפלגת ימינה, "לישראל חשוב שנלך ביחד ונעשה שינוי במדינה. טובת המדינה מחייבת את החלפת נתניהו כדי לאחד את העם ולהקים ממשלה יציבה. תקווה חדשה תתמקד רק בכך. אתה לא היריב שלנו והמשך ההתגוששות בינינו תשרת רק את נתניהו. לפיכך, היא תיפסק מצידנו, גם אם זה יהיה באופן חד-צדדי".  

בתגובה להודעתו של סער, מהליכוד נמסר כי "גדעון ובנט כבר חתמו על הסכם עודפים והיום גדעון הודיע על הפסקת אש עם בנט - הכול כדי לתאם את הממשלה שלהם תחת לפיד. רק הליכוד יכול להקים ממשלת ימין על מלא!".

הדברים באים לאחר הפרסום אתמול לפיו סער קידם ברשת כתבות שליליות על בנט באופן אנונימי, לאחר שמפלגת ימינה הגישה עתירה לוועדת הבחירות המרכזית בנושא. מדובר בכמה כתבות ממומנות, שהתפרסמו כהמלצת תוכן של חברת אאוטבריין, המתמחה בפרסום דיגיטלי ומאפשרת לאתרי אינטרנט להציג תוכן ממומן לגולשים. בכתבות, הוצג בנט כפזיז וכמי שישב בממשלת נתניהו, בדיוק לפי קווי הקמפיין של סער. 

ממפלגת תקווה חדשה נמסר לאחר הפרסום כי היא "פועלת להביא לידיעת הציבור מידע שפורסם בכלי תקשורת מובילים בישראל. לפני פורים, הגיע הזמן להוריד את המסכה מעל בנט ולומר לציבור בקול ברור את מה שבנט וימינה מנסים להסתיר - שהצבעה לבנט היא הצבעה לנתניהו".

נפתלי בנט מסר תגובה לפרסום ועלה למתקפה משלו: "בזמן שאני נלחם בשנה האחרונה נגד הקורונה, סער פעל בחשכה להפיץ את קורונת השנאה בקמפיין נכלולי, פחדני ולא חוקי. גדעון - ככה לא בונים אחדות. אני אמשיך לדאוג רק לאזרחי ישראל".