Overwolf מספקת ליוצרי התוכן את התשתית הטכנולוגית שמאפשרת בנייה של אפליקציה, מודים ושרתים שלומדים את המשחק. "בעולם של מודים אנחנו עובדים עם "מפתחות משחקים" ונותנים ליוצרים את מה שנקרא creation kit, מה שמאפשר ליצור מודים או תוכן סביב משחק קיים", אומר אורי מרשנד, מנכ"ל ובעלים Overwolf. "התפקיד שלנו זה לענות על כל הצרכים שיש לאותם יוצרים בפיתוח תוכן סביב משחקים, למשל הצד הטכנולוגי או הצד השיווקי". המטרה של Overwolf היא לעזור ליוצרי התוכן להגיע אל המשתמשים דרך אנליטיקות שבעזרתן היוצר יודע אם מה שבנה הוא טוב או לא טוב ואיפה אפשר לשפר, וגם ברמת המוניטיזציה – איך אפשר להתפרנס מזה.

הקרנות שהשקיעו בחברה הן Griffin gaming partners עם insight בסבב גיוס C של החברה, ולפני פחות מחצי שנה Andreessen Horowitz הצטרפה בהפתעה מתוך רצון להיות חלק ממה שעושה החברה. יש כבר 31 מיליון משתמשי קצה פעילים בחודש, ואלה מורידים כ־15 מיליארד מודים ואפליקציות בשנה. מבחינת יוצרים החברה עובדת עם סדר גודל של 100 אלף יוצרים.

ב־Overwolf מאמינים שבעוד 10 שנים יצירה סביב משחקים תהיה סטנדרט. כמו שזה סטנדרט לבנות משחק בunity או בunreal - זה יהיה סטנדרנט לעשות אינטגרציה של Overwolf לתוך המשחק כדי לאפשר יצירה של יוצרים צד שלישי. "כחברה אנחנו בית לאנשים שאוהבים משחקים, רוב החבר'ה שנמצאים פה גדלו על משחקים, שיחקו משחקים או שיש להם תשוקה לתחום הזה", מסכם מרשנד. "אז אם אתם רוצים להיות חלק מהמסע הזה אז נורא נשמח שתצטרפו לצוות".