בלי דרמות: מכבי בפסגת הדירוג השבועי של קקטוס הזהב
במקום הראשון: מכבי שוב מראה שאצלם בקופה לא יוצאים מקופ"חים. אחריהם, גל תורן חוזר למסך עם בשורה מבנק לאומי. ובפרסומת החדשה של מפעל הפיס, עידן עמדי נכנס לזירת הקרב ומראה איך מתמודדים עם טראומה וחרדה. אלו הפרסומות שעשו את השבוע

קקטוס הזהב 2025, גם השבוע קשת 12 וחברת המחקר "שילוב", מדרגות ומכתירות את הפרסומות האפקטיביות ביותר בטלוויזיה. המדד, המבוסס על חוות דעתם של מאות צופים, בוחן את הפרסומות לפי פרמטרים כמו זכירות, אטרקטיביות ותרומה למותג. בין שלל הפרזנטורים, המסרים והקמפיינים, מי היו הפרסומות שעשו לכולנו את השבוע?
מקום 1: מכבי שירותי בריאות |McCann תל אביב
במקום הראשון: מכבי שוב מוכיחה שאצלם בקופה אתם לא תצאו מקופ''חים והפעם עם הדרכת הורים.
מקום 2: בנק לאומי | McCann תל אביב
במקום השני: גל תורן חוזר למסך והפעם עם בשורה חדשה: בנק לאומי מוריד את הריבית.
מקום 3: מפעל הפיס | GREY (אדלר-חומסקי & ורשבסקי)
במקום השלישי: בפרסומת החדשה של מפעל הפיס, עידן עמדי נכנס לזירת הקרב ומראה איך מתמודדים עם טראומה וחרדה.
ואילו פרסומות נוספות זכו בדירוג?
על המדד
דירוג קקטוס הזהב מבוסס על מחקר ה AdTracker שפותח ומבוצע ע"י חברת המחקר שילוב.
במסגרת המחקר, נבדקות כל שבוע הפרסומות האהובות ביותר בערוצים המסחריים באמצעות סקר מייצג בקרב 640 מרואיינים בגילאי 18+.
תוצאות המחקר, מדרגות את ביצועי הפרסומות ב-3 מדדים מרכזיים (המבוססים על 13 שאלות שונות):
זכירות, מדד אטרקטיביות ומדד השפעה על המותג.
ציון המדד המסכם – הקובע את המנצחת באותו שבוע, משקלל את המדדים הללו ואת רמת המיתוג של הפרסומת לכדי מדד מסכם המוצג כאחוזון ומייצג את ביצועי הפרסומת בהשוואה לפרסומות האחרות במאגר.
טעות הדגימה הסטטיסטית 3.9%
המחקר בוצע על ידי חברת המחקר Shiluv i2R
בדיקת ביצועי הפרסומות מבוססות על סקר שבועי ייעודי בקרב למעלה כ 640 איש, הנערך בקרב מדגם מייצג ואקראי של האוכלוסייה היהודית בגילאי 18+. טעות הדגימה הסטטיסטית 3.9%

