בחירות והימורים (צילום: חדשות2)
רוצים לגרוף את הקופה | צילום: חדשות2

אם הייתם בטוחים שהקרב על הנהגת המדינה כבר הוכרע, אנחנו מציעים לכם לחשוב שוב. רק בשבוע שעבר סיפרנו לכם שבנימין נתניהו פותח פער על יריביו בקרב המהמרים ברשת, עכשיו אנחנו מבשרים: המירוץ לכיסא שוב מתחמם.

בסוכנות ההימורים הבריטית ויקטור צ'נדלר סברו שביבי לוקח בהליכה את הבחירות הקרובות, אבל אז הגיעו הפריימריז בליכוד ובעבודה וטרפו שוב את הקלפים מחדש. מאז הבחירות המוקדמות, מתחזק מעמדה של לבני בקרב המשקיעים, וגם העבודה זוכה כעת למספר מנדטים דו ספרתי.

אמנם נתניהו עדיין נחשב להימור הביטוח, אבל היחס לזכייה שלו קטן. אם בשבוע שעבר הייתם מרוויחים 5 סנט על כל דולר שהשקעתם בנתניהו, היום כבר תרוויחו 15 סנט.

נראה כי המאבקים של יו"ר הליכוד מול משה פייגלין והנבחרת הימנית שהציג, השפיעו לרעה על מעמדה של המפלגה בעיניי המהמרים. בשבוע שעבר הם התלבטו אם הכוכבים של ביבי יזכו ביותר או בפחות מ-37 מנדטים, היום המספר החזק הוא 32. אותו מספר המנדטים שחזו לה באתר בתחילת הליין.

חוזרים להאמין בעבודה

הפריימריז בעבודה לעומת זאת, רק שיפרו את מעמד המפלגה, ולא רק בסקרים. הרוב המכריע של המהמרים בטוח שהעבודה תצליח להכות בתחזיות העגומות ותכניס לכנסת למעלה מעשרה חברים. אחד המהמרים מאמין כל כך ברשימה של ברק, עד שהחליט להשקיע בה עשרת אלפים דולרים.

יו"ר העבודה לעומת זאת, לא זוכה לאהדה גדולה כל כך, ומעמדו נשאר יציב. היחס לניצחון של ברק עומד על 1:50, כך שעל כל דולר שתשקיעו בו תגרפו 50 דולרים.

לבני שועטת קדימה

ושבוע לפני הבחירות המוקדמות בקדימה, לבני יכולה להיות אופטימית. בויקטור צ'נדלר סיפרו לחדשות 2 באינטרנט שבשבועיים האחרונים שיפרה שרת החוץ את סיכוייה בעיניי המהמרים, וכעת היחס שלה לזכייה עומד על 1:5.

גם הפופלאריות של המפלגה ברשותה של לבני גוהה. קדימה אמנם עדיין עומדת על 23 מנדטים, אבל בסוכנות ההימורים מדגישים שלמעלה מ-85% מהמשקיעים סבורים שהמפלגה תזכה למנדטים רבים יותר, וצופים שהמספר ישתנה לאחר הפריימריז ביום רביעי.