החדשות
תגובות (103 תגובות ב-56 דיונים)
56. מי צריך אתכם? אל תתגיסו הצבא יהיה טוב יותר!
* אויל לא מחריש   14/03/12 | 10:58
55. - - - - - - לכל ה"חכמים" שונאי החרדים: מדובר בכלל בבנישי"ם - - - - - - -
אין סוף לשנאת החרדים..... כל החכמים, המנסים להיות כך ולא תמיד מצליחים, השנאה מדברת מתוך מקלדתכם!!! איך אתם שונאים, איך...... לידיעתכם, בני הישיבות (בנישי"ם) ההסדר - הולכים רק לקרבי ונמצאים במקומות הכי מסוכנים!!!! אז אנא, תשתקו, לפחות כך יחשבו שאתם חכמים.....
* החבר'ה הכי קרביים במדינה   17/01/12 | 16:49
תסלח לי יהודי יקר,
שהחברה שלי התגייסו לא היו הרבה בנישי"ם בצבא וביחידות הקרביות, עכשיו הגיע הזמן באמת שתתרמו אבל לא צריך להתפאר בזה זו חובתו של כל אזרח ציוני במדינה הזו, גם אם הוא לא דתי. אין שנאה אך בהחלט לא תיתכן כפיה מצד הדתיים, שירת נשים תמיד היתה בצה"ל, צהל היה תמיד מורכב מנשים וגברים כמעט לגמרי שווה זכויות, וכן, ולא תיתכן שתכניסו חוקים שובניסטיים - פרימיטיביים- דתיים לצבא. לא רוצים להתגייס, אל תתגייסו רוצים בואו תתרמו...
* רוני   17/01/12 | 17:29
54. טמטום
זה מה שיוצא מאמונה אלילית - טמטום. די לאמונה העיוורת באל הדמיוני, אנחנו במאה ה-21, לעזאזל.
* לירון   17/01/12 | 15:46
53. לכול מי שיהודי כאן
שבת אחים גם יחד כמו שלמדתם מטמטיקה אנגלית ועוד מקצועות ויש לכם את הידע לתקן אים מישהו טועה אותו דבר תלמדו תורה הלכה ואחר כך תגיבו תודה
* שרון   17/01/12 | 13:48
52. שלא נדע מטומאה
* טום ק   17/01/12 | 13:46
51. אני איתם ממאה אחוז
הם צודקיםםםם נקודה
* בן   17/01/12 | 13:40
50. החרדים הם אלה שמחזיקים את הצבא
אני חלוני אבל שתדעו שבלי בני הישיבות הצבא יפול הם אלה ששומרים עלינו אני יודע שכוח תפילה הוא חזק מהכל ואם בחורות שרות זה לא צנוע אז מה הבעיה שלא ישירו צה"ל לא ימות ולמה כל הזמן דווקא חרדים פעם יסתקלתם עלינו אנחנו אנשים מפגרים לפחות להם יש מטרה לנו אין שום מטרה וגיון תאמינו לי נמאס לי לשמוע חרידים למה שלא תדברו על השמולנים
* חייל בצה"ל   17/01/12 | 11:54
רואים שאתה לא חייל וכן חרדי
השגיאות כתיב, החוסר צניעות הזאתי של הנשים [כאילו שלבחור חילוני בן 18 אכפת אם הן צנועות], ההגזמה בכוח התפילות [גם בשואה התפללו, אז מה? עזר?], הזלזול בחילונים והערצת החרדים [תאמין לי שלי יש מטרות בחיים!] וכמובן העברת האשמה למישהו אחר.
* דניאל   17/01/12 | 13:09
כן אכפת זה מגרה
את היצר חוסר צניעות ומעלה פנטזיות ובנקודה הזו החטא בא על מקומו ולכן אני מסכים עים החרדים לא לשרת בצבא
* גדי   17/01/12 | 13:42
אתה רוצה לעשות ניסוי?
כבר אלפי שנים אנשים עושים ניסויים ובדיקה בסטיסטיקה כמה מועיל להתפלל בין אם זה לקבל משהו או לרפא מישהו ועדיין לא נמצא שום הוכחה ליעילות ואם זה לא מוכח על פי סטיסטיקה איך אתה יכול לקבוע באיזה שהיא צורה שזה עזר במשהו? בכל מקרה כל התנ"ך מלא בסיפורי מלחמות, כלומר שגם בתוקפה הקדומה שכולם האמינו וכולם התפללו הם הבינו שאם הם לא ילחמו הם יפסידו... אז במקום לקרוא על סיפורי המלחמות אולי שהם ישתתפו בהם, במקום למצוא דרך פחדנית להחשיב את עצמם כחלק מההגנה של ישראל....
* אלון   17/01/12 | 15:53
49. מעניין מאוד שעד לפני כמה עשורים בערך, העניין לא
ממש "בער" להם בעצמותיהם. קרה משהו פה בדרך - הקצנה טליבנית של חוקי התורה והיהדות. הקיצר, לא לוותר להם במאומה! לא רוצים להתגייס? לא צריך!
* שלום, נצרת עילית    17/01/12 | 11:12
בדיוק הפוך. ההקצנה היא החילונית ולא דתית
מה כ"כ מסובך לאפשר להם לא לשמוע נשים? זה חוקי התורה! אם זה היו דרוזים ישר היו מצדיעים להם.
* מדינה חילונית שמאלנית   17/01/12 | 12:08
למדינה חילונית - על האימרה "איזהו גיבור הכובש את יצרו"
שמעת בכלל? שיהיו נוכחים בשירת נשים, רק שיישבו בשורות האחוריות ביותר ולא יסתכלו עליהן בעיניים. מה קרה, מה הבעיה בזה? מפחדים להתמודד עם יצר המיניות הגועש שלהם?
* שלום, נצרת עילית    17/01/12 | 15:09
48. שירת נשים
חברים יקרים אני חילוני שרתתי בצבא ובמילואים 34 שנים בתור חילוני צה"ל הכריח אותי לאכול כשר לשמור שבת להישתתף, בהתקרב חגי תשרי במה שניקרא מסע היתעוררות הוכרתי למרות שזה נוגד להלכה שלי, לשמוע רבנים (ובשבילי "קול ברב ערוה") ובקיצור נאלצתי לעשות דברים רבים שבחיים האזרחיים שלי הם "יהרג ועל יעבור" בין חברי הלוחמים היו גם דתיים וגם כאילו שנקראים חרדים חיינו ביחד נילחמנו ביחד וסבלנו ביחד,הם את שירת הנשים ואנחנו את דרשות הרבנים.
* חילוני   17/01/12 | 11:00
47. ל42
אם תרפרפי קצת בהיסטוריה תראי שדת שכתב אותה בנאדם הן הנצרות והאסלאם שאת כככלל כככךך מכבדת.. את הדת שלך אלוהים הכתיב.. ואלוהים לימד.. ונראלי שמספיק אנשים בעולם מאמינים בתנ"ך כדי שאת שזה הספר שההורים שלך העבירו לך גם תייחסי לו קצת חשיבות... ולהזכירך מי יזם את המהומה הגדולה על קול באישה בטקס קצינים מסויים.. הרעש הוא של התקשורת.. יש מאות אנשים שיצאו גם לפני זה אבל לא היה מפקד שיעביר את זה לתקשורת.. יום טוב :)
* גיא   17/01/12 | 10:58
46. אל תעשו טובות!
* איתן   17/01/12 | 10:49
45. הצביעות נשפחת להם מהענים לא רוצים אותם בצהל הם נטל
* מגעילים אין להם אלוהים   17/01/12 | 10:40
44. יהודי שחי בישראל ומזלזל בדת הוא צבוע, למה? כנסו
כי הזכות המוסרית היחידה שלנו ,עם ישראל על ארץ ישראל, מגיעה מהדת היהודית , ומספר התנ"ך. אין צביעות יותר גדולה מזאת: לנפנף ביד אחת בהבטחה האלוקית שנכתבה בתנך : לך ולזרעך אתן את הארץ הזאת, בכדי לממש את זכותנו על הארץ, ובו זמנית לזלזל בכל שאר הכתוב בתנ"ך. ללא התנך אין לנו מנדט על המדינה !(המנדט עליו הצהיר בן גוריון בוועדת פיל ,שקדמה להצהרת בלפור ולהחלטת האו"ם) במצב כזה צודקים הפלסטינים כאשר הם קוראים לנו כובשים. וצבועים .. (כלומר מנצלים בציניות את הזהות היהודית כדי לשלוט במדינה אבל מזלזלים בכל המשמעות המעשית שלה) ההלכה היהודית הייתה קיימת גם כשלא היה לנו חוק ומדינה....ובזכותה בלבד שרדנו כעם יהודי בכל הגלויות.ועוד נמשיך ונשרוד על אפם וחמתם של כל אויבינו!!!
* עם ישראל חי, די לערב רב!   17/01/12 | 10:38
43. מה קורה לכם? מה זו הצביעות הזו?
מה קורה לכם, מאז הקמתו של צהל שרתו בו נשים לצד גברים, צוות ההוי ובידור כלל תמיד נשים וגברים ומעעעווולללםםם לא נשמעה שום זעקה מקרב הרבנים או תלמידיהם. מה קרה פתאום בשנה האחרונה? מה אוכל אתכם? מדוע אתם נותנים יד להתנהגותם הכל כך מכוערת של קבוצות חרדיות קיצוניות נגד נשים והופכים אותה ללגיטימית ועוד מטיפים זאת לדור הצעיר. מי שלא רוצה שלאיתגייס ומספיק להתחבא מאחורי כל מני שטויות בשם הדת. אל תשכחו שמי שפרש את התורה וכתב אותה הוא בן אנוש ולא אלוהים בעצמו. אז תחשבו טוב טוב על כלח השטויות שכתבתם במכתב הכל כך מטופש ונמוך הזה. כאילו שאין דברים חשובים יותר ומהותיים וערכיים יותר להילחם עליהם. מה שאתם עושים מוביל רק לשינאת חינם וחבל. אז חברה צעירים תתעוררו בבקשה ותיקחו את עצמכם בידיים. די, נמאס, מיצינו את הנושא. תודה
* ישראלה   17/01/12 | 10:33
ישראלה-גידופים אינם תחליף לטיעון עניני
אני בטוח שחרי כל קיתונות המלל שנכתבו בענין הזה , גם את מבינה שלא מדובר במניעת שירת נשים אלא במניעת כפייה חסרת כל תכלית הוגנת. על חיילים דתיים לשמוע אותה. המדובר בחיילים שנמנעים, בשל אמונתם ובשל עקרונות הלכתיים שעל פיהם הם נוהגים, משמיעת שירת נשים. איזה טעם יש לכפות עליהם את ההיפך? כל הטיעון שלך על ה"פירוש" וכו' תמוה מאד. את חושבת שחייל דתי חייב לוותר על המנעותו משמיעת נשים מפני שאת סבורה ( או הרמטכ"ל סבור) ש"הפירוש" הנכון להלכה הוא פירוש אחר? זה רציני?
* חרדי ישראלי   17/01/12 | 11:00
האם צפית בתגובתו של הרב לאו לשירת נשים???
זו צניעות וכיבוד האחר. אני חושבת שהצבא (וזה צבא אל תשכח) מאאאוווודדד מכבד ומנסה לבוא לקראת חייליו הדתיים בכל תחום. מציקה לי הנטיה החרדית קיצונית שהזדחלה לציבור הדתי לאומי ולצבא? דתיים כפי שמכבדים אתכם תלמדו לכבד את האחר. אין לי שום עניין להוסיף פרשנויות להלכה בסה"כ אמרתי שאת הפרשנויות כתבו בני אנוש. חיילדתי שמחליט לשרת בצבא ושהמדינה הזו מספיק חשובה ויקרה לו צריך ללמוד לכבד ולקבל את האחר. יש פתרונות לא פרובוקטיבים, תקראו תהילים, תשימו פקקים, אל תוציאו את עצמכם מהכלל. ובפרט לא בצבא.
* ישראלה   17/01/12 | 14:37
42. שילכו לכלא במקום לשלש שנים.
עד מתי נסבול על גבנו את החרדים העלוקות.
* שמוליק   17/01/12 | 10:31
41. הארץ היא גם שלכם
אנו מבינים שהדרישות המופרזות שלכם מהצבא נועדו כדי שנמשיך לשחרר אותכם מהצבא כי אין אפשרות להסכים להם ולהרוס את הצבא ואת היכולות האופרטיביות שלו, או לא לגייס בנות המביאות תועלת רבה הרבה יותר ממכם. ההלכה היא תרוץ להשתמטות למרות המודעות לכם לסכנות הקיומייות. אל תאיימו עלינו כי גם אתם לא מחוסנים ותשלמו את המחיר.אבל קחו בחשבון כי אי התגיסותכם אם מחוק טל ואם מהדרישות שצבא לא יכול לספק לכם, מביא גם את המיגזר התורם והמשרת שלא להתגייס והם לא מוכנים להקריב כל כך הרבה שנים בסדיר ובמילואים ולהסתכן, כדי שאתם תשמינו בישיבות ועןד תקבלו קיצבאות, כדי שגם לא תצטרכו לעבוד וגם לעשות הרבה ילדים (כי במילא שולמן משלם)אנו מצפים מממשלה פטרייוטית שתפסיק עם האפליה בדם עם העדפות בקיצבאות, ומי שיצטרף לצבא יהיה מחויב להסתפק ברמת הדתיות שהיתה נהוגה פעם ובכשרות של רבני הכשרות בצבא ,(בדיוק כמו שחילוני שמתגייס אין לו את התנאים של הבית). ממשלה שלא תעשה זאת חוטאת למחויבות של מנהיגי העם. עליכם החרדים לדעת כי "לא לעולם חוסן" וכי גם המצב הביטחוני וגם אי השיויון בזכויות ובחובות וגם התמרדות הרוב התורם נגד כל אלה תאלץ אותכם "בכוח או מרצון" לחזור ולהיות אזרחים כמו כולם וללא כל חשש מצידכם לפגיעה בערכיכם הדתיים.
* שלמה   17/01/12 | 10:26
40. אל תתגיסו ואל תעשו טובות גם ככה אתם נטל
אז תמשיכו להתפלפל על תנורו של עכנאי, או אמיתי קוראין עד שיבדיל בין תכלת ללבן ותעזבו אותנו
*  אחמד בוכבינדר   17/01/12 | 10:24
39. שלא יביאו אותם לטקסים וזהואר למה לעשות עניין
* or   17/01/12 | 10:08
38. לא מסוגלים לשמוע נשים
מה הבעיה בנשים ששרות? החרדים לא מצליחים לשמוע אישה שרה מבלי שיעמוד להם? פשוט שטויות,כל הזמן מחפשים עוד משהו להתלונן...
* ליאת    17/01/12 | 10:04
ומה הבעיה של החילונים שהם נדחפים לחייהם
של הדתיים (לתשומת לבך בכלל לא מדובר פה על בחורים מהמגזר החרדי) ומנסים לקבוע להם איך לחיות? ומה הקשר בין שירת נשים ושירות צבאי? ומי בכלל הפריע לנשים לשיר? הנשים יכולות לשיר בכל מקום רק שמי שלא רוצה לשמוע אותן שלא ישמע.
* אייל   17/01/12 | 10:49
תלמדי יהדות תורה
ואחר כאן תגיבי
* שי   17/01/12 | 13:44
37. אוכלי חינם ופרזיטים
הגיע הזמן שהמדינה לא התממן אוכלי חינם ופרזיטים.כמו כן יש להעמיד את סרבני הגיוס כמו כל ישראלי המסרב להתגיס לצהל.הגיע הזמן לתקן עוול מתמשך נגד אוכלוסיה הנושאת בעול ולחלק לא רק את המענקים הנדיבים אלה גם את החובות.
* מועלם עזרא   17/01/12 | 10:02
36. וההפרדה בצבא בין מגורי חיילים וחיילות שהתפרסם זה כן בסדר ? וזה שאסור להתחבק ?
מה אתם אומרים, בצבא יש כללים, החרדים טוענים שהם צבא הקב"ה ולכן יש להם כללים שאחד מהם זה הפרדה, בדיוק כמו שאתם מבינים את נושא ההפרדה בצה"ל.
* דודו   17/01/12 | 09:58
ומה עם האיסור להתחבק בצה"ל ?
* עיני   17/01/12 | 13:46
35. נו ברור - כל הכבוד
כל הזמן מתלוננים למה הם לא מתגייסים, ואז כשהם התחילו להתגייס נותנים להם סטירה עם פקודות שלא לפי ההלכה אז הם לא יתגייסו..
* לוי   17/01/12 | 09:47
34. שלא יתגייסו
הרבה יותר טוב!!!! אם בגלל שירת נשים הם לא רוצים להתגייס זה מצויין!!!
* נעמי   17/01/12 | 09:37
33. בלי שירת נשים צהל לא יוכל לתפקד! ?
* צה"ל (או התקשורת) מנהל מלחמת חורמה מטופשת   17/01/12 | 09:29
32. חבל שרבני הציונות הדתית מפחדים גם לפתוח את הפה
במקום לשאוג מפחדים שיקחו להם את המימון לישבות בושה! קודם כל תורה תלמדו מהחרדים איך לעשות שרירים או להתגייס רק במסלול של חרדים
* ישר כוח   17/01/12 | 09:28
31. אסור לגייס אותם. בעתיד הם גם לא יישמעו לפקודות מבצעיות
* אורי מהרצליה   17/01/12 | 09:20
30. יש עוד הרבה סיבות למהלא להתגייס....
למשל הכשרות בצבא, הכפיה החילונית, עצם העובדה שרבבות נכנסים לצה"ל עם כיפה ויוצאים בלי...מה קרה שם?? ,אם הצבא היה יותר "יהודי" זה לא היה קורה. כשנפסיק להתגייס אז הצבא ירד על 4 וישנה נהלים כמו שהחרדים עושים להם בית ספר בעניין. עם נמשיךלכרוע ולהשתחוות למגינת ליבם הליברלית /רפורמית לא נגיע רחוק....
* שלום   17/01/12 | 09:16
אז לך שב בכלא כמו כל סרבני הגיוס האחרים שמעתי
שיש שם אגף בו אפשר כל היום ללמוד תורה ובטוח יותר כשר שם מאשר בשדה הקרב. אני קוראת לרבני הציונות הדתית לבדוק מה קרה לנוער הדתי ציוני שערכיו כה התדלדלו
* ישראלה   17/01/12 | 10:36
יש עוד הרבה סיבות.....
לכל מי שלא מתאים לו להתגייס ו/או לתרום למדינה בה הוא חי, שלא יתפלא שגם זכויות מינימליות לא יקבל כמו למשל: הזכות לקבל רשיון נהיגה, דרכון לחו"ל, לימודים אקדמאים ע"ח אותם חילונים ש"עושים להם בית ספר" ע"פ דבריך. ואם זה לכרוע ברך, אז ממש יש לך בעיה גדולה.
* בני - נהריה   17/01/12 | 11:03
29. אני מאוד מקבל זאת.....
אני מכבד את התורה נקודה !! ומכיוון שלדברי יוזם המחאה: "התורה היא מעל לפקודה" אני מניח שלדעתו הכל !!! מעל התורה אז,.... 1. שהתורה תממן לו את לימודיו ! 2. שהתורה תכלכל אותו ואת משפחתו ! 3. שבעזרת התורה יקבל דרכון שיוכל "לנוח" מדי פעם בחו"ל מעבודתו הקשה. 4. ואם לדעתו ולדעת רבניו הם אלו ששומרים על גבולנו ועל העם בציון אז שכולם !!!!!!!! יעברו לגור לאורך גבולנו מהצפון ועד לדרום וכך נוכל "לוותר" על צ.ה.ל ולהתעסק רק בתורה. והעיקר שיירדו מהגב שלנו הוא וכל רבניו !!!!!!!
* בני - נהריה   17/01/12 | 09:05
ח. לא מצחיק .
* להלה   17/01/12 | 09:27
בבקשה תיכנסו לקרוא
בתור מישהי שהתורה חשובה לה במידה מספקת, אני חייבת להגיד שאתה צודק !! התורה היא מעל הפקודה?! באיזה מדינה בדיוק תתפלל בלי צבא , כולם ישארו בארץ מנוכרת וזרה בלי שוויון זכויות ואז נראה איפה כולנו נהיה ... בזיון בכלל שהם אומרים שהם לא יתגייסו לצבא.. בתור מישהי שומרת דת , שהתגייסה לצבא ואפילו חתמה קבע אני אומרת את זה
* שירן   17/01/12 | 10:13
זו בדיוק הטעות, עם אתם באמת חושבים ש.....
צבא של 400 אלף איש מסוגל על צבאות של 10 מליון איש אז תמשיכו לחלום. בלי התורה, התפילות והתיקונים של תלמידי חכמים צה"ל(שהוא לא צבא קודש) היה נופל מזמן, וחוץ מזה עתידים כל תלמידי החכמים להיות בצבא הקודש.
* יניב   17/01/12 | 10:47
ל- להלה....
א. לא חשבתי להצחיק אותך !! ב. אם מעשיהם מתאימים לך, על הכיפק, זה עינינך, אותי זה מרגיז, הגב שלי כואב מלסחוב פראזיטים ואני לא ישן בלילות כשילדי ועוד הרבה ילדים נמצאים על הגבולות לשמור עלי, עליך ועלינו. ואני לא חושב שמגיע לאברך יותר מאשר ללוחם בגולני, גבעתי או כל חיל אחר ורק בגלל שהוא לומד ו/או מתחתן בגיל צעיר, כי הוא יודע שמגזר ענק כמוני מסבסד ומכלכל אותו ואת המגזר הקטן שלו.
* בני - נהריה   17/01/12 | 10:40
28. ומה עם שירת דבורה הנביאה ושירת מרים
נשים מכובדות לכל הדעות ששרו ורקדו והכל היה בסדר. אין בשום מקום בהלכה היהודית איסור על שמיעת שירת נשים ע"י גברים. זו הקצנה חרדית כמו שאר ההקצנה החרדית שלמרבה הצער פשטה לתחום הדתי לאומי. יחד עם זאת אני בטוח שבמכלול השיקולים רוב רובם המכריע של הטובים בחיילינו חובשי הכיפות הסרוגות השיקול האמיתי יגבר - ההגנה על הארץ שדוחה הכל.
* עודד   17/01/12 | 09:04
מרים ודבורה, שרו לנשים בלבד
והיו צנועות יותר....
* דודי   17/01/12 | 09:25
הן שרו לכולם, אין שום הגבלה לשמיעת שירתן בתנך
* חיים   17/01/12 | 10:52
הנה עוד אחד שמרגיש פוסק הלכה , יש גדולים וחכמים
* שקדמו לך מותק, והנה המקור:"קול באישה ערווה"   17/01/12 | 09:27
שירת מרים ודבורה זה לא שיר שהם שרו
זה שירה בלי מנגינה כמו שהיה פעם .. חוצמזה - ו"אמר שמואל: קול באשה ערוה, שנאמר‏‏ "כי קולך ערב ומראך נאוה". – מסכת ברכות כד, ובמסכת קידושין ע א בקיצור זה אסור על פי התורה ..... זו לא הקצנה פשוט אם רוצים שהם יתגייסו לצבא , אז שהצבא יכיר בכך שיש אנשים בעולם הזה עם תורה שהם מחויבים לה , הם מוכנים להתגייס לצבא אבל איך הם יכולים אם בפעם האחרונה שחיילים דתיים לא רצו לעבור על חוקי התורה ויצאו מהטקס בשירת נשים - הם נכנסו לכלא ? תחשבו קצת בהיגיון תנסו לראות גם את הדעה שלנו רגע ..
* להלה   17/01/12 | 09:34
קודם אתה מדבר
על צדיקות נביאות ושרו שירי קודש לבורא עולם אין מה להשוות
* רן   17/01/12 | 13:46
27. גיוס בחורי ישיבות הסדר
דרך ארץ קודמת לתורה סכנת חיים קודמת לתורה אתם נתלים בקוריוז כדי לא להתגייס ולא להגן על מדינה בה אתם חיים אתם אומרים - שאחרים יסכנו חייהם כדי להגן עלינו שאחרים יעבדו כדי לספק לנו את צרכינו תתבישו בדרך שבחרתם
* אלי   17/01/12 | 08:57
26. עוד מעט יכריחו בצה"ל גם לאכול טריפות
* צה"ל מזלזל ברגשות החיילים הדתיים   17/01/12 | 08:57
25. זה ידוע החיילים הכי טובים במהלך הם
דתיים !!! אתם מדברים על כפייה דתית? יש הרבה יותר כפיה חילונית!!!! נראה אותכם מסתדרים בלעדינו!!!!
* ליטל   17/01/12 | 08:55
הבעיה שאף אחד לא נגדכם. אתם התחרפנתם לאחרונה
* ישראלה   17/01/12 | 10:38
24. צה"ל לא מגייס בלי שום קשר
צה"ל שולח לפעמים פטור על סתם , בלי שום קשר .
* תומר   17/01/12 | 08:54
23. מה ההבדל בין הלכה זו של שירת נשים ותפילות..צהל לא יכול לקבוע איזה הלכות לקיים ואיזה לא... מה הבדל בין הלכה לא לשמוע שירת נשים ולהלכה להתפלל זה לא וזה כן?
צהל לא יכול לקבוע איזה הלכות לקיים ואיזה לא הוא רק צריך להחליט אם הוא מכבד את חוקי התורה כפי שהיה עד עכשיו ולאפשר לציבור גדול במדינה להתגייס לשמור את הכשרות שבת תפילות וכו ואז גם תשרה הברכה....
* טל   17/01/12 | 08:51
22. ליעל הצפונבונית
לרוע מזלך בלעדייך ובלעדי נשים הצבא יכול להתקיים(ויהיו שיגידו יותר טוב)אבל בלעדי הדתיים(כ 40 אחוז מהמערך הלוחם) הצבא פשוט יתפרק!!!!
* נתי   17/01/12 | 08:51
21. איך התהפכו היוצרות
הרי כל שייכותינו למדינת ישראל היא על בסיס התורה, 3,000 שנה עם ישראל מאמין שיום יבוא והמדינה תהיה שלנו כי כך הרי כתוב בתורה ואלו גם טענותינו נגד אומות העולם, וכשזה סוף סוף קורה באים לחלק את התורה לשניים: מה שנוח עושים ומה שלא נוח לא עושים, אנו לא מבקשים מאף אחד לנהוג לפי חוקי התורה, אנו רק מבקשים: אל תפריעו לנו לנהוג לפי חוקי התורה. זכרו: התורה היא אחת וכל זכותכם כאן במדינת ישראל היא אך ורק על בסיס התורה.
* חנן   17/01/12 | 08:49
צודקקקקקקק (:
* להלה   17/01/12 | 09:35
נכון, ובתורה לא כתוב על שירת נשים !
אז אל תמציאו דברים שאינם כתובים בתורה ! אתה רוצה להאמין לרבנים קיצוניים - לך אחריהם, אבל אל תבקש שאחרים ישלמו בדמם בשבילך, ומזיעת אפם עבורך ועבור משפחתך.
* חיים   17/01/12 | 10:49
20. כל הציונות והדת -מול שירת נשים?
מי שמעמיד את דת ישראל עלשירת נשיםמחלל שם שמים.זו הזדמנות פז לבטל את פרויאקט ישיבות ההסדר...כל צעיר ימלא את חובתו למדינה ולא יעמיד תנאים.היכן הורי הנערים האלה הנותנים לרבנים קיצוניים להוביל את ילדיהםלמקומות כה מסוכנים? הגר
* הגר   17/01/12 | 08:48
19. תמשיכו למצוא תירוצים הזויים לפרזיטיות
* לא נפסיק לשיר!   17/01/12 | 08:47
דתיים הם המגזר יחידי שאי שר לומר את זה עליו!!
סבא לי לחם את 5 מלחמות ישראל אבא שלי כבר 34 שנה מתנדב במשטרה. אחי שרוצה לתגייס לא אבל לא יכול ולמה?? כי לא נותנים לו לקיים את מה שאנחנו מאמינים בו!! מדינת ישראל שמה איקס עלינו!!! הלוואי ויהיה בארץ הזו סובלנות גם לדתיים.
* דתי גאה!!    17/01/12 | 09:05
אתה לא מפריד בין תפל לעיקר
* צ.   17/01/12 | 09:13
18. מי ישמע שבלי זה אתם מתגייסים
תפסיקו לחפש סיבות למה לא להתגייס. או שתתגייסו מתוך חובה שלכם למדינה או שתשטמתו כמו שאתם יודעים לעשות טוב מאוד
* מישהו   17/01/12 | 08:44
עובדה שיש בצהל ים דתייים שמכריחים אותם לעבור על
חוקי התורה , איך אתה יכול לקבוע אם אפילו לא ניסו להתחשב בהם ? קודם שינסו , יראו תוצאות ואז יגידו מי מוכן להתגייס ומי לא מוכן
* להלה   17/01/12 | 09:37
17. אינני מסכים
אני חושב שלא משנה מה התרבות בתוך הצבא החובה להתגייס חלה על כולם. אנחנו מתגייסים לצבא בשביל מטרה אחת להגן על הארץ שלנו והאנשים שחיים פה ולכן לא להתגייס בגלל השירת נשים זה מעשה טיפשי שבכלל לאמראה את השקפות והמטרות של הציבור הדתי ומטרתו שבשביל זה אנו מתגייסים לצבא!!!!
* תלמיד ישיבה   17/01/12 | 08:44
אם אתה חושב שהצבא יותר חשוב לך מהחוקים
שבורא עולם הביא לך .... מצטערת אבל תלמיד ישיבה אתה בטוח לא ....
* להלה   17/01/12 | 09:38
16. גיוס בני ישיבות
כל הכבוד אם הייתי בגילכם ולמרות שאיני חושב כמוכם הייתי חותם הצבא הינו צבא העם וצריך להתאים את עצמו לכל המגזרים במיוחד שהם החיילים הטובים ביותר בצהל ללא בעיות משמעת אפילו הקלות שבהם ועם דבקות במשימה הן הרמטכ"ל והן הרב הראשי לצהל שהוא הפודל של המערכת מזלזלים בציבור הדתי וזה ייתן את אותותיו זה רקר מתחיל
* יוסי   17/01/12 | 08:39
צודק (: ;
ואיזה שטויות זה , קודם כל זה צבא , לא מקהלה , ובשביל הטקסים שלהם שיהיו יותר יפים , הם מעדיפים שיהיו פחות לוחמים ? צבא מטומטם .
* להלה   17/01/12 | 09:39
15. בלי קשר, תשמעו סיפור:
אני לא דתייה,מסורתית כן. לפני מס' שנים הלכה לעולמה דודתי ז"ל. שלא נהגה בצניעות בלשון המעטה. לפני כחצי שנה. היא החלה להופיע אצל מס' בני משפחה שלה[כולל אני] בחלום[נשמע הזוי אבל זה מה שהיה, ולא מעט אנשים נתקלו בתופעות דומות, סיפורים ששומעים מדי פעם] וסיפרה על מר גורלה בעולם העליון עקב מעשיה שבהם הכשילה את הבריות[הלכה בחוסר צניעות, שרה וגם יותר מזה ה"י]. והחלום הזה הופיע אצל כמה בני משפחה באופן זהה ומדהים. למה לכן הצרה הזאת? אני לא דתייה, כנ"ל אבל מאז משתדלת יותר לשמור על צניעותי.תודה לכולם.ויום טוב.
* [א"ש] איילת בק.   17/01/12 | 08:34
גם אני חוויתי חוייה דומה. זה מפחיד.
* אושרית זוארץ   17/01/12 | 09:26
אז אינך שרה או משמיעה קול ?
את מקטינה את עצמך מול ההחלטות חסרות השחר של גברים עם זקן וכיפה ? מדוע אין זה צנוע לשיר ? מה כאן לא צנוע ? למה שאחשוב על ערוותך כשאת לבושה ושרה - ולא אחשוב עליה כשאת בשמלה רחבה עטופה מכף רגל עד ראש ושותקת ? צניעות זה בראש שלך ואף אחד לא יקבע לך איפה הגבול !
* חיים   17/01/12 | 10:44
אצל האשה צניעות, ואצל הגבר סף רגישות.
סף הרגישות המינית נשלט ע"י הגבר ולאשה יש אח ורק את היכולת לא לעורר אותו מעבר למה שהוא קייים מעבר ללבוש הצנוע. ואשה בדיבור בלבד, יכולה לגרום לרטט אצל גברים. על אחת כמה וכמה בשירה. ולכן מי אתה שתקבע את הגבולות אצל הנשים.
* אופן.למר חים התוהה.   17/01/12 | 16:04
זה לא קשור - בוודאי ובוודאי שיש צורך בצניעות
אבל אין לכך קשר - כל אדם בישראל מחויב להתגייס לצבא! מי שמשתמט מפקיר את המדינה לגורלה בידי האוייבים האכזריים! לא להתגייס בגלל שירת נשים זו פרובוקציה זולה! תראי מה אומרים על החברה האלה כאן? תראי איזו שנאה. איך הם מקוממים עליהם את כל העם! איזו מחלוקת איומה הם יוצרים. על מה? על שירת נשים? לפגוע באישה ולצאת בהפגנתיות מההופעה שלה זה בסדר, להפקיר מדינה בידי האויב ולא להתגייס זה בסדר, אבל שירת נשים? עד כאן. לא נראה לך צבוע? לא נראה לך שמדובר בהתרברבות ובגאווה יתירה? אני דתייה ואני מכירה בערך הצניעות, אבל גם בערך האחדות וגם בערך התרומה למדינה וההגנה על המולדת וגם בערך העזרה לזולת. מה שעושים החברה האלה זה אסור ופסול. מחלוקת זה הכי גרוע, עבירות שבין אדם לחבירו יום הכיפורים לא מכפר, ועל זה הכי סובלים בעולם הבא. ה' ירחם על קרובת משפחתך.לא הייתי רצה למסקנות שהדבר קרה בגלל שירה בלבד. נשמע שיש כאן משהו יותר מורכב, אם כי אני רחוקה מאוד מלהבין חשבונות שמיים. אמירת משניות, נתינת צדקה ומעשי חסד לזכותה יכולים מאוד מאוד לסייע. שנשמע רק בשורות טובות.
* אורית   20/01/12 | 03:33
14. לזה אני מחכה...
כבר שנים אני מחכה שתצאו מן המערכת הצבאית והנה נפלה לידינו הזדמנות נפלאה לסלקכם. למה??? אני רואה בצבא כלי, להגנת המדינה, רע הכרחי, מכשיר שיש להיזהר איתו מאוד ולעשות בו שימוש מושכל ומינימלי. אתם רואים בצבא כלי להשתלטות על כל חלקי ארץ ישראל, סילוק הערבים ומימוש הגבריות האבודה שלכם. אתם משתמשים בו כקורבנות ועל כן אני מודאגת, אני וחברי רואים בו כלי מגן למדינת ישראל ומייחלים להשתמש בו רק לשם כך. לכן לא תחסרו לנו בצבא כי אתם חיילים שרואים בהרג ערבים, גבורה. אתם חיילים שמלחמה היא מימוש רצונות סמויים וגלויים של גבריות, גבורה ועמידה נגד העולם כולו. לא צריך אתכם, התנדפו מהצבא ואולי סוף סוף, יבוא לציון גואל.
* יעל הצפונית   17/01/12 | 08:34
אתם פשוט נטל על החברה כולה, ויעל אחלה צודקת
* ארז   17/01/12 | 10:38
13. לא תתגיסו יבוטלו זכויותיכם כאזרחים
נמאס לשמוע שהדת קודמת לכל . נשים הן בנות אדם בדיוק כמו הגברים. נמאס מהזילזול לא רוצים להתגייס, אל תתגיסו אבל צריך דחוף לעשות משהו עם זה - כמו לבטל את כל הזכויות של אותם נערים שלא יוכלו לקבל תמיכה מהמדינה בשום תחום. רק ככה יבינו שנשים זכותן להתקיים ולשיר
* חסוי   17/01/12 | 08:31
12. לא צריך אותכם
אל תעשו טובות ואל תתגייסו. אם אתם לא מבינים את המשמעות העמוקה שיש להקמתה ולקיומה של מדינת ישראל ולשוויון הנוהג בה בין גברים לנשים - אל תתגייסו. כבר כתוב מהרסייך ומחריביך ממך יצאו. רבנים ותלמידי ישיבות שאינם מפנימים את עקרונות הממלכתיות, הם מהרסים ומחריבים. נאמר, לא בתורה אלא בתלמוד, "קול באישה ערווה". אני אומר: "קול באישה ערגה". הערווה אינה באישה אלא בראשכם ובראש רבניכם שעוסקים במה שאתם קוראים :"צניעות" ואני קורא "צביעות", באופן אובססיבי.
* ישראלי   17/01/12 | 08:31
עוד זב חותם
אתה מצוטט משפט מהתורה, ובאותה שורה מזלזל בה.....
* חרדי   17/01/12 | 09:29
תלמד לכותוב לפני שאתה מגיב
* ישראלי   17/01/12 | 10:44
אם אתם לא מבינים את המשמעות העמוקה שיש
לתורה אולי , עדיף שלא תדברו .
* להלה   17/01/12 | 09:46
קח את המשמעות העמוקה שלך
ולך קיבינימט לברוקלין
* כוייפר   17/01/12 | 10:06
למגיבים
פה גדול ושכל קטן
* ישראלי   17/01/12 | 10:43
התנך מוכיח ההיפך
כל התנך מלא בשירת נשים, לדוגמא שירת דבורה, ופסוקים של שירת נשים הנשמעת ברצון, לדוגמא: "הראיני את פנייך השמיעיני את קולך, כי קולך ערב ומראך נאה..." קומץ רבנים, שהחרדיות המזוייפת עברה על דעתם, כתבו פעם על כך, והאספסוף החרדי קיצוני מקדש, בניגוד לתורה ולתנך. לא תתגייסו - לא תקבלו מענקי ישיבות, תמיכות, ביטוח לאומי לאבטחת הכנסה ועוד ועוד. יהיו בחירות - והרוב יקבע את מה שמגיע לאלה שאינם תורמים למדינה.
* חיים   17/01/12 | 10:39
11. רק לתשומת ליבכם
כשהם אומרים חוקי תורה, הם מתכוונים חוקי הרבנים. כאשר אלה האחרונים יורו להם לבצע משהו שמנוגד לחוקי המדינה, הם יבצעו אותו. לכאן הידרדרנו.
* הכלכלן   17/01/12 | 08:29
10. כי בלי שירת נשים
אתם מתנדבים לשייטת. אל תתגייסו, העיקר אל תפריעו למדינה הזו להתנהל יא פרזיטים.
* פח   17/01/12 | 08:25
כן! בלי שנאת הדתיים התנדבתי לשייטת!
מה אתה מבין בציבור הדתי? אני את שלי תרמתי לצבא! ואתה מה תרמת לכלכלת קניון עזריאלי?
* שלמה   17/01/12 | 10:31
9. אנשים כאלה לא צריכים לשמור על המדינה
שלא יתגייסו! שום תלמיד ישיבה בן 15 לא יגיד לי אם לשיר או לא. לא נותנים יד לכפיה דתית!
* אאאא אאא   17/01/12 | 08:24
8. לכו קראו את הכתובים
בן גוריון טעה שנתן לאברכים אפשרות בחירה היה צריך לא לאפשר להם להתחמק לכו קיראו מה כתוב וכיצד להתנהג כל ההמצאה על שירת נשים לא קשורה לתורה
* עזרא   17/01/12 | 08:21
7. לא לגייס את מי שחתום על עצומה המגדירה שפקודה של התורה היא מעל פקודיה של הצבא
* כי מי יודע מה יקרה ביום פקודה!   17/01/12 | 08:17