בואו לעימות במהדורה המרכזית: על רקע הקריאה של נתניהו לגנץ לבוא לעימות טלוויזיוני מולו, פנינו אמש (שלישי) למנהלי הקמפיין של הליכוד ושל כחול לבן על מנת ששני המנהיגים יבואו לעימות ביום שני הבא, שבוע בלבד לבחירות, בשעה 20:00 במהדורה המרכזית. נתניהו השיב לפנייה זמן קצר אחרי שנשלחה: "מוכן להתייצב בכל מקום שגנץ יסכים"  

בריאיון בערוץ 20 הערב נתניהו הביע נכונות להתעמת עם גנץ באולפן וקרא לו "לא לפחד". נתניהו אמר: "יש לי הצעה בשבילך – אני מוכן לבוא הנה, נעשה עימות, נדבר מול הציבור בלי הפרומפטר ונגיד את הדברים: מה עשינו אני וחבריי ומה נעשה למען מדינת ישראל. אני מזמין אותך לעימות טלוויזיוני, אהלן וסאהלן".

גורמים בכחול לבן לא דחו באופן רשמי את ההזמנה לעימות אבל קבעו שהוא "לא יתקיים". זאת משום שלדבריהם "מדובר בספין שנועד להסיח את דעת הציבור מהמשפט".

בראיון לדנה ויס בחדשות סוף השבוע אמר גנץ כי העימות הבא של נתניהו יהיה מול עדי המדינה במשפט שלו ולא עימות פוליטי, כשהשיב: "אני נכון לכל דבר, רק נראה לי שהעימות הרציני הבא שיש לנתניהו זה עם עדי התביעה במשפט שלו. אני נכון לכל עימות. אני יודע שהעימות הבא שלו יהיה עם העדים שלו בבית המשפט".