פחות מחודש לבחירות ונראה שבכחול לבן עומדים להשיק קמפיין חדש. בציוץ בטוויטר פרסם הערב (מוצאי שבת) יו"ר כחול לבן בני גנץ כי מחר, ראשון, בשעה שמונה בבוקר "אחשוף את תיק 5000 של נתניהו".

לעדכונים נוספים ושליחת הסיפורים שלכם - היכנסו לעמוד הפייסבוק של החדשות

על פי ההערכות הקמפיין יעסוק בכך שמידי שנה מתים כ-5000 אזרחים בישראל בגלל הקריסה של מערכת הבריאות בארץ. בכוונת המפלגה להשיק קמפיין שיעסוק בבריאות.

 ביום חמישי פרסמנו במהדורה המרכזית כי האסטרטגיה של כחול לבן תהיה ריכוז מאמץ בשבועיים שלפני יום הבוחר: בליכוד לעומת זאת, מתכוונים לרכז מאמצים בירידה לשטח. ראש הממשלה נתניהו צפוי לבקר במספר רב של יישובים, וכן לנסות לשמור על סדר יום מדיני. המסר המרכזי שלו: הניצחון בהישג יד, למרות הקיפאון במפת הגושים.

בחודשים האחרונים כמעט ולא חלה תזוזה במפת המנדטים בסקרים: מדי כמה שבועות עובר מנדט אחד מצד לצד, לפעמים מתווסף או נגרע מישראל ביתנו – אבל אין שינויים דרמטיים כלל. לכן, הדבר היחיד בשלב זה שעשוי למנוע מערכת בחירות רביעית הוא שינוי משמעותי באחוזי ההצבעה, שישפיעו על מפת הגושים.

יו"ר כחול-לבן גנץ לא מתראיין בימים האחרונים, ובחמישי התייחס באופן חריג למתיחות הביטחונית - אך סירב לגנות או לתמוך במהלך המשותף של ראש הממשלה לשעבר אולמרט ויו"ר הרשות הפלסטינית אבו מאזן.