סילבן שלום ביום הפרימריז בליכוד (צילום: יוסי זילברמן חדשות2)
סילבן שלום מגיע להצביע, היום | צילום: יוסי זילברמן חדשות2

לאחר שבועות בהם כמעט מידיי יום הודיע כוכב נוסף על הצטרפותו לליכוד, מתפקדי הליכוד הולכים היום לבחור את נבחרת "החלומות" שלהם. בשעה 10:00 בבוקר יפתחו ברחבי הארץ כ-400 קלפיות, בהן יוכלו לבחור 99 אלף בעלי זכות הצבעה ב-144 מועמדים. ההצבעה תסתיים בשעה 23:00 והמתח יגיע לשיאו לקראת חצות, אז אמורות להתברר התוצאות.

למרות הכישלון של מפלגת העבודה עם בחירות ממוחשבות, בליכוד ייקחו את הסיכון ויאפשרו למתפקדים להצביע במערכת ממוחשבת שתאפשר לכל בעל זכות בחירה להצביע בכל נקודת הצבעה, בלי קשר למקום מגוריו.

בין הכוכבים החדשים והישנים שהצטרפו לליכוד ויתחרו על ליבם של המתפקדים בני בגין, דן מרידור, זאב ז'בוטינסקי, כדורסלן העבר טל ברודי, מירי רגב שהייתה דוברת צה"ל, והשחקן ספי ריבלין.

שלשום פרסם נתניהו את רשימת המומלצים שלו לפריימריס, רשימה שעוררה מתיחות רבה בקרב חברי הכנסת. האמיצים שבהם, כמו רובי ריבלין למשל, לא חששו לומר זאת. "לא טוב שהוא נתן המלצות והוא מעדיף חברים על פני חברים", אמר ריבלין. "גם אם כוונותיו טובות, והוא חשב שהוא עושה טוב לתנועה, עדיף היה אם היה נמנע מלעשות כך".

יום לאחר שיו"ר הליכוד פרס את הקלפים שלו גם יריבו משה פייגלין הציג את רשימת המועדפים שלו בין היתר הוא עצמו, בני בגין, ראובן ריבלין, נציג הצעירים שגיב אסולין, גילה גמליאל, גדעון סער, גלעד ארדן ומשה כחלון. אך רק עוד 24 שעות נוכל לדעת אילו משתי הרשימות העדיפו בפועל המתפקדים.