איך קניות גורמות לנו להרגיש? נובמבר כאן, וזה אומר חודש שח חגיגת קניות אחת גדולה. במהלך נובמבר, אנחנו צפויים לבזבז 144 מיליארד דולר לקניות דרך הרשת - בכל העולם, ומתברר שלקוחות רבים מאוד הולכים להרגיש עם זה טוב מאוד. ככה זה כשקניות מעניקות לנו תחושה טובה ורגועה. 

לעדכונים נוספים ושליחת הסיפורים שלכם - היכנסו לעמוד הפייסבוק של החדשות

היום ומחר, ימי המכירות ShoppingIL - יומיים של קניות באתרים הישראליים, ביום שני בשבוע הבא - יום הרווקים הסיני, בסוף החודש - החגיגה הגדולה מכולן - Black Friday עם הנחות אגרסיביות במיוחד - ובתחילת החודש הבא - Cyber Monday, בו יוצעו מבצעים מיוחדים שלא הוצעו בבלק פריידי.  

 

ישראל היא אחת משלוש המדינות המובילות בעולם בקניות: 80% מהצרכנים הישראלים עושים קניות באתרים בין-לאומיים. על פי הערכות, עד סוף 2019, היקף הרכישות של הישראלים ברשת צפוי להגיע לכ-22 מיליארד שקלים.

62% מהישראלים אומרים שהקניות ברשת משמשות להם נושא לשיחה בפינת הקפה בעבודה. לפי מחקר של PayPal, שבוצע בשיתוף ד״ר גלית ולנר ומכון המחקר רושינק, יותר מ-60% מהישראלים מדווחים שהשיטוט באתרי קניות ״מרגיע אותם״.

קרוב למחצית מהנשאלים אמרו שעצם מילוי העגלה, אפילו מבלי להשלים את הרכישה, יכול לתת להם את אותה תחושה טובה.

אז למה בעצם אנחנו קונים? צפו בכתבה