הקרב על ראשות הליכוד בליכוד בעיצומו: השר לביטחון הפנים גלעד ארדן שוקל לתמוך בח"כ גדעון סער בפריימריז לראשות המפלגה - כך פורסם הבוקר (חמישי) בכאן רשת ב'. לפי הדיווח, סער נפגש עם ארדן כחלק מסבב השיחות שהוא מקיים עם חברי הליכוד במטרה לנסות להשיג את תמיכתם.

לעדכונים נוספים ושליחת הסיפורים שלכם - היכנסו לעמוד הפייסבוק של החדשות

מקורבים לסער ביקשו מהשר ארדן לתמוך בסער בבחירות לראשות הליכוד או לחלופין לא לקחת צד בהתמודדות שבין שר הפנים לשעבר לראש הממשלה נתניהו. סער וארדן סרבו להגיב לפרסום.

ארדן עצמו שומר על שתיקה מוחלטת ולא התבטא בנושאים פוליטיים מאז ההודעה על הגשת כתב האישום נגד ראש הממשלה נתניהו. יש לציין כי בעבר סער וארדן נחשבו ליריבים פוליטיים, אך כעת כאמור נבחן שיתוף פעולה בין השניים. סער וארדן סרבו להתייחס לדברים.

הפרסום מגיע שעות ספורות לאחר שהכנסת התפזרה בפעם השלישית בתוך שנה, וחבריה הצביעו בעד קיום הבחירות ב-2 במרץ. מעט מוקדם יותר, הוסכם בליכוד לקיים את הפריימריז לראשות המפלגה ב-26.12, בעוד שבועיים. 

היום צפוי להתכנס מרכז הליכוד ולהצביע בעד תאריך קיום הפריימריז. ח"כ דוד ביטן פרסם אתמול בעמוד הטוויטר שלו כי אסף מספיק חתימות לקיום הצבעה חשאית לביטול הבחירות לראשות המפלגה.