הקרב על רשימת העבודה-גשר ומרצ: ח"כ עיסאווי פריג', שקיבל את המקום ה-11 בלבד והלא-ריאלי ברשימה המאוחדת - כפי שעלה מסקר חדשות 12 האחרון אמש - עתר היום (שלישי) לבית הדין של מרצ נגד השיריון של יאיר גולן במקום השביעי.

לעדכונים נוספים ושליחת הסיפורים שלכם - היכנסו לעמוד הפייסבוק של החדשות

לרשימה המאוחדת המסתמנת של מפלגות השמאל אין מועמד ערבי בעשירייה הראשונה עם דחיקתו של פריג' למקום ה-11. אתמול הוא התארח באולפן שש עם עודד בן עמי ואמר: "הרשימה הקיימת תוביל למעבר בוחרים ערבים למשותפת ... יש התחייבות אישית של הורוביץ וזנדברג על ביטול ההתמודדות ליו"ר בתמורה לשמירה על הקול הערבי".

על הרכבה הנוכחי של הרשימה כפי שמסתמנת כעת אמר: "יש לי הסתייגות אבל זה עוד לא סופי. מחר ועידת מרצ צריכה להתכנס ... ולאשר את ההסכם. כל מה שאנחנו רואים זה סיכום של יו"ר מרצ ויו"ר העבודה, שטרם קיבל את אישור המוסדות - אבל המאבק גם ימשיך לשם".

על שיריון גולן אמר: "התקיימו בחירות פריימריז קשים במרצ ונבחר המועמד הערבי - שזה אני - למקום רביעי. מקום רביעי, זאת אומרת שמיני באיחוד. בא יו"ר המפלגה, סיכם עם יאיר גולן להיות שלישי - שהזיז את כולם אחורה ואז אני הפכתי להיות חמישי. באיחוד חמישי מקבל 11. זאת ההצעה. אני כועס ומאוכזב על דחיקת הקול הערבי. חברים - זאת אמירה. ברגע שאני פונה לציבור הערבי ואומר לו שאני לא רוצה אותך שותף, רוצה אותך עלה תאנה - הציבור הערבי יגיב בהתאם. אתם לוקחים ממני את הכלים".