שר הפנים אריה דרעי התראיין הערב (שני) במהדורה המרכזית וטען כי רוב הציבור הימני מסורתי מעוניין בנתניהו כראש ממשלה. עוד הוסיף דרעי: "הבחירות האלו מאוד מוזרות, יש 4 מפלגות שהן על גבול אחוז החסימה וזה משנה את כל התמונה".

לעדכונים נוספים ושליחת הסיפורים שלכם - היכנסו לעמוד הפייסבוק של החדשות

יו"ר ש"ס הודה כי הן הוא והן נתניהו מתקשים ולדבריו "מגרדים את ה-61 מנדטים", אך בכל זאת הוא מאמין כי עם עבודה קשה יגיעו לתוצאה ותהיה הכרעה בבחירות. 

לדבריו של דרעי הבעיה האמיתית בבחירות הם הקרבות הפנימיים בימין: "לציבור הימני המסורתי יש רוב גדול, למעלה מ-70 מנדטים, והם מתגוששים אחד עם השני, כל אחד אומר אני אמלוך. אין חלופה אחרת לנתניהו - או נתניהו והליכוד שהם המפלגה הגדולה, או לפיד וליברמן שחתמו על הסכם עודפים".

בני גנץ אריה דרעי (עיבוד: מרים אלסטר, פלאש/90 )
התחייב לקיים את הסכם הרוטציה | עיבוד: מרים אלסטר, פלאש/90

הזכרנו לשר הפנים כי בעבר התחייב לא פחות מפעמיים מול המצלמה כי הסכם הרוטציה יקויים. על כך הגיב: "לא עבדתי על בני גנץ, זו הייתה המודעות שלי והרצון שלי שתהיה ממשלה שתחזיק מעמד. אני אמרתי את זה מעצמי שזה מה שאני רוצה, גנץ סגר הסכם עם נתניהו, אני לא ערב בהסכם הזה, אמרתי שאני משוכנע שממשלה כזו תשלים את ימיה וטעיתי".

"גנץ במשך שלוש מערכות בחירות עשה הכל להקים ממשלה בלי ביבי ובלי החרדים", טען דרעי והוסיף כי גנץ ניסה עד הרגע האחרון להקים ממשלה עם המשותפת ועם ליברמן. "כשהבין שלפיד לא ייתן לו להיות ראש המפלגה הוא בא להקמת ממשלה עם נתניהו. נוצר משבר אמון גדול ביניהם, אלה בחירות מיותרות לגמרי ויכולנו להמשיך עוד 3 שנים. בתקופה שאחרי הקמת ממשלה הגורמים המקצועיים באוצר אמרו שאי אפשר להעביר תקציב דו שנתי כי אנחנו לא יודעים מה יהיה עם הקורונה, אני התחננתי לכחול לבן שנסכים על תקציב של שנה ונתקדם הלאה". 

על סערת יהודה משי זהב אמר: "אני מכיר אותו ועובד איתו במשרד הפנים בגלל זק"א, פונה אליו הרבה פעמים שיש בעיות - לא שמעתי ולא ידעתי. עצם החשדות מזעזעות כל נפש, הלוואי שייצא שמדובר בעלילות. המשטרה צריכה לחקור את הדבר הזה, אי אפשר להשאיר את זה פתוח. אני מקווה בשבילו שזה לא נכון".