תגובות (46 תגובות ב-39 דיונים)
39. גם את זה ביטלו
עבירת תנועה הכי זולה, לדרוס למוות במעבר חצייה.
במרה זה 1500 שקל
בעכו שוטר שדרס במעבר חצייה, גם את זה אני לא בטוח ששילם
28/10/13 | 12:00
38. ביזיון חיי אדם שווים כקליפת השום !
03/04/13 | 11:40
37. מערכת המשפט פושעת
03/04/13 | 10:20
36. למה לעזאזל אין עונשים נורמליים לפושעי דרכים???
03/04/13 | 10:13
35. הנהגים לא מתחשבים במדינה הזאת
כל הזמן ממהרים וממהרים, להגיע ראשון לרמזור האדום, אני עומדת עם שני ילדים קטנים במעבר חציה עם שני נתיבים דקות ארוכות ועד שמישהו מואיל בטובו לעצור, מי שדוהר בנתיב ליד ממשיך בנסיעה כאילו סתם התחשק למישהו לעצור לפני מעבר חציה. גם אני נהגת ומאוד אדיבה ומאטה לפני מעבר חציה. הנהגים במדינה שלנו לא אדיבים כל הזמן מלחמות על הכביש.
03/04/13 | 10:08
34. למשפחה
זה יכול לקרות לכל אחד רק צריך לקרוא את הפרוטוקול ולהבין כי הילדה רצה לכביש ובמהירות של 15 קמ"ש הנהג לא אשם אז כל הכבוד למשחת כרסנטי שהרסו משפחה נוספת סתם כי הילדה שלהם הביאה את מותה על עצמה וכנראה שהיה צריך להאשים את ההורים ברשלנות בחינוך הילדה!!!!
03/04/13 | 09:34
33. לסגור את המדינה
ביזיון למדינת ישראל ולשופטים. לסגור את המדינה אם זה העונש שמקבל אדם שהרג!
03/04/13 | 09:09
32. עונש עלוב! מה הולך פה במדינה הזו??!!!
03/04/13 | 09:04
31. שופט חסר בושה עונש בדיחה
03/04/13 | 08:55
30. השופטים פה במדינה בדיחה עלובה ועצובה
יהי זכרה ברוך אמן וההורג יקבל את מה שמגיע לו בסוף ככה או ככה
03/04/13 | 08:09
29. אין לו בושה לשופט ועוד במעבר חציה
פיי זה מה שקורה שלבאנדם יש יותר מדי כסף עלק פסלו לו ל10 שנים איך שהוא יצא מהכלא העורך דין יסדר לו הכול אני רוצה לראות אם הדורס היה במעמד הביניים ומתה אם לא היו משכילים לו בכיף כמה שנים פשוט בושה של מדינה,ותגובה מס 3 קחי משפט לחיים שאת על ההגה ״אם יש ספק בטל ספק״ אז תעשי טובה לכולנו תתלי תמפתחות...
03/04/13 | 06:38
28. ..אם אחד מכל אלה שמגיבים פה בשיא הרוגז יכנס לסיטואציה הזאת במקום הנהג היה אז מגן על עצמו מכל הכיוונים תירגעו יא צבועים שקרנים
03/04/13 | 06:31
27. אם הדורס אדם נורמטיבי והגון הוא
כבר קיבל את עונשו לטעמי... אני חושבת על עצמי, לחיות יום יום את המציאות שמשפחה שלמה נהרסה וילדה תמימה שנקטפה בתחילת חייה... הוא משלם את המחיר יום יום וזה יושב לו בראש ולא נותן לו מנוח,במיוחד אם הוא בעל משפחה משלו! זה יכול חלילה לקרות לכל אחד ואחת מאיתנו וכל מקרה לגופו... אני בטוחה שהוא אינו אותו אדם מאז המקרה ושנשמתו נהרסה כי לחיות עם מטען שכזה כל החיים זה עול והכאב בוודאי עצום! שלא נדע...
03/04/13 | 05:56
26. רגע רגע רגעע
אי אפשר לדעת מה היה ומה קרה ואיך בדיוק היתה הסיטואציה. לא תמיד הנהג אשם זה בטוח!!! אנשים חוצים במעבר חצייה בלי להסתכל ימינה ושמאלה ולי אישית קפצו ככה לפחות 2 אנשים שבמזל מאלוקים לא נגעתי בהם( והיתי במהירות סופר איטית בעיר!!) אז גם הולכי הרגל לפעמים אשמים ולפעמים ההפך. אבל מסקרן אותי רק דבר אחד וזה אם היה נדרס בן/בת של שופט מה היה קורה!!??!! ואת התשובה כולם יודעים וזה הדבר הכי מצער במדינה שאין פה צדק אמיתי. בעזרת השם לא יהיו תאונות בכלל תנהגו בזהירות שמרו על עצמכם ועל אחרים החיים יפים:)
03/04/13 | 02:52
26 אתה אידיוט... שאתה מתקרב
למעבר חצייה אתה צריך להיות על מהירות אפסית. אין תירוצים הם קפצו לי למעבר חצייה, כנראה לא למדת מספיק טוב לתאוריה.
03/04/13 | 08:00
25. תגובה ל16
אולי החיים שלך משתווים לחיים של ציפור אבל בעניי כל האחרים או רובם לפחות חיי אדם יקרים הרבה יותר משל ציפור
03/04/13 | 01:10
24. לייק ל18
03/04/13 | 01:06
23. לצערנו במדינת היהודים החיים אינם שווים !
יש מחיר לחיי אזרח ומחיר לבן של שופט ,כשזה קורה לאחד מהחברה במערכת הכל פשוט רץ ,,,פתאום אן דחיות של דיונים ולא רק זה ,פתאום אין חשש שזה לא יגיע למשפט ,שהתובע יסגור מאחורי הגב איזה עיסקה מפוקפקת ,,פתאום אן פגרה של בת המשפט וכולם כאילו חרוצים ונחרצים לדין צדק ,,כשאילו מתינו המוטלים על הכביש מדממים למוות זה חסר משמעות זילת חייהם מתבטאת בסגירת עיסקאות מגוחכת
אך זה שתיק של בנו של חשין הסתיים כל כך מהר בהרשעה של 20 שנה ,,,כשתיקים ישנים יותר ממתינים לטיפול שנים על גבי שנים ,על חשבון איזה ילד מת התיק הזה קודם >ולמה החיים של הילדים שלנו שווים פחות ?????
הפקירו את מיתנו בכביש נבלים בלי יעל לדמם למוות .עתה בתי המשפט מניחים לנו לדמם למוות ,פגע וברח מכל הכיוונים ,ולתפארת מדינת ישראל ,ואוי למדינה שאילה שופטיה !!!!!!
03/04/13 | 00:30
22. שמעו
אף אחד מאיתנו לא יודע מה קרה שם.. חלק מהאיפול התקשורתי שבתי המשפט מטילים על מקרים כאלה..
קשה לי מאוד עם העובדה שאוטומטית מאשימים את הנהג בכל תאונת דרכים אפשרית. ישנם מצבים שבהם אכן מדובר ב-תאונת- דרכים, דגש על תאונה..
זה ישמע ציני אבל תאונות קורות ואני לא חושב שנהג שעשה הכל על פי חוק ועל פי הנורמות המקובלות צריך להיענש כל חייו על תאונה שהוא נקלע אליה.. אני בטוח שהנהג צריך לחיות יום יום עם העובדה שעל הידיים שלו נמצא דם של ילדה בת 14, אבל בואו לא ניסחף ונשמיץ את בתי המשפט ואותו ללא ידיעת כל הפרטים הרלוונטיים..
הרי שמענו לא פעם ולא פעמיים על נהגים שגרמו מוות ברשלנות וקיבלו 10 ו15 שנה.. כנראה שאם הוא קיבל פחות משנה, אכן לא היה מגיע לו עונש חמור מזה..
03/04/13 | 00:29
21. אני בעד שמי שלוקח חיים = ישב את כל חיו
מישהו מישהו לקח חיים של אדם אחר אז מגיע לו שיקחו לו גם את החיים וישב את כל חיו בכלא.
זה מגוחך לשבת 9 חודש על הרג בן אדם אפילו 3 שנים זה מגוחך.
אפילו גנב אייפון קיבל 8 חודש בכלא ועל הרג מקבלים 9 חודש?
מדינת בדיחה!
03/04/13 | 00:27
20. מי שישמע הוא עשה את זה בכוונה
עם כל הצער והכאב אני בטוח שהבחור הזה קם באמצע הלילה מסיוטים, לדעת שהוא הרג ילדה זה עונש יותר גדול מלהיות גם 10 שנים בכלא. בגלל טעות אנוש לא מגיע לו גם 9 חודשים.
תחשבו אם אתם הייתם במקומו.
03/04/13 | 00:23
לא עניין של בכוונה אלה עניין של לקבל אחריות ,
חברים פעם הבאה שאתם מתקרבים למעבר חציה .תהיו גברים או נשים עם בצים ,,,ותנו זכות קדימה להולכ רגל ,,גם אם אנכם רואים איש ליד האטו לא יקרה לכם כלום ,!
ובאם הוא נענש הרי נימצא אשם !!!!
אז בלי ספולציות מעבר חציה ,,,,מ א ט י ם !!!!!!!!!
03/04/13 | 01:37
19. חבל
נהג חסר אחריות בלי בושה הרס משפחה שלמה והרג ילדה מתוקה ז״ל ממש כואב !!! חבל שביהמ״ש לא גזר עליו מאסר עולם !!! רוצח ללא תקנה !!!! בכלא כבר האסירים בתא יטפלו בו !!!
03/04/13 | 00:03
18. כשחוצים כביש גם הנהג וגם ההולך רגל חוצים ביחד מבלי לשפוט ספציפית.
מבלי להיכנס לפרטים אני מבין את צער המשפחה יחד עם זאת אנחנו במדינה שכל מה שמוגדר בה זכות כמו:זכות קדימה לרכב ולהולך רגל מתפרש כ"אני יחליט מתי הזכות שלי--לדוגמגא מגיעים לכיכר אז מתפרצים לפני רמזור:חותכים אחד את השני בשביל להרוויח מיקום.זה הצרה שלנו שהממשלה מעדיפה להשקיע במצלמות שיניבו לה עוד מסים מאשר לפזר ניידות שישנו את תרבות הנהיגה. במקרה של מעבר חציה על הנהג לנסוע לאט בעיר דבר שהרבה פעמים לא קורה ואז יש מקרי דריסה שאין סיכוי לנהג למנוע אותם . דבר שני הולכי רגל:אנא מכם אתם בטוחים שהנהג רואה אתכם ושעליו לעצור חצי מזה נכון -הוא חייב לעצור במעבר חציה האם הוא רואה אתכם:לא בטוח!בעיקר לא בחושך.לשים לב שהנהג עוצר עדיף לעמוד גם חצי שעה מאשר להידרס למוות.נכון שמבחינת החוק הנהג אשם אבל אולי היא התפרצה לו לכביש,?! אולי הוא לא ראה אותה?! אם הוא היה נוסע במהירות מופרזת חוקר התנועה היה רואה את זה על הכביש . העובדה שזה לא מצוין אומרת שמבלי להיכנס לצער המשפחה על כל הולך רגל להיות שותף לחציית הכבישף, ליצור קשר עין עם הנהג ולא להיות בריון ולהידחץאין ספק שהתרבות חייבת להשתנות אבל מצלמות מהירות לא ישנו אותה!
02/04/13 | 23:59
יקירי אין לך ילדים נכון !?
רוב הנפגעים הינם ילדים ,עד גיל מסויים ילד אינו מסוגל לפענח את כל המידע שהוא רואה ולסות פרוסס נכון ,אלו הם עובדות אשר קשורות גם לעיניינים ביוכימים שמתרחשים בגופו של ילד /ה במיוחד בן גילאי 10 בערך עד13לאחר מכן שוב בגילאי 15 בעיקבות שינויים הורמונלים ,ישנם גם שינויים במח ,,, אז מעבר חציה צריך להיות מעבר חציה ,ככה זה אצלנו באירופה ,רכב ממרחק מאת כי ישנו עוד מעט מעבר חציה ,שנינו מכירים את חוסר הפירגון של הנהגים להולכי הרגל במעברים אלו .ההפך בישראל ניתן אפילו לראות מכוניות מאיצות שחלילה לא תחשוב לרגע שהם פריירים ,,תודה שאין לנו תרבות נהיגה !אלה ברוב המקרים אנחנו ביריונים בתוך קופסאת מתכת שמשמשת אותנו כנשק אישי על הכביש ,
03/04/13 | 01:06
17. פששש... איזה תובע מעפן....
דורש שנה וחצי בפועל, טוב שלא ביקש שיעשו לו גם נו..נו..נו.. ה׳ ישמור היא עברה במעבר חצייה!!!
02/04/13 | 23:57
16. אם כל הכבוד לנדרסת והכעס בעניין
אותי תמיד מרגיז כשמשווים בני אדם לחיות..
נכתב "הוא דרס אותה כאילו הייתה ציפור" - הבנתי את הכוונה וזה מה שמרגז אותי. למה לעזעזל זה הגיוני לדרוס ציפורים אבל לא בני אדם. הרי בני אדם הרבה יותר נוראיים.
וכן, אני רציני לגמרי ומתכוון לכל מילה
02/04/13 | 23:26
גם אתה צודק ,
03/04/13 | 00:52
15. השופטים.
אים. לשופטים. היה. בצים. הנהגים. מסוג אלו. היו. נרקבים. בכלא.
02/04/13 | 23:25
14. זה הבניית שיקול דעת בענישה - החוק מגביל את השופט במתן העונש
סעיפים 40ב - 40ז לחוק העונשין.
02/04/13 | 22:56
13. ביזיון
לשופט ההזוי הזה טוב שלא שחרר אותו הביתה
מעניין מה היה עושה עם זה קורה לבת שלו בושה וחרפה לאדון שופט באסם קנדלפת
02/04/13 | 22:45
12. העיקר זה שדרס את הבן של השופט קיבל איזה 9 שנים…
02/04/13 | 22:41
11. זה נראה הזוי אבל אני לא ממהר לשפוט את הנהג
צריך לדעת מי אשם ואסור לשפוט ישר את הנהג,אבל אם הוא אשם ההחלטה הזאת הזויה
02/04/13 | 22:41
10. די רק מלקרוא את השורות הבולטות זה מעצבן מה נדרסה עוד חתולה
02/04/13 | 22:37
9. תגובה ל3 (דנה)
עצוב לחשוב שאת אומרת שהמצב לא בשליטה שלנו כנראה כשאת נוהגת המצב לא בשליטתך אז תעשי טובה לכולנו ותתלי את המפתחות....
02/04/13 | 22:34
אתה פוגע בול בבעיה !!!! אני איתך
03/04/13 | 00:50
8. סבתא יקרה !!!
אל תדאגי אלוהים ישלם לו בעולם הבא ובעולם הזה שיחייה ויסבול כל החיים שלו שהוא קטף לך פרח ...תאמיני לי שזה כבר עונש טוב מאוד שפסלו את הרישיון שלו ל10 שנים את צודקת חיי אדם לא הפקר ...לפחות הידיעה שהרישיון שלו נפסל ל10 שנים מעט נחמה שנהג כמוהו לא ינהג בכביש יהי זכרה ברוך שנשמתה תיהיה צרורה בצרור החיים
02/04/13 | 22:32
7. בושה של מדינה
פשוט כואב לשמוע שזה העונש של רוצח.
כן הוא רוצח, למה?
נוהג באופן לא זהיר ועלול לגרום למקרים קטלניים כמו אלה.
גועל מפש! עוד סיבה לרדת מהארץ (ואני אדם ציוני מאוד!!). פשוט נמאס מהשטויות האלה
02/04/13 | 22:31
6. הסבתא צודקת לגמרי!!
02/04/13 | 22:26
5. שתעיז לזרוק נעל
02/04/13 | 22:06
4. פסק דין
בושה עונש קל
02/04/13 | 22:02
3. עם כל הצער שבדבר...
בטח כל המגיבים מתכוונים להתלהם על העונש הקל שקיבל. אבל אני בטוחה שרובכם נהגים אז תנסו לחשוב מה אם זה היה קורה לכם? אין יום שאני לא נוהגת בכביש ועוברת בי המחשבה המפחידה שאפגע במישהו על אף שאני נוהגת על פי חוקי התנועה יש דברים שלא בשליטתנו. הרי לפי הכתבה הנהג נהג במהירות המותרת. באותה מידה יכולתם להיות אתם אנשים נורמטיביים שנכנסים לכלא לכמעט שנה... תנחומיי למשפחה. שלא תדעו עוד צער
02/04/13 | 21:56
עם כל הצער שבדבר משהוא קורה בכבישים שלנו ,,,,
כולנו עלולים לפגוע ,אבלנוצרה מין נורמה כזו של כמוייות תאונות שיכלו להימנע ,אנשים חייבים להבין ולהפנים שכשהם עולים על ההגה הם צריכים להיות מפוקסיפ בלי פלאפון בלי עייפות בלי אלקוהול וכ ,,,לא הגיוני כל המוות הזה בכבישים ,וכן נוצרה תופעה של אי נתינת סיוע לנפגע ובריחות מהתאונות ,,,איפה נישמע דבר כזה , הרצחתה וגם ירשתה ,,,כן כולנו נהגים .אבל גם הולכי רגל ואנחנו גם הורים ,,ומישהוא צריך לצעוק חמס ,עד כאן ! נכון זה יכול לקרות לחלקנו ,לכן מן הראוי שנעלה עם מלא האחריות לרכב ,,,,,עם כל ההשלכות
03/04/13 | 00:48
לדנה, תחשבי הפוך!!!! כולנו הולכי רגל!!!
כולנו הולכים ברגל לפעמים בשכונה, לכולנו יש ילדים שיוצאים לטייל עם חברים. אז תנסי לחשוב שזה היה קורה לך!!! שילד שלך היה עובר לתומו בכביש ומישהו היה דורס אותו! מה היית מרגישה אז? האם לא היית זועמת שהשופט בז לאבלך ולמותו המיותר של בנך? אני פשוט בהלם ממך שאת מצדיקה את הפושע ולא את הקרבן! גם אם הוא אדם נורמטיבי, את לא חושבת שיש לשלם על הריגת בנאדם? זוהי רמת המוסריות שלך, שאת חושבת שמישהו שרצח-גם אם בשוגג, ישוחרר לחופשי? מה לעשות, על זה שהסיח דעתו מהכביש מגיע לו עונש.
03/04/13 | 09:47
2. לא נורמאלים...
02/04/13 | 21:56
1. ממש צודקת!
02/04/13 | 21:55