יפית גרינברג שהלכה היום (שלישי) לעולמה אחרי מאבק ממושך במחלת הסרטן - בנתה במו ידיה אימפריה. גרינברג הייתה ועודנה דמות מוכרת בכל בית בזכות הפרסומות שלה. את דרכה המקצועית היא החלה כמפרסמת קטנה שכתבה סקירות השוואתיות בין מוצרים שונים שפורסמו במדורים הפרסומיים תחת הכותרת "כדאי" וחתמה "ג. יפית". הרעיון, שהומצא אז וילווה אותה תקופה ארוכה, הוא לבדוק, להשוות ולהמליץ על הטוב ביותר, תוך מתן מידע שימושי רב נוסף.

כשהחלו שידורי הטלוויזיה המסחרית בישראל, זיהתה יפית את הפוטנציאל הגדול שטמון בפלטפורמה החדשה והעבירה את הנוסחה מהכתוב למסך, תוך שינוי הביטוי "כדאי" ל"זה כדאי, נקודה". הקמפיינים, שבחלקם השתתפה כלתה מאיה ישעיהו, זכו להצלחה גדולה באותה תקופה. ב"קומדי סטור" יצרו דמות בהשראתה.

לאורך השנים ג. יפית נשארה הפנים, כשמאחוריה נבנתה חברת שיווק גדולה שהחזיקה לקוחות רבים ונשאה את השם "ג. יפית תקשורת". בשנת 2007, הוחלט על מיזוג החברה עם חברת גל-עד תקשורת של גילי כהן ואור לובושיץ, יחד הם יצרו את חברת G-גרופ. יפית החזיקה 55% מהחברה ושותפיה את היתר. המטרה הייתה ליצור חברה שתתן מענה שלם בתחום השיווק.

לאחר המיזוג החברה רכשה שליש ממשרד הפרסום ענבר-מרחב-ניסן ומיזגה לתוכה 3 משרדי יחסי ציבור נוספים: גלי זנדר, אתי ברקין ומשרד MAP. כיום נמנים עם לקוחותיה כמה מן החברות הגדולות בישראל, כמו סנו, הוט, תנובה, שטראוס עלית, ישראכארט, שירותי בריאות כללית, סופר-פארם, טרה ועוד.

ליפית הייתה גם נגיעה בתחומי הנדל"ן. אחת הדוגמות הבולטות היא פרויקט היוקרה אנטוקולסקי בתל אביב, בו הייתה שותפה. בשנת 2017 היא השיקה, יחד עם שותפים נוספים, את המיזם החברתי – צרכני "גרופיס. הום" שעוזר ליצור קבוצות רכישה מקבלנים ויזמים. הוא נועד בעיקר למשפחות צעירות ומשפרי דיור המבקשים להתאגד כדי להפחית עלויות.

בשנת 2013 היא ניהלה מגעים עם רון לאודר במטרה לקנות את חלקו בערוץ 10 - לימים 13. אחרי חתימת החוזה חזרה בה יפית מהחלטתה, כשבריאיון לחדשות 12 באותה תקופה סיפרה שהסיבה הייתה המשקעים בינה ובין שאר המשקיעים. בשנת 2014 רכשו יפית ובנה אייל, היום בן 46, את חברת סטימצקי, שעמדה אז בפני הליך פירוק. מאז משמש אייל כמנכ"ל החברה. בעת קניית סטימצקי, הונה של גרינברג הוערך בכ-80 מיליון שקל.