ישראל בכר, יועצו הבכיר של יו"ר כחול לבן, אומר בהקלטה בלעדית מהימים האחרונים שפורסמה הערב (חמישי) במהדורה המרכזית כי בני גנץ הוא סכנה לישראל. בכר הוא אחד השמות המוכרים בשוק, היה יועץ בעבר של נתניהו וכעת עם גנץ. בשבועות האחרונים הוא מנהל שיחות ארוכות מאוד עם מכר, שבהן הוא פורש את הבעיות הקשות שיש לו עם עם יו"ר כחול לבן.

לעדכונים נוספים ושליחת הסיפורים שלכם - היכנסו לעמוד הפייסבוק של החדשות

היועץ בכר: היא (עומר ינקלביץ') אומרת שהוא טיפש והוא אפס מאופס והיא אומרת 'אסור שיהיה ראש ממשלה'.
מכר: הם הולכים להביא סכנה, וכבר דיברתי איתך, סכנה גדולה מאוד. הם יגרמו לחוסר החלטה נכונה, השתדלות של בני אדם בעולם לתקוף את אירן, הם יעצרו את זה ובזה שהם יעצרו את זה, מה אתה יודע?
היועץ בכר: אני יודע את זה
מכר: מה, מה אתה יודע, תסביר לי, מה אתה יודע?
היועץ בכר: שאין לו אומץ לתקוף באירן
מכר: כאילו, כי זה האיש?
היועץ בכר: כי זה האיש.
מכר: ואז מה יכול לקרות, אהוב שלי? אתה מבין?
היועץ בכר: סכנה לעם ישראל.

בימים האחרונים הגיע המשבר בין יועצי כחול לבן לשיאים חדשים ובמפלגה העריכו כי הרומן בין גנץ לבכר לא יאריך ימים, עוד בטרם הפרסום הערב. בכר השמיע דברים דומים גם בשיחות פוליטיות שקיים בשבועות האחרונים. הרבה גבות הורמו על הצורה המזלזלת בה דיבר על גנץ.

בכירי כחול לבן הגיבו לפרסום בביטול. ח"כ גבי אשכנזי אמר: "אני מכיר את בני 40 שנה, היינו יחד ברגעים המורכבים ביותר. הוא תמיד פעל בקור רוח וללא מורא. כך הוא ינהג כשידו תהיה על ההגה של המדינה". ח"כ יאיר לפיד צייץ: "ישבתי לילות ארוכים בקבינט בזמן מלחמה גם עם ביבי וגם עם בני. כשביבי קרס מול הלחץ בני היה האיש הכי קר רוח בחדר. כל היתר רכילות".

בעקבות הפרסום, ראש הממשלה נתניהו מסר הערב כי "גם האנשים הקרובים ביותר לגנץ יודעים שאסור לו להיות ראש ממשלה ושהוא מסוכן לביטחון ישראל".

תגובת כחול לבן: ‎"צר לנו שתעשיית השקרים מבית היוצר של הליכוד ממשיכה לפעול. אם יהיה לנאשם נתניהו מנדט אחד נוסף הוא יישאר".