חברת ליים הודיעה היום (שני) כי היא משיקה צי אופניים חשמליים שיתופיים שיצטרפו לקורקינטים החשמליים. Me. ההשקה מהווה חלק ממהלך עולמי של החברה בכ-50 ערים ברחבי בארה"ב, אירופה, אוסטרליה וניו זילנד.

לדברי החברה המהלך יאפשר הגדלת טווחים ומרחקי תנועה באמצעות הכלים השיתופיים ומעבר בין ערים. ב-Lime מציינים כי ישראל מהווה את השוק השני בגודלו בכמות הרכיבות בקורקינטים שיתופיים מבין המדינות בהן הושק השירות.

על פי ניתוח דפוסי התנהגות הרוכבים בפיילוט האופניים החשמליים שהתקיים בישראל, כמחצית מהרכיבות משמשות להגעה אל וממקומות העבודה, כ-30% להגעה אל ומתחנות תחבורה ציבורית והיתר למעבר בין ערים. בחברה צופים כי בכל כלי מסוג אופניים חשמליים של החברה ייעשו מעל 5 שימושים ביום וכי השימוש הממוצע בהם ינוע בין 2.5-3.5 ק"מ.

צי האופניים החשמליים של Lime יוצב בימים הקרובים בערים תל אביב, גבעתיים ופתח תקווה ויצטרף לצי הקורקינטים החשמליים של החברה שכבר פועל ברחבי ערים אלה. בהמשך צפוי השירות להתרחב לערים

"הביקושים לפתרונות ניידות קלים וזולים נמצאים בשיא של כל הזמנים, הן בשל עליית מחירי הדלק והן בשל השאיפה של קהל היעד שלנו לאורח חיים בר קיימא ואקטיבי יותר", מסר איתי ראב"ד, מנכ"ל Lime ישראל. "על כן, השקה זו היא בשורה של ממש לרוכב הישראלי, שיוכל מעתה ליהנות מהשירות והטכנולוגיה המתקדמת והבטוחה של Lime גם באמצעות האופניים החשמליים שלנו. בכוונתנו להגדיל את מספר האופניים לאזורים נוספים, ואנו קוראים לעיריות נוספות להצטרף למהפכת המיקרו מוביליטי".