אין תמונה
נתונים מחמיאים, השר כחלון

סקר חדש שהוזמן על ידי פעילי ליכוד המקורבים לשר התקשורת והרווחה לשעבר משה כחלון, השוקל חזרה לחיים הפוליטיים, חוזה כי אם יתמודד בראשות מפלגה חברתית חדשה שיקים, יזכה השר הפורש לכ-20 מנדטים.

רוצים לקבל עדכונים נוספים? הצטרפו לחדשות 2 בפייסבוק 

על פי הסקר המחמיא, שנערך על ידי הסוקר רפי סמית, עולה כי כחלון מעביר אליו קולות רבים מהליכוד, מפלגת "יש עתיד" ומהעבודה. הסקר נערך בקרב 500 נשאלים, וטעות הדגימה שלו עומדת על 4.5%. למרות הנתונים המרשימים, מעריכים מקורביו של השר הפורש כי אין בכוונתו לרוץ לכנסת נגד הליכוד.

בשיחה עם חדשות 2 באינטרנט הדגיש הסוקר רפי סמית כי הסקר לא הוזמן על ידי השר עצמו. "מנתוני הסקר עולה כי מפלגה בראשות כחלון תסיים כשנייה בגודלה בבחירות הקרובות, מיד אחרי הליכוד שזוכה ל-25 מנדטים", הדגיש סמית.

כזכור, לפני שבועיים הדהים השר כחלון את המערכת הפוליטית בהודעה שלא ירוץ לכנסת הבאה. כחלון הודיע לאחר הפרישה כי הוא נשאר בליכוד, הוא נשאר יו"ר מרכז הליכוד ואף הנחה את כנס המרכז השבוע שאישר את הריצה המשותפת עם "ישראל ביתנו".

כחלון שזכה לתואר השר הפופולארי ביותר בממשלת נתניהו, מזוהה עם השכבות החלשות ורבים תומכים בחזרתו לחיים הפוליטיים. כחלון, שר התקשורת והרווחה, חתום על רפורמות מרחיקות לכת בתחומי האינטרנט, הסלולר והטלוויזיה, רפורמות שמשפיעות על הכיס של רבים מהישראלים.