מופז: "ישראל הולכת לקלפי חלשה" (öéìåí: ערוץ הכנסת)
"זאת תהיה מערכת בחירות קצרה וטוב שכך". מופז אתמול | öéìåí: ערוץ הכנסת

"תוצאות הסקר אינן דומות לתוצאות האמת, היעד של קדימה היה ונשאר להחליף את נתניהו", כך אמר הבוקר לגלי צה"ל יו"ר האופוזיציה, שאול מופז. אתמול התכנסה הכנסת השמונה עשרה לישיבה האחרונה שלה עד ב- 22 לינואר ומופז ירה את יריית הפתיחה של הקמפיין שלו, כשנשא נאום לוחמני במיוחד. "זאת תהיה מערכת בחירות קצרה וטוב שכך", אמר מופז, "קדימה מוכנה לבחירות ואזרחי ישראל צריכים לשאול את עצמם את השאלות הכי כואבות בקרוב. האם הם מוכנים לתת יד להמשך התדרדרות המדינה".

מופז אמר הבוקר שהוא מוותר מראש על מאבקי כוחות פנימיים במפלגתו וכי הוא מוכן לשתף פעולה עם עם כל מי שיהיה מעוניין לעמוד לצידו במטרתו. "קדימה כבר החליטה החלטה ראשונה וחשובה וזה לדחות את הבלאגן הפנימי על הרשימה ולרכז את מאמצנו מול נתניהו והליכוד". מופש רמז לכיוון של אהוד אולמרט כשאמר: "מאוד חשוב לי לציין שמכיוון שחלק מהאנשים שדובר עליהם כי יצטרפו למפלגה, עדיין נמצאים במערכות משפטיות כאלה ואחרות, ולכן כל ההחלטות האלה עדיין לא סופיות".

על לבני אמר מופז: "ציפי נמצאת בחזקת מכפילת כוח אשר יכולה לעזור לנו באיחוד הכוחות המשותפים של מפלגות המרכז. מהיום בו נבחרתי בפריימריס לראשות המפלגה תמיד אמרתי שהיא יכולה לחזור בכל עת על מנת להוביל מהלכים נגד נתניהו. מבחינתי הנושא הזה פתוח ואפשר לממש אותו בכל החלטת זמן. מכאן והלאה זאת כבר החלטה שלהי". מופז התייחס גם לסיכוייו של גבי אשכנזי לחזור למערכת הפוליטית. "ברגע שזה יהיה רלוונטי לגבי אשכנזי, נוכל לדבר על הנושא. אני רק אציין שגבי הוא איש מאוד מוכשר ומאוד ראוי ולטעמי תקופת הצינון שנכפתה עליו היא עונש מאוד כבוד, במיוחד במציאות שבה אנשים איכותיים כמוהו יכולים רק לעזור לנו".