אפריל 2017, בני משפחת אלוביץ' לוקחים חלק בטיסת אל-על לבנקוק, אך מה שהייתה אמורה להיות טיסה שגרתית בחברת התעופה הציבורית של ישראל הפכה במהרה לטיסה מיוחדת תחת הכותרת "טיסת משפחת אלוביץ'".

טרם מועד ההמראה, התכנסה בחברת אל-על ישיבה לא שגרתית, ובסיומה יצא מסמך סיכום בו ניתנו דגשים מיוחדים לתנאים שבני המשפחה צריכים לקבל במהלך הטיסה.

מטוס הדרימליינר של אל על (צילום: יחסי ציבור)
ההנחיות: מזרנים מיוחדים וכריות חדשות | צילום: יחסי ציבור

"במחלקת העסקים יוצבו שלושה אנשי צוות ויוסיפו איש צוות נוסף", צוין במכתב. "כל הדיילים יעברו תדרוך והאורחים המיוחדים יקבלו שמיכות חדשות וכריות".

מנהלת המחלקה מקבלת את המייל החריג הזה ומבקשת הבהרה: "לא הצלחתי להבין בכמה נוסעים מדובר. כמה אנשים מונה המשפחה הזאת והאם השירות היוקרתי הוא לכל המחלקה או רק להם? למה הכוונה בסדינים למושבים? מזרונים?".

נוני מוזס, ארכיון (צילום: פלאש 90, קוקו, חדשות)
באל-על נערכו גם להגעתו של נוני מוזס | צילום: פלאש 90, קוקו, חדשות

לאחר זמן קצר היא קיבלה תשובה ממנהל הדיילים: "ארבעה אנשים ממשפחת אלוביץ'",נאמר לה. אולם כאן אנחנו מגלים על אורח נוסף בטיסה - נוני מוזס שגם הוא יועד להיות על הטיסה והוא גם אחיה של תמי בורוביץ', בעלת השליטה באל-על. כמוכן הובהר למנהלת כי "השירות היוקרתי הוא לכלל המחלקה, זאת פרט לחמשת מזרונים אשר ימסרו לנוסעים הללו בלבד, לפי בקשתם".

גורמים באל-על אמרו בתגובה כי מדובר בתנאים חריגים, גם השדרוגים וגם הוספת איש צוות למחלקה. למרות כל זה, מאל-על נמסר בתגובה כי "כלל נוסעי מחלקת העסקים זוכים לתנאי טיסה מועדפים, ללא קשר לזהות הנוסע".