ראש ממשלת ישראל בנימין נתניהו אמר היום (ראשון) בריאיון לגדי נס ברדיו צפון כי ליברמן פוגע בביטחון המדינה לצרכים פוליטיים. "האיש החליט לעשות הכול אבל הכול להוריד אותי ואת הליכוד מהשלטון", אמר. זמן קצר אחרי הריאיון ליברמן כתב בפייסבוק: "אצל נתניהו הכל פוליטיקה, והביטחון הוא אמצעי לצרכיו האישיים". ראש הממשלה אמר את הדברים על רקע טענותיו של ליברמן אתמול בריאיון באולפן "פגוש את העיתונות" שנתניהו שלח בכירים ישראלים לקטר כדי שיעבירו כסף לחמאס.

לעדכונים נוספים ושליחת הסיפורים שלכם - היכנסו לעמוד הפייסבוק של החדשות

"זה בלתי נתפס שליברמן פוגע בביטחון המדינה לצרכים פוליטיים", אמר נתניהו. "האיש החליט לעשות הכל אבל הכל להוריד אותי ואת הליכוד מהשלטון".

זמן קצר אחרי הריאיון של נתניהו, יו"ר ישראל ביתנו פרסם פוסט בפייסבוק ובו תקף שוב את נתניהו. "מעולם לא הייתה דמות פוליטית שהדליפה ידיעות ביטחוניות לצרכים פוליטיים יותר מנתניהו", כתב ליברמן. "ממסמך שטאובר, דרך המצגת במהלך ישיבת הקבינט, תוך כדי מבצע צוק איתן, ועד לביטול בפועל של מדיניות העמימות שהייתה מקובלת מאז קום המדינה".

הוא הוסיף: "במקרה ביקור ראש המוסד בקטאר השימוש בצנזורה הוא שימוש ציני ופוליטי, שנועד להסתיר את הכניעה לטרור והרצון לקנות שקט עד הבחירות, תוך כדי הפקרת ביטחונם של תושבי הדרום לטווח ארוך ואזרחינו וחיילינו הנמצאים בשבי של חמאס. אצל נתניהו הכל פוליטיקה, והביטחון הוא אמצעי לצרכיו האישיים".

ליברמן האשים את נתניהו: שלח בכירים לקטר כדי שיעבירו כסף לחמאס‎

נתניהו אמר את הדברים על רקע החשיפה של ליברמן אתמול כי נתניהו שלח את ראש המוסד ואת מפקד פיקוד דרום לקטר כדי "להתחנן", לדבריו, שיעבירו כסף לחמאס‎. "ביום רביעי לפני שבועיים מבקרים בקטאר ראש המוסד יחד עם אלוף פיקוד דרום בשליחות נתניהו והם מתחננים לקטארים להמשיך ולהזרים כסף לחמאס אחרי ה-30 במרץ", אמר ליברמן. "גם מצרים וגם הקטארים זועמים על חמאס והתכוונו לנתק כל קשר איתם".

"פתאום נתניהו מופיע בתור סנגירו של חמאס כאילו מדובר בארגון לאיכות הסביבה. זו מדיניות כניעה לטרור. בשנה האחרונה ב-2019 חמאס שיגר 1500 רקטות לעבר ישראל. 4 אזרחים נהרגו, יש פה פנייה לטרור ותשלומי פרוטקשן", אמר.