העיתונאי עפר שלח הכריז הבוקר רשמית על הצטרפותו למפלגת "יש עתיד" של יאיר לפיד. שלח העלה סרטון לעמוד הפייסבוק של יו"ר יש עתיד בו הודיע על הצטרפותו לרשימת המפלגה לקראת הבחירות לכנסת בינואר הקרוב.

רוצים לקבל עדכונים נוספים? הצטרפו לחדשות 2 בפייסבוק

בסרטון אמר שלח כי הוא שמח להודיע על הצטרפותו למפלגתו של לפיד. "זו בעיניי הזדמנות יוצאת מהכלל לעשות שינוי אמיתי בדרך שבה חיינו מתנהלים כאן, שינוי שאינו רק טכני וקוסמטי, אלא עמוק, ואני רוצה להיות חלק ממנו" אמר.

יאיר לפיד נגד יחימוביץ' (צילום: חדשות 2)
יאיר לפיד | צילום: חדשות 2

הוא הדגיש כי תמיכתו וחבירתו ללפיד נובעת מהחברות ארוכת השנים ביניהם: "אני משוכנע לחלוטין בסגולות וביכולות שלו להוביל את המפלגה הזו כדי שהיא תממש את מה שאנחנו רוצים שהיא תעשה, ואת מה שאני בטוח שאתם רוצים שהיא תעשה".

שלח, שהודיע לאחרונה על התפטרותו מ"ממעריב", צפוי לקיים צ'אט פתוח בעמוד הפייסבוק של מפלגת "יש עתיד" היום בשעה 14:30 בו יענה על שאלות הציבור.

לפיד: "לא נשב בממשלה שלא תקיים מו"מ עם הפלסטינים"

_OBJ

במקביל לחשיפת המועמדים ברשימת מפלגתו לכנסת, הציג אמש יאיר לפיד את משנתו המדינית-ביטחונית במהלך כנס שנערך במרכז האוניברסיטאי באריאל. "לא נשב בממשלה שלא תחזור לשולחן המשא ומתן עם הפלסטינים", הכריז.

לפיד קרא לחדש את המשא ומתן המדיני במטרה לחתור להסכם עתידי עם הפלסטינים. "אסור לנו לאבד את הרוב היהודי במדינת ישראל. גם השמאל הקיצוני וגם הימין הקיצוני מקדמים ללא הרף - כל אחד מסיבותיו - את רעיון המסולף והמסוכן של מדינה דו-לאומית, וללא הסכם, זהותה היהודית והציונית של מדינת ישראל נמצאת בסכנה".