תגובת אתר ynetshops: "האתר מקיים את חוק הגנת הצרכן. במידה והלקוח בחר שלא להוביל בעצמו את המוצר, הוא יצטרך לשאת בעלות ההובלה חזרה. במידה ונגרמה למוצר ירידת ערך, האתר רשאי לתבוע את הלקוח בגינה".

תגובת אולסייל: ״החברה פועלת על פי חוק הגנת הצרכן ומצרפת לאישור העסקה שנשלח לכל לקוח במייל גם את הוראות סעיף 14 לחוק הגנת הצרכן. במקרה שהמוצר נפתח ונעשה בו שימוש, החברה רשאית לתבוע את הלקוח בגין ירידת ערך".

תגובת S free: "העובדת טעתה בתשובתה למתעניין טרם רכישה. מדיניות החברה כפי שמופיעה מפורשות בתקנון האתר הינה לאפשר החזרה בהתאם לחוק הגנת הצרכן".

תגובת חברת גטאיט: "האתר פועל בהתאם לחוק הגנת הצרכן. באתר מוצגים אלפי מוצרים של עשרות ספקים והם אלו אשר מספקים את המוצרים ישירות ללקוחות ואחראים, במידת הצורך, גם על איסופם במקרה של ביטול או תקלה. בכל מקרה של ביטול עסקה ישנה הקפדה מלאה על הוראות חוק הגנת הצרכן והלקוח לא נדרש לשלם עבור הובלה דו כיוונית".

תגובת היבוא שופ: "מדיניות החברה היא לאפשר החזרת מוצרים שנרכשו דרך האינטרנט. נציגת השירות טעתה והמדיניות הכתובה היא המקובלת".