מערכת בחירות 2020, כמו שתי מערכות הבחירות שהיו לפניה, התאפיינה במאבק בין שתי המפלגות הגדולות -  הליכוד וכחול לבן. כשהציפייה הייתה להכרעה ברורה, יגאל ימין והדר עבו תיעדו את מאחורי הקלעים בצד המנצח ובצד המפסיד של הבחירות השלישיות.

לעדכונים נוספים ושליחת הסיפורים שלכם - היכנסו לעמוד הפייסבוק של החדשות

במטה הליכוד בגני התערוכה בתל אביב – הורגשה אווירת ניצחון. בשונה מערב הבחירות בספטמבר, הפעם השמחה באוויר: המוני הפעילים מילאו את האולם וכשתוצאות המדגם התפרסמו – הקהל יצא מגדרו, והמתין כמובן לנאום הניצחון של ראש הממשלה. ב-2:20 בלילה, הגיע הרגע הגדול – נתניהו עלה על הבמה כמנצח ושר "מי שמאמין לא מפחד" עם הזמר רגב הוד. הליכודניקים היו בעננים, הרגישו שהפעם יש סיבה לחגיגה.  

ובצד השני - מטה כחול לבן בהאנגר 11 בנמל תל אביב, היה שומם במהלך כל הערב. רחבת הפעילים שהוכנה לטובת חגיגות אפשריות בסוף הערב – הייתה ריקה כמעט לחלוטין והיחידים שאיישו את האולם היו העיתונאים והכתבים. גם ילדיהם של חברי הכנסת, יועז הנדל וחילי טרופר, שהגיעו לאולם התאכזבו מהדלילות בקהל.

כשעומדים על 59 מנדטים לגוש הימין, גם כרגע, לא ניתן לומר בוודאות שהסיפור הוכרע באופן סופי. "נעבוד לקראת הסיבוב הרביעי", סיכם רפי רשף –  שהפך יחד עם אילנה דיין לדייר קבע במטה הליכוד.