יו"ר מפלגת העבודה שלי יחימוביץ' התייחסה הבוקר להשקת קמפיין הליכוד-ביתנו אמש בבנייני האומה בירושלים ובמיוחד לנשק הסודי שחשף נתניהו בדמותה של הזמרת שרית חדד, ששרה יחד עמו על הבמה את השיר "אתה תותח".

רוצים לקבל עדכונים נוספים? הצטרפו לחדשות 2 בפייסבוק

"קל יותר לנתניהו לשמוע את המילים 'אתה תותח' משרית חדד", אמרה יחימוביץ', "מאשר להתעמת ולהתמודד עם הנושאים העומדים על סדר יומנו והסוגיות החברתיות- כלכליות".

יחימוביץ' הוסיפה כי "אני מודה שאם יתקיים עימות על הסוגיות האלה והאחרות ביני ובין נתניהו, עימות שהוא מסרב לקיים, לא אומר לו 'אתה תותח' אבל זו תהיה הזדמנות לציבור לקבל אמירה ברורה מה כוונתו לעשות אם יבחר".

נתניהו העלה את התמונה יחד עם חדד לפייסבוק

"מעשה מגונה". יחימוביץ' (צילום: AP, חדשות)
"קל יותר לשמוע את חדד", יחימוביץ' | צילום: AP, חדשות

אתמול, נשא נתניהו נאום ארוך ונלהב בכנס בו הושק קמפיין הליכוד-ביתנו, אביגדור ליברמן גרם לקהל לשאוג, אבל הכוכבת האמיתית הייתה אחת - הזמרת שרית חדד.

כשנתניהו ירד מדוכן הנואמים בסוף דבריו, קיבלה את פניו על הבמה חדד בשיר. נתניהו עמד לידה, נראה קצת נבוך תחילה, ולחש לה באוזן, תוך שהוא נע מצד לצד. אחרי דקות ספורות ויתר על תפקיד רקדנית הליווי, וירד מהבמה. שרית נותרה לשיר לבדה. בינתיים, ירד נתניהו לקהל, התחבק ולחץ ידיים עם בכירי מפלגתו והפעילים - כולם מחייכים באווירת ההופעה שהשתלטה על בנייני האומה.

הערב עוד לא הסתיים, ונתניהו התגאה בפייסבוק שלו בפגישה עם ה"סלב" שהפכה הערב לנכס של הליכוד-ביתנו. בעמוד הפייסבוק שלו נתניהו פרסם את תמונתו לצידה של חדד וכתב בגאווה: "הערב בבנייני האומה בירושלים הקדישה הזמרת שרית חדד את השיר 'אתה תותח' לראש הממשלה".