בפוסט שפרסם הבוקר (ראשון) בעמוד הפייסבוק שלו, האשים ליברמן גם את כחול לבן בשל התייצבותם לצד ח"כ גפני, זאת "תוך טרפוד הניסיונות של ישראל ביתנו' להחליפו בוועדת הכספים". ליברמן התייחס בשנית לנאומו של יו"ר הרשות הפלסטינית אבו מאזן בדיון החירום של הליגה הערבית שכינה את העולים מרוסיה "לא יהודים", והצהיר: "עבורי, כל אחד שמשרת בצה"ל, עושה מילואים, עובד ומשלם מיסים הוא יותר יהודי מדרעי וליצמן ביחד".

לעדכונים נוספים ושליחת הסיפורים שלכם - היכנסו לעמוד הפייסבוק של החדשות

"רק השבוע דרעי וליצמן הצליחו להעביר 845 מיליון ש"ח, שאושרו בוועדת החריגים של משרד האוצר, לישיבות", הוסיף יו"ר ישראל ביתנו.

ליברמן תקף בחריפות גם את נאומו של יו"ר הרשות הפלסטינית וכתב כי "דבריו של הראשון לציון הרב יצחק יוסף על כך שהעולים מברית המועצות לשעבר אינם יהודים, קיבלו היום את תמיכתו הבלתי מעורערת של גדול האנטישמיים אבו מאזן, שהוסיף וטען שמדינת ישראל אינה מדינה יהודית ושהעולים מאתיופיה הם מוסלמים".

גם בריאיון לדנה ויס אמש ב"חדשות סוף השבוע" יצא ליברמן נגד ראשי יהדות התורה. במפלגה מסרו בתגובה לדבריו: "האיש ההזוי איווט ליברמן שבגלל איבה אובססיבית לנתניהו מטריל מדינה שלמה מזה שנה ומוביל אותנו שוב ושוב לבחירות מיותרות ומבוזבזות על חשבון אזרחי ישראל. בניגוד אליו, יהדות התורה אינה מזגזגת, אלא עקבית בתמיכה בממשלת ימין בראשות נתניהו".

עוד נמסר מיהדות התורה כי "כפוליטיקאי הכושל ביותר בישראל, ללא כל הישג בעשרים שנה, שב הערב ליברמן לאולפנים בשקרים ובהסתה פרועה נגד החרדים, הליכוד, הערבים ומי לא. לאזרחי ישראל כבר ברור כי פתק ליברמן בקלפי משמעותו בחירות רביעיות, והגברת השיסוי בין האוכלוסיות".

דבריו של אבו מאזן נאמרו במהלך דיון החירום של הליגה הערבית בעקבות פרסום תוכנית השלום של טראמפ. יו"ר הרשות הפלסטינית תקף בחריפות את העסקה שהציג הנשיא האמריקני: "הם רוצים שאכיר במדינה יהודית? רוב העולים מרוסיה אינם יהודים. הם שילמו כסף כדי שיגידו שהם יהודים. גם אחוז היהודים בקרב יוצאי איתיופיה הוא נמוך".