בצלאל סמוטריץ' נגד ממשלת ימין בתמיכת רע"ם: יו"ר הציונות הדתית פסל הבוקר (חמישי) באופן נחרץ את האפשרות שתקום ממשלה בתמיכתו של מנסור עבאס. סמוטריץ' קרא ליו"ר תקווה חדשה גדעון סער וליו"ר ימינה נפתלי בנט לתאם את הדרישות - ולהצטרף לממשלה בראשות נתניהו.

לעדכונים נוספים ושליחת הסיפורים שלכם - היכנסו לעמוד הפייסבוק של החדשות

"לא תקום ממשלת ימין שתתבסס על רע"ם של מנסור עבאס. נקודה. לא מבפנים, לא מבחוץ, לא בהימנעות, ולא באיזה ישראבלופ אחר. תומכי טרור ששוללים את קיומה של מדינת ישראל כמדינה יהודית אינם שותף לגיטימי לשום ממשלה", כתב סמוטריץ' בחשבון הפייסבוק שלו.

עוד הוא תקף את המחנה הנגדי והוסיף: "לצביעות של השמאל, שרודף אחרי נתניהו שהביא הישגים אדירים למדינת ישראל, ובכדי להחליף אותו מוכן למכור את מדינת ישראל למי שמזדהים עם הגרועים שבאויביה - כבר התרגלנו למרבה הצער. הקולות חסרי האחריות של גורמים מסוימים בימין בימים האחרונים, שתומכים שהישענות כזו על 'עבאס הנחמד' משקפים בלבול מסוכן. חברים, תוציאו את זה לכם מהראש. לא יהיה. לא במשמרת שלי".

לא תקום ממשלת ימין שתתבסס על רע"מ של מנסור עבאס. נקודה. לא מבפנים, לא מבחוץ, לא בהמנעות, ולא באיזה ישראבלופ אחר. >>>...

פורסם על ידי ‏בצלאל סמוטריץ'‏ ב- יום חמישי, 25 במרץ 2021

"מה כן יהיה? נפתלי בנט וגדעון סער חייבים לשים את העניינים האישיים בצד ולהיכנס לממשלת ימין", הוא הדגיש. "הם יכולים וצריכים להציב כתנאי לכך דרישות שיהפכו את הממשלה הזו לימנית באמת - במשפט, בהתיישבות, בביטחון, בזהות היהודית, בהוצאת המסתננים, בכלכלה, ועוד. הציונות הדתית תגבה אותם כמובן בדרישות האלה, ואני משוכנע שכך גם המפלגות החרדיות. שימו הכול בצד ובואו".

לאחר ספירה של 93.4% מקולות המצביעים בבחירות, הבוקר מפלגת רע"ם איבדה מנדט לטובת מרצ. רע"ם עומדת כעת על 4 מנדטים, לעומת מרצ שעלתה ל-6. תוצאות האמת ממשיכות לזרום ואמש החלה ועדת הבחירות המרכזית לספור כ-450 אלף קולות במעטפות הכפולות. הקולות הללו יהיו האחרונים שייספרו - וככל הנראה בשעות אחר הצוהריים צפויות להתפרסם התוצאות הרשמיות.

 עוד על בחירות 2021 ב-N12:
 
>> למדגם בחירות 2021 של חדשות 12
 
>> זה שיוצא, וזה שנשאר: הח"כים החדשים בכנסת
 
>> בדקו: איך הצביעו ביישוב שלכם?
 
איתמר בן גביר, יו"ר מפלגת "עוצמה יהודית" ומועמד מספר 3 ברשימת הציונות הדתית שנבחרה לכנסת, התייחס אמש בריאיון למהדורה המרכזית למבוי הסתום, ותקף בחריפות את מנסור עבאס שעשוי לתמוך בהקמת ממשלה בראשות נתניהו: "הוא תומך חמאס". "לא רק אני אומר את זה, גם שלמה קרעי ויואב קיש אמרו זאת", טען בן גביר. "מדובר באדם שהביע תמיכה בחמאס, ומדבר על רוצחי יהודים כלוחמי חירות".
 

לפי ספירת יותר מ-93% מהקולות, שהם 4,027,269 מיליון קולות, גוש תומכי נתניהו נותר עם 52 מנדטים, גוש מתנגדי רה"מ נותר עם 57 מנדטים, רע"ם עם 4 מנדטים ובנט עם 7. לפי נתוני ועדת הבחירות, הליכוד עם 30 מנדטים, יש עתיד עם 18, ש"ס עם 9, יהדות התורה עם 7, כחול לבן עם 8, העבודה עם 7, הרשימה המשותפת, תקווה חדשה, ישראל ביתנו והציונות הדתית עם 6 מנדטים כל אחת - ומרצ עם 6 מנדטים.