יו"ר רשימת עוצמה יהודית, איתמר בן גביר, פרסם סרטון בתגובה להודעתו של שר התחבורה מטעם הבית היהודי, בצלאל סמוטריץ'. בן גביר טען שסמוטריץ' שינה את עמדתו לגבי אופן בחירת הרשימה של הבית היהודי לכנסת ה-23 מספר פעמים בשבועות האחרונים - רק כדי לפגוע בעוצמה יהודית.

לעדכונים נוספים ושליחת הסיפורים שלכם - היכנסו לעמוד הפייסבוק של החדשות  

"שמעתי את הדברים שנשאת בהצהרה לתקשורת, והאמת היא שהופתעתי", אמר בן גביר בסרטון שפרסם. "שנינו יודעים שלפני כמה שבועות נפגשנו בירושלים. במהלך הפגישה הצעת שהרבנים יקבעו את סדר הרשימה, הסכמנו, אך לצערי פתאום נעלמת. שבוע לאחר מכן דיברת על פריימריז פתוחים בימין, צעד מאוד ראוי ונכון – בואו ניתן לציבור להחליט. לתדהמתי, ברגע שהבנת שעוצמה יהודית בעד הפריימריז האלו חזרת בך והתחלת לדבר על פריימריז בתוך מרכז המפלגה".

לאחר ההאשמות סיים בן גביר בפנייה אישית: "בצלאל, זו לא העת לספינים, להצהרות לא נכונות ולתדרוכים. הגיע הזמן לגלות אחריות ולוותר על האגו. בהסכם שעשינו עם הבית היהודי והרב רפי פרץ, ויתרנו על הרבה דברים אבל ידענו שגורל ארץ ישראל בסכנה".

"אני פונה אליך היום, כמה חודשים לפני שחס ושלום עלולה לקום כאן ממשלת שמאל, ממשלה שתגרש יהודים מהבית, ומבקש ממך - בוא תגלה אחריות, בוא נשב עוד היום הרב פרץ, אתה ואני, ונסגור הסכם איחוד שיביא לניצחון הימין בבחירות. בוא ותצטרף לחיבור מנצח", סיים בן גביר.

מוקדם יותר היום פרסם סמוטריץ' הודעה לציבור ובה הוא הסביר כי אין בכוונתו להיות חלק מרשימה לכנסת שעלולה לא לעבור את אחוז החסימה. "עוד לא מאוחר לקיים הליך דמוקרטי שיחדש את אמון הציונות הדתית במפלגה", נמסר מטעמו של יו"ר האיחוד הלאומי סמוטריץ'.