"משוכנע שהצדק איתי – אין לי כל קושי להיות במיעוט" – כך הגיב היום (שישי) חבר הכנסת גדעון סער להפסד הצורב שנחל לבנימין נתניהו בפריימריז לראשות הליכוד.

לעדכונים נוספים ושליחת הסיפורים שלכם - היכנסו לעמוד הפייסבוק של החדשות

שעה קלה לאחר שהתברר שהפסיד, סער יצא לתקשורת וסיפק הצהרה קצרה שבה הכריז על כך שהוא מתייצב מאחורי נתניהו לקראת הבחירות הכלליות שיתקיימו במרץ 2020. אלא שהיום בפוסט שפרסם בפייסבוק הוא רמז על כך שהוא ימשיך להיות סוג של אופוזיציה בתוך מפלגת השלטון, כפי שהיה לדבריו בימי ההתנתקות.

"עוד בנעורי התגבשה תפיסת עולמי הימנית והיא היתה ללא ספק גישת מיעוט בסביבה החברתית שלי", כתב. "כשליח ציבור בכנסת הראשונה בה כיהנתי (הכנסת ה-16) התנגדתי לתוכנית 'ההתנתקות', שהביא ראש הממשלה שרון. שרון היה מנהיג שהערצתי מילדות, אבל הייתי משוכנע  שהוא טועה. זה לא היה אז פופולרי. רוב הציבור תמך בהתנתקות בזמן אמת. היינו (מצביעי הנגד) במיעוט מובהק גם בכנסת. אבל היום רוב הציבור חושב אחרת לחלוטין ומבין שזאת הייתה שגיאה מרה".

"כל המלעיגים כבר ירדו מזמן מהבמה"

הוא הוסיף: "נשארתי בליכוד ונלחמתי את מלחמתו כשאריק שרון עזב אותו. הובלתי את סיעת הליכוד הקטנה עם  12 מנדטים בלבד בשנות האופוזיציה. היינו במיעוט מזהיר. באותם ימים לעג ראש הממשלה אולמרט לליכוד ולגודל סיעתו מעל בימת הכנסת. אין ספור הספדים הושמעו אז על הליכוד. כל המלעיגים כבר ירדו מזמן מהבמה הציבורית. גם מפלגת השלטון דאז - קדימה – נעלמה".

"לכן, כשאני משוכנע שהצדק איתי - אין לי כל קושי להיות במיעוט. אני יודע גם כיצד החיים והימים משנים פרספקטיבה על אירועים ומהלכים. אני משוכנע שהצדק איתי. אני מודה ל-15,885 חברי הליכוד שהצביעו עבורי אתמול מתוך אמונה שאני צריך להנהיג אותו. זה ציבור גדול מאוד. אני גאה בתמיכתם, במסירותכם, באומץ-לבכם. כדמוקרט - אני מקבל ומכבד את הכרעת הרוב. זה לא סותר את זה שאני יודע שעשינו את הדבר הנכון".