בישראל ביתנו צופים "הפתעות" ודרמות בבחירות 2020: אביגדור ליברמן טען הבוקר (רביעי) כי גוש הימין שגיבש נתניהו פורק - ועל כן תוצאות הבחירות יכולות להיות שונות. גם מספר 2 בישראל ביתנו, ח"כ עודד פורר, הפתיע ואמר בריאיון לגלי צה"ל: "אין לי בעיה לשבת עם ההנהגה החרדית בקואליציה, אבל חייב להיות איזון".

לעדכונים נוספים ושליחת הסיפורים שלכם - היכנסו לעמוד הפייסבוק של החדשות 

השר לשעבר ליברמן אמר: "מה שאני שומע לפחות מחלק מהחרדים זה שאין שום סיפור של הגוש, הגוש לא קיים יותר, הגוש התפרק". עוד הוסיף, בריאיון לאריה גולן ב"הבוקר הזה", השיב: "אני חושב שבחודשיים הבאים צפויות לנו לא מעט הפתעות – מדינת ישראל בלתי צפויה, קצת יותר מחודשיים לבחירות הכול יכול להיות".

ליברמן הוסיף: "אני לגמרי לא בטוח שתוצאות הבחירות יהיו כפי שרואים אותם היום בסקרים. יש הרבה אירועים, אנחנו לא יודעים לנחש... יהיה קמפיין מאוד אינטנסיבי, קצר ומאוד אמוציונלי ולכן לא ניתן פה להתנבא". 

פגישת "בלוק הימין" של נתניהו
נתניהו עם ראשי גוש הימין, ארכיון

כשנשאל על האפשרות שיוקמו כל הוועדות בכנסת לפני הבחירות - ובהן ועדת הכנסת, שתדון בבקשת החסינות של נתניהו (אם תוגש), השיב: "אנחנו לא מנהלים מסחר עם כחול לבן. כשוועדות הכנסת לא פועלות יש פגיעה ממשית ביכולת הכנסת לפקח על הממשלה".

עוד אמר בנוגע לחסינות: "אני מקווה שראש הממשלה לא יגיש את הבקשה, אם היה שואל אותי הייתי ממליץ לו לא להגיש. הוא צריך לזכור את עמדתו הברורה במקרה של אהוד אולמרט. אני בעד לתת לנתניהו אופציה מכובדת לצאת, בלי קשר לכל עניין החסינות. היו לו 10 שנים בתפקיד ראש הממשלה, הייתה לו תרומה משמעותית לחיזוק ישראל, וצריך לדעת מתי לתלות את הנעליים".