קבלו את שחקן החיזוק החדש של הליכוד: במסיבת עיתונאים משותפת עם בנימין נתניהו הודיע שחקן הכדורסל בעבר ואיש הביטוח בהווה, טל ברודי, על התמודדותו לרשימת הליכוד. ברודי יתמודד בפריימריז בליכוד על מגזר מישור החוף.

הרכש החדש הבטיח כי הוא הולך להיכנס חזק בנושא הספורט ואמר "נושא הספורט זה נושא שאני הולך להילחם בו, זה אומר ילד פחות ברחוב, ילד פחות בסמים ופחות באלימות". עוד הוסיף ברודי שנתניהו "מכיר את החינוך שקורה במגרשים - לא משנה איזו עדה אתה, כולם במגרש לומדים את הערכים", ערכים אותם הוא מבקש להשריש.

ברודי מקווה שבעקבותיו יבואו לפוליטיקה עוד אנשים ראויים. "אני מקווה שזה יפתח את הראש של אנשים טובים במדינה ושכל אחד שיש לו מה לתרום לא יפחד לבוא לנושא פוליטי", אמר ברודי.

יו"ר הליכוד זרק את כדור הספורט הלוהט לברודי ואמר "אני רוצה שישראל תוביל תוכנית ספורט לאומית ושטל יעביר זאת בכנסת הבאה". באותה הזדמנות הודיע נתניהו חגיגית וחד משמעית כי אם הליכוד בראשו ייבחר להוביל את המדינה תיק החינוך יישאר בידי הליכוד. כך אותת נתניהו לש"ס, שרוצה את התיק הנחשק, כי אין לה סיכוי לקבלו.

סמל לספורט וציוניות

נתניהו שיבח את פועלו של ברודי והזכיר את עברו כזוכה בפרס ישראל על תרומתו המיוחדת לחברה ולמדינה בתרבות הגוף. "טל הוא סמל של הספורט הישראלי", אמר יו"ר הליכוד והוסיף "כחתן פרס ישראל הוא עשה ועושה המון לעזור לנוער בסיכון על ידי הספורט". בליכוד מציינים שברודי היה ועודו סמל של ציונות, קליטת עלייה חינוך ערכי וגאווה לאומית עבור מיליוני ישראלים.

השחקן האגדי דיבר על הגעתו לפוליטיקה וסיפר כי יוסי פלד שאל אותו האם המדינה חשובה לו. "עניתי שהמדינה חשובה לי אך הפוליטיקה רחוקה ממני". עם זאת הבהיר ברודי שנושא החינוך והספורט חשובים לו, וכך גם ילדים בסיכון.

למרות הדיבורים הפוליטיים ברודי לא שכח להתבדח ולהזכיר את עברו כמר כדורסל של ישראל "אני ואובמה יכולים לשחק אחד על אחד", אמר ברודי, "אני אטשטש אותו ואז אתה (ביבי) תיכנס איתו למשא ומתן ואני מקווה שהספורט ינצח את הפוליטיקה".

יחיאל חזן חוזר לליכוד

לנבחרת הכוכבים הצטרף אמש גם חבר הכנסת לשעבר יחיאל חזן שהודיע כי יתמודד לפריימריז בליכוד.
לדבריו החלטתו הסופית להתמודד נובעת מרוח גבית של מתפקדי הליכוד ומהסניפים בשטח המאיצים בו לחזור לשירות הציבורי לאחר חמש שנים, בהן עשה לביתו.

"המסע שלי לכנסת הוא לטיהור שמי לאחר שהוכפשתי במשך חמש שנים תמימות על פשע שביצע חבר כנסת אחר", אמר חזן והתכוון להרשעתו בפרשת ההצבעות הכפולות.