הפריימריז לראשות הליכוד לא יבוטלו: לאחר שראש הממשלה ויו"ר הליכוד נתניהו, הנחה היום (חמישי) את ח"כ דוד ביטן שלא לקדם את היוזמה שלו לביטול ההתמודדות - מרכז הליכוד אישר את קיום הפריימריז בעוד שבועיים בדיוק, ב-26 בדצמבר.

לעדכונים נוספים ושליחת הסיפורים שלכם - היכנסו לעמוד הפייסבוק של החדשות

"נתניהו הנחה את חבר הכנסת ביטן שלא לקדם את היוזמה שלו לביטול הפריימריז", נמסר מוקדם יותר ממטה הפריימריז של הליכוד. "הליכוד היא תנועה דמוקרטית וחבריה יחליטו מי ינהיג אותה. ראש הממשלה נתניהו בטוח שיזכה באמונם הסוחף". 

דוד ביטן (צילום: אסתי דזיובוב/TPS‎, חדשות)
יוזמת ביטן ירדה מהפרק | צילום: אסתי דזיובוב/TPS‎, חדשות

בתוך כך, הקרב על ראשות הליכוד מתחמם: היום דווח בכאן רשת ב' שהשר לביטחון הפנים, גלעד ארדן, שוקל לתמוך בח"כ גדעון סער בפריימריז לראשות המפלגה. לפי הדיווח, סער נפגש עם ארדן כחלק מסבב השיחות שהוא מקיים עם חברי הליכוד במטרה לנסות להשיג את תמיכתם.

גלעד ארדן וגדעון סער (צילום: עמית שאבי פלאש 90, חדשות)
יילכו יחד? ארדן וסער | צילום: עמית שאבי פלאש 90, חדשות

 

מקורבים לסער ביקשו מהשר ארדן לתמוך בסער בבחירות לראשות הליכוד או לחלופין לא לקחת צד בהתמודדות שבין שר הפנים לשעבר לראש הממשלה נתניהו. סער וארדן סרבו להגיב לפרסום.

ארדן עצמו שומר על שתיקה מוחלטת ולא התבטא בנושאים פוליטיים מאז ההודעה על הגשת כתב האישום נגד ראש הממשלה נתניהו. יש לציין כי בעבר סער וארדן נחשבו ליריבים פוליטיים, אך כעת כאמור נבחן שיתוף פעולה בין השניים. סער וארדן סרבו להתייחס לדברים.