גאולה אבן סער, אשתו של חבר הכנסת גדעון סער, התיישבה הערב (ראשון) לראיון בלעדי עם עודד בן עמי והתייחסה לכל ההתרחשויות האחרונות - מהריצה של בעלה לראשות הליכוד, דרך פסק הזמן שלקחה מהמסך ועד האיומים שסופגת משפחתה בשבועות האחרונים. "אנחנו חווים הסתה מטורפת – משתוללים נגד גדעון והמשפחה שלי. אך אני לא מפחדת, גדעון יכול לנצח".

לעדכונים נוספים ושליחת הסיפורים שלכם - היכנסו לעמוד הפייסבוק של החדשות 

"גדעון בעלי נלחם עבור נתניהו והליכוד כאריה מאז שחזר לזירה הפוליטית", סיפרה המגישה והעיתונאית גאולה אבן סער. "הוא עבד לילות כימים על מנת שביבי ינצח אך לאחרונה הוא הגיע למסקנה שנתניהו לא יכול להרכיב ממשלה אחרי שכשל פעמיים".

"גדעון יכול לנצח. אני מאמינה ומקווה שהוא ינצח. הוא בא ואומר חד וחלק, אם המצביעים רוצים בהמשך שלטון הליכוד והימין ובמישהו שינהיג את העם שהמשוסע הזה – הוא זה שיוכל לעשות את זה".

גדעון סער וגאולה אבן (צילום: אייל מרגולין, פלאש/90 )
"מאמינה ומקווה שגדעון ינצח" | צילום: אייל מרגולין, פלאש/90

רק הבוקר חברו לסיעה שר התקשורת דוד אמסלם אמר כי "ההבדל בין נתניהו לסער - כמו בין מרצדס לסוסיתא". אבן מצדה לא ייחסה משמעות רבה לדברים: "זה לא הסגנון שלי ואני לא מתחברת אליו. אני לא הייתי מדברת ככה. נגיד שיש לך ראיון בלעדי עם טראמפ – אך הראיון הזה לא הולך טוב – האם זה עדיין שווה משהו? אם אדם לא יכול להביא ניצחון לליכוד - האם עדיין צריך לבחור בו?".  

אבן הוסיפה והתייחסה לקולות האחרונים הנשמעים נגד בעלה שהגדירו את הריצה של סער כסכין בגב וכבגידה. "גדעון, ואנחנו כמשפחה שלו, חווים הסתה מטורפת. משתוללים נגדנו. אני לא מפחדת באופן אישי. אולם, כאשר מסיתים בלי הפסקה רק נגד אדם שרק רצה לרוץ באופן דמוקרטי – זה מדאיג".

גאולה אבן, מאי 2017 (צילום: יוסי אלוני)
"לעולם לא נעליל עלילות שווא על אדם" | צילום: יוסי אלוני

"אנחנו יודעים מאיפה ההסתה הזאת באה", טענה אבן. "כשאומרים על גדעון 'חבל שהוא לא הקשיב שלא בוגדים במשפחה',  ושהכתובת לתדרוך הזה מגיע מבלפור ומסביבת רה"מ - הדבר הזה מסוכן".

"הקמפיין של גדעון יהיה נקי"

מי שעוד לא אהב במיוחד את ההתמודדות של סער לראשות הליכוד היה בנו של ראש הממשלה, יאיר נתניהו. בין השניים מערכת יחסים די עכורה - וכבר בחקירתו בתיק 4000 כינה נתניהו הבן את סער "אנס". "אני לא רוצה להתייחס לבנו ולרעייתו של ראש הממשלה. הקמפיין של גדעון יהיה נקי. לעולם לא נעליל עלילות שווא על אדם - זו לא דרכנו", אמרה גאולה. 

רונית כץ בראיון לתכנית "אנשים"
רונית כ"ץ בראיון לתכנית "אנשים"

אבן סער סירבה להתייחס למתקפה של אשת שר התחבורה, רונית כ"ץ, שהגדירה לפני כשנה בראיון לתכנית "אנשים" את גאולה כ"מושכת בחוטים". "זה לא ראוי להתייחסות - כדי להאדיר את בעלי, לא אשמיץ אחרים", אמרה. "אני לא עוסקת בהתרחשויות פוליטיות. אני לא אופטימית לגבי הבחירות הקרובות, אם גדעון ינצח, תהיה תקווה לליכוד להישאר בשלטון וגם למדינה הזאת".