הסקרים האופטימיים עלו לראש של הליכוד: חברי הכנסת של הליכוד מתחממים לקראת הבחירות ההולכות וקרבות, והערב בכנס פעילים בפתח תקווה הם לא חסכו מיריביהם. "פתאום עמיר פרץ מתחבק עם ברק, ציפי לבני מתחבקת עם מופז ואנחנו צריכים להאמין לאיוולת הזאת", אמר ח"כ סילבן שלום. בכנס השתתף גם ח"כ לשעבר יחיאל חזן שמצפה ומקווה לשוב לעבודה הציבורית בכנסת הקרובה.

ח"כ גלעד ארדן אמר כי "אנחנו נזכיר שציפי לבני הייתה שרה בשישה משרדים שונים ובאף אחד מהם היא לא קיבלה החלטה אחת אמיצה". הוא הוסיף "רשומה על שמה התמיכה בהתנתקות והחלטת הכניעה 1701. הדבר המגוחך והשקרי שציפי לבני תציג לציבור הוא ניקיון כפיה".

על גל המצטרפים האחרונים לליכוד אמר ארדן כי "העם חוזר לליכוד. לתקשורת כואב שבאים אנשים טובים, אבל אנחנו נעקוף את התקשורת". ח"כ גדעון סער אמר באותו מעמד כי "נעמוד מול אויבים פוליטיים שישמיצו ויעלילו מתוך ייאוש עמוק. הם יודעים מה שאתם יודעים - שהליכוד הולך לנצח! אנחנו לא נתדרדר לסגנון כזה, דרך של נסיגות חד צדדיות". מחר צפוי להודיע על הצטרפותו למפלגה גם כדורסלן העבר, טל ברודי.

בראיון בתכנית "אולפן שישי" הצהירה יו"ר קדימה כי "נתניהו יכול בהחלט להיות שר אוצר בממשלתי". בראיון היא הוסיפה לתקוף את תכנית האוצר. "התכנית לא עוסקת בדאגות האמיתיות של ציבור החוסכים במדינת ישראל, לאנשים לפני פנסיה ביחס לחסכונות שלהם, וזאת אחריות של ממשלה - לדאוג לתת את אותו ביטחון לחוסכים", הוסיפה לבני. "צריך לעבוד על זה עכשיו, כאן ומייד".