מתקפה חריפה של יו"ר התנועה על ראש הממשלה, ברקע התבטאותו של נשיא המדינה שמעון פרס בעד חידוש המשא ומתן עם הפלסטינים. "נשיא המדינה שיקף את העקרונות שלו ושל הציבור, אבל הממשלה הזו בפה ובמעשים עושה שני דברים לגמרי", אומרת הבוקר ציפי לבני בריאיון לערוץ החדשות של חדשות 2 באינטרנט.

רוצים לקבל עדכונים נוספים? הצטרפו לחדשות 2 בפייסבוק

לבני צידדה בדברי פרס - וגינתה את התלהמות הליכוד. "בעיני, זו הייתה חובתו של הנשיא להזהיר", אמרה. "אנחנו בבידוד ועל סף תהום נוראי, ומישהו צריך לתת פה קריאת השכמה, נורת אזהרה. כשאני עושה את זה אומרים שזה פוליטי, אז עכשיו בא ואומר את זה נשיא המדינה".

"יש לנו ראש ממשלה אימפוטנט שלא יודע להתנהל לא מול הפלסטינים ולא מול העולם", תקפה לבני. "אם הוא 'נורא רוצה' וזה לא קורה - כנראה שיש פה כשל בכושר הביצוע שלו. ואם הוא קורא רק כמס שפתיים ולא מתכוון לזה - הוא עוד יותר לא צריך להיות בתפקיד".

בליכוד אמרו בתגובה לדברים: "לא נרד לרמה הנמוכה שגברת לבני ירדה אליה בחיפוש הנואש שלה אחר תשומת לב".

לבני התייחסה בריאיון גם לפרסום במהדורה המרכזית אמש, לפיו מתח אהוד אולמרט ביקורת על התנהלותה של לבני. "אני לא הולכת להיכנס לעניין אישי", אמרה. "אני מפוקסת וממוקדת במשימה, ולא אתן לאף אחד לגרום לי לסטות מדרכי זו, גם אם מישהו אמר משהו בחוג בית". אולמרט טען בחוג בית כי לבני הפסידה הפסד חרוץ בבחירות בקדימה, והאשים אותה באחריות לכך.