"בלי שנהיה חלק לגיטימי לא נצא מהפלונטר": יו"ר הרשימה המשותפת איימן עודה, התארח הערב (שבת) באולפן "פגוש את העיתונות" עם רינה מצליח והתייחס לחרמות על רשימתו מצד ליברמן, לטענות על התמיכה בממשלת מיעוט של כחול לבן ואף הביא תקווה כי כוח רשימתו יגדל בבחירות.

לעדכונים נוספים ושליחת הסיפורים שלכם - היכנסו לעמוד הפייסבוק של החדשות

"אני מתנגד לכל החרמות ואני חושב שצריך למצוא דרך לשיתוף פעולה ערבי יהודי", אמר תחילה עודה, "זו אבן הפינה. גנץ מדבר על רוב יהודי, ואנחנו רוצים לנצח את 'הערבים נוהרים' ואת המונח הגזעני רוב יהודי. בלי שהערבים יהיו חלק לגיטימי - לא נצא מהפלונטר הזה".

"לצערי גנץ זז ימינה"

"אני כבר אמרתי שאנחנו רוצים להיות שותפים למען השלום והשוויון ואנחנו רוצים להיות שותפים לערכים הללו", הבהיר עודה,  "אנחנו רוצים שיהיו לנו 16 מנדטים - אם במדינה לא יהיה שוויון לא יהיה שלום".

"אין ראש ממשלה שהסית נגדנו יותר מנתניהו - העביר את חוק הלאום ואת חוק קמיניץ", תקף עודה את נתניהו, "הוא מתייחס אלינו כפחות מעם, הוא לא מבין שיש לנו זכויות אזרחיות - אנחנו נאבקים למען אזרחות מלאה. זה שנגיע ל-16 מנדטים יגרום לזה שנתניהו לא יכול להקים ממשלה". עוד טען עודה כי "לצערי הרב גנץ זז ימינה והוא מדבר על רוב יהודי".