בית הדין של הליכוד קבע הלילה (בין שני לשלישי) כי לא יתקיימו בחירות פנימיות לרשימת הליכוד. בכך הפך בית הדין את החלטתו מלפני ארבעה ימים, אז טען שחוקת הליכוד מחייבת קיום פריימריז לפני הבחירות הכלליות. ביום חמישי יתקיימו הבחירות הפנימיות לראשות הרשימה, כשמול ראש הממשלה בנימין נתניהו מתמודד רק מועמד אחד: גדעון סער.

לעדכונים נוספים ושליחת הסיפורים שלכם - היכנסו לעמוד הפייסבוק של החדשות 

ביום חמישי קבע בית הדין של הליכוד כי לקראת הבחירות הכלליות לכנסת ה-23 יתקיימו פריימריז לרשימת המפלגה, אך כבר אז הביע יו"ר מרכז הליכוד, ח"כ חיים כץ, התנגדות להחלטה. "חברי הכנסת שנבחרו כיהנו בכנסת מעבר ולא בכנסת פעילה, יש לאפשר להם לממש את שליחותם ולשרת את אזרחי ישראל", נימק. "אני מקווה שבדיון המורחב התבונה תנצח, והדיינים יבינו את העלויות הכרוכות בקיום פריימריז לליכוד ולמדינה וימנעו את הבחירות לרשימה".

הלילה, בעקבות ערעור שהוגש על ההחלטה הקודמת, ישב בית הדין של המפלגה בהרכב מורחב והפך את החלטתו. הפריימריז האחרונים בליכוד, ואלו שקבעו את הרשימה לכנסות ה-21, 22 ו-23, נערכו לפני סבב הבחירות הראשון ב-2019.

הבחירות הפנימיות שכן יתקיימו במפלגה הן הבחירות לראשות הליכוד, שייערכו ביום חמישי הקרוב ויהיו הראשונות מאז סוף שנת 2014. מאז 2014, עת ניצח נתניהו את דני דנון ברוב גדול, לא התמודד מולו איש והוא זכה אוטומטית בתפקיד ראש המפלגה. אמש הכריז סער בכנס תומכים כי אם ייבחר ביום חמישי הוא יפעל למנות את נתניהו לנשיא המדינה.