חודשיים וחצי אחרי תחילת מערכת הבחירות, חנכה היום מפלגת השלטון את מסע הבחירות שלה, במתקפה חזיתית על מפלגות השמאל-מרכז. במרכז הקמפיין הסיסמה: "ראש ממשלה חזק  - ישראל חזקה", ולצידה כמובן תמונתו של בנימין נתניהו.

רוצים לקבל עדכונים נוספים? הצטרפו לחדשות 2 בפייסבוק

ככל הנראה, לא ניתן יהיה להימלט בחמשת השבועות הקרובים מקמפיין הבחירות של הליכוד-ביתנו, עם תקציב ענק של כמיליון שקלים ליום להסברה. עם זאת, המשיך היום מספר שתיים במפלגה ושר החוץ לשעבר, אביגדור ליברמן, לתקוף את מפלגת העבודה. "אני רוצה לומר כמה מילים על טוהר המידות", אמר. "הבנתי שזה מאוד מפריע לשלי יחימוביץ'. מה שלא שמעתי שמפריע לה זה שמספר 2 במפלגה שלה, שהוא איש ציבור, שמר על זכות השתיקה בכל החקירות".

אתמול: מופע האימים של מירי רגב

בינתיים, מי שאמר שהליכוד שותק - כנראה לא היה נכח אתמול בתיכון בבית ברל, שתלמידיו, ככל הנראה, לא ישכחו עוד זמן רב את המופע של חברת-הכנסת מירי רגב, שאמרה בהתייחסה לחברת הכנסת יחימוביץ' ויאיר לפיד כי "כולם רוצים להיות חלק מהקואליציה של הליכוד, אבל אנחנו לא רוצים אותם בכלל".

"מפלגת הליכוד-ביתנו היא מפלגה עם ערכים", המשיכה ח"כ רגב. "מדינת ישראל היא מדינה יהודית שבירתה ירושלים לנצח נצחים", ציינה. בתגובה לדברים של ח"כ רגב, העיר לה על התנהגותה ברק סגל, מועמד מפלגת "ארץ חדשה" לכנסת: "את שליחת ציבור, אסור לך להתנהג כך. תתנהגי כמו בן אדם".