תגובות (141 תגובות ב-114 דיונים)
114.
אהבתי את אנה מאוד כשידעה לרקוד ולסתום תפה שלה היום לא סובל אותה .
03/05/20 | 09:39
113. הנפשות התאומות לא צריכות מבחנים... נו טוב. יש לה הרבה מה ללמוד
ראשית אין דבר כזה נפשות תואמות, מעבר לזה אני מסכימה שבהתחלה העניינים צריכים לזרום בקלות יחסית, יש מספיק קשיים בהמשך.
אנה בתחילת דרכה הזוגית, מסתכלת על הדברים בצורה ילדותית, משעשע אותי
17/07/19 | 20:42
112. לאנה יש פרצוף רע
01/07/19 | 02:03
111. מסכימה עם אנה!!!!
29/06/19 | 12:14
110. יש המון דרכים להגיע למערכת זוגית מצוינת
ודרך אחת היא לאט ובהדרגה, גם כשבהתחלה זה לא נראה
28/06/19 | 14:12
109. מערכות זה מפעל לייצור כסאות מפלסטיק ולכן הן אינדבואליות
28/06/19 | 09:08
108. כל הפוסל במומו פוסל
27/06/19 | 10:39
107. אהרונוב לא חכמה. אולי רוקדת. כאן זה נגמר
26/06/19 | 19:08
106. אין שכל אין דאגות איינה
איינה אין שכל אין דאגות
26/06/19 | 08:57
105. רק לפי ראיון םה ושם שהענקת.נראה שהנישואין שלך הם יותר בגלל הרייטניג ..נצפה ונראה
26/06/19 | 02:49
104. צניעות. זה בריא.
יועצת ריצה בגדים תזונה ועכשיו גם זוגיות ומי עושה מה.
בואי תרגעי. זה לא שטת בדיוק המודל לאיך בוחרים זוגיות.
יש לך הרקורד אין סוף בחירות רובם נמוכות. בטח לא שוות.
אז רצת צניעות. ובעיקר לפרגן. לשירי שהיתה ליהוק ענק.
ושיעור חשוב להמון זוגות. שלא לדבר על לירן שהיה אחד בדור.
הם כנראה יהיו זוג הרבה אחרי שהפלוץ שלך יעלם.
26/06/19 | 02:42
103. יצורה
צבועה שעברה את אותה הדרך בדיוק
25/06/19 | 19:21
102. העיקר שאת הצלחת למצוא זוגיות
25/06/19 | 19:04
101. אנה
אנה אישה פשוטהו לא חכמה במיוחד.
25/06/19 | 18:31
100. בגלל זה הגעת לגיל 35 רווקה
את היית זקוקה לטיפול ולתוכנית טלווזיה כדי למצוא מישהו... יכול להיות מאוד קשה להכיר אנשים נטועים בתוך עצמם בעידן הזה.
25/06/19 | 17:16
99. אנה
בואו נאחל לאנה זוגיות כזו.
25/06/19 | 17:10
98. אופייני לבחורות בוכריות
מהר מאוד הן שוכחות מאיפה הגיעו.
25/06/19 | 17:03
בוכריות
מה הקשר לבוכריות? למה להכליל?
25/06/19 | 20:59
97. שמענו עלייך ועל ה"הצלחה" שלך בזוגיות.. תשמרי על הזוגיות שלך ואל תדחפי את האף לזוגיות של אחרים
25/06/19 | 16:57
תגובה
סבבה הכירה מישהו להתחתן איתו ,,מי כמוני יודע הייתי נשוי 21 שנה אך הכל נראה ירח דבש בהתחלה מאמי ומאמי ,,השנים עוברות ילדים כמה זה משתנה ,,בחיים אישה לא נשארת אותו הדבר ,אנה יש לה אופי אלוהים ישמור מי שמבין באופי ,,אני בספק אם אצלה זה לנצח ,,
26/06/19 | 10:05
96. מגיע לזוגות התנצלות ממך. כך תתקני.
וקצת
פחות
ביקורתיות..
25/06/19 | 16:54
95. מי את בכלל??? תאחלי בהצלחה או שתתעסקי בזוגיות של עצמך. חצופה
25/06/19 | 16:52
94. ויכוח בקשר יכול להביא לצמיחה אם מטופל היטב
זו לא חוכמה להסתדר כזוג בשנה הראשונה כשמתאהבים. החוכמה היא לדעת להתמודד עם מריבות,דעות שונות וכעסים בין בני זוג.
וזה עלול לצוץ גם אצלך בעתיד. אל תפסלי מצבי ויכוחים. לימדי לצמוח מהם בהבנה וקבלה טובים יותר של בעלך.
25/06/19 | 16:49
93. מה זה הדבר הזה שאת תמיד צריכה להיות במרכז?
25/06/19 | 16:41
92. אנה צודקת בכל מילה!!
וזה לא מתוך התנשאות. במיוחד בהתחלה אמורה להיות כימיה, זרימה, משיכה.זה תנאי בסיסי. לכל הזוגות לא היה את זה. אני גם חושבת ש"התהליך" שהם עברו זה מושג בעייתי.זה כאילו להתאים את עצמך בכח למי שלא מתאים לך וזה נכון אהבה אמורה להיות זורמת ולא מאולצת. אנה צודקת.
25/06/19 | 16:41
91. לאנה מעומק הלב
את יודעת מה היה בבסיס הנישואים המוצלח שלי ושל בעלי? מה שתיחזק את האהבה עשרות שנים, זה-- ה צ נ י ע ו ת-- שלנו כזוג. במקום ביקורות, עדוד, תמיכה, אמפאטיה, השקעה, רגישות וזיהוי הצרכים שכל אחד מאיתנו זקוק. את בטוחה שיודעת מה נכון ומה לא נכון. אנחנו תמיד בדקנו, שאלנו. לא יצאנו בביטחון כמוך
25/06/19 | 16:40
90. יש לי מה לומר לך
קראי בתשומת לב את מה שהגיבו לך. זה יהיה השיעור הנפלא ביותר שאת יכולה לקבל. הסתנוורת מהמחמאות שאנשים בסביבתך מעניקים לך, והפכת לנרקיסיסטית הסבורה שאת מרכז העולם ואחרים טועים. מעניין מי יזכור אותך כשתהיי קשישה... ואת עדיין יכולה לתקן את זה בהתנצלות.
25/06/19 | 16:34
89. זוגיות נבחנת ע"י יכולת לגשר על בקיעים
חבל שאינך מצליחה לזהות את הבעייתיות של עצמך,אלא נשאבת לחפש מה לא בסדר אצל זוגות אחרים, שניסו להקים זוגיות.
-
יש לך.תכונות טובות, ואת מבליטה את חוסר הרגישות.
-
אשמור את הפוסט שלך... ונראה בעוד חמש שנים, אם הזוגיות שלך מוצלחת.
מאחלת לך שכן, אך את תתקשי להעבור ריבים שתמיד מופיעים עם הזמן.
25/06/19 | 16:29
88. לשירי ולירן סיכוי פי 100 לשרוד אל מול ההורמונים של אנה..
שירי ולירן התאהבו באישיות האחד של השנייה וזה לוקח זמן מן הסתם.
אנה "נדלקה" - קרי - התאהבה.. הורמונים... זה לא מחזיק יותר מדי לאחר שהאש נעלמת, והיא בסוף נעלמת...
וכשהאישיות נשארת לבדה- איתה צריך להתמודד, והאישיות שלך אנה לא משהו. את זה כולנו יודעים.
אז מי ישרוד לדעתך...? תביני ותפנימי.
25/06/19 | 16:04
87. במיץ עגבניות
אהבה אמיתית וזוגיות בריאה נמדדים כשקשה, וכואב ולא נעים. ובחיים של כולנו יש מצבים כאלה... אהבה היא לא כל הזמן קלה ועל זוגיות בריאה וכזו שתישאר בריאה לאורך שנים צריך לעבוד והרבה ולפעמים זה גם קשה...
25/06/19 | 16:00
86. כמה מתנשאת את כמה צבועה את אמאל'ה אנה
מזל שאייל התאהב בך תגידי תודה!!!!
כמה פלצנות ובולשיט בפסוט אחד מטומטם ומזלזל.
אין אמת אחת
אין דרך אחת באהבה
יש פנטזיות ספרים וסיפורים שזה תמיד קל
מה השטויות על נשמות תאומות לא כי מי שמתחתנים איתו הוא נשמה תאומה ועדיין תהיה זוגיות מדהימה.
איך את בכלל שופטת מערכת יחסים שלא היית בתוכה דקה אחת ואת רק צפית בה מהצד דרך מסך - הם למרות כל הקשיים מאוהבים וטוב להם וזה מה שמשנה זה מבחן התוצאה - היכולת לשרוד להשאר יחד לאהוב למרות ויחד עם הכל - פשוט הזייה של בן אדם זה מה שאת
25/06/19 | 15:07
85. חתונה
חברים
אנה משום מה מושכת אליה .כל כך הרבה אש. עזבו.
מאחל לה מזל טוב. ומי ייתן שתתבגר ותלמד שלא תמיד להגיד או להגיב זה הדבר הטוב.
שתיקה שווה זהב.
אנה בהצלחה.
אילנה פונטיאק
25/06/19 | 14:59
84. לאן ?
אנה . אנה עוד תדברי ????
25/06/19 | 13:13
83. כנראה שאנה רוצה להיות היחידה שמוצאת זוגיות בריאליטי
ומפריע לה שאחרים עשו דרך אמיתית והתפתחו ובנו אמון ויחסים עמוקים כשהיא קפצה מדייט לדייט והקריטריונים שלה היו בחור שיהיה לה אטרקטיבי, מבוסס שהיא לא תצטרך לממן ושינשק את האדמה עליה היא דורכת
25/06/19 | 12:42
82. למה היא מתערבת? אנה. מה איכפת לך????????
25/06/19 | 12:21
81. אנה בעייתית
בכל ההתנהלות שלה. בכל מקום היא יושבת על משבצת הבלתי נסבלת. היא מוכרת כי היא רקדנית אחת הטובות. וזהו. הריאליטי שלה לא תפס- רק הכותרות ברכילות על מתחתנת, עוברת לגור וחתונה (פאתטית סודית חח).. הריאליטי זוגות הצליח מאוד והרבה מדברים עליו בניגוד לריאליטי הכושל שלה שפמפמו אותו בכוח. אז היא מחפשת פינות. התחתנה בסודיות רק בשביל הבלעדיות של המצלמות . מה היא לא תעשה בשביל כותרת.כי גם פרסום רע זה פרסום.
25/06/19 | 12:21
חתונה מוזרה לאנה!!
רנן,מסכימה איתך במרבית הדברים שציינת!
26/06/19 | 02:07
80. אנה בעייתית
בכל ההתנהלות שלה. בכל מקום היא יושבת על משבצת הבלתי נסבלת. היא מוכרת כי היא רקדנית אחת הטובות. וזהו. הריאליטי שלה לא תפס- רק הכותרות ברכילות על מתחתנת, עוברת לגור וחתונה (פאתטית סודית חח).. הריאליטי זוגות הצליח מאוד והרבה מדברים עליו בניגוד לריאליטי הכושל שלה שפמפמו אותו בכוח. אז היא מחפשת פינות. התחתנה בסודיות רק בשביל הבלעדיות של המצלמות . מה היא לא תעשה בשביל כותרת.כי גם פרסום רע זה פרסום.
25/06/19 | 12:21
79. אנה צודקת באלף אחוז. אהבה זה לא עול. ואצל ישירי ולירן זה היה סיוט
25/06/19 | 12:12
78. וואו הגמל לא רואה את
הדבשת שלו.... יותר טוב הייתה שותקת. זה שהגיעה לנחלת האהבה שלה זה טוב. רק שכחה שאת הדרך עברה עם ערימות גברים שכל אחד מהם היה אהבה גדולה לדבריה. יצאה טיפשה.
25/06/19 | 11:56
יציאה נגד הזוגות
נכון מאוד מאוד
25/06/19 | 14:17
77. היא כל כך צודקת וזה בסדר גמור שהיא אומרת את זה..
כדאי באמת להזהיר זוגות אחרים.ואני אומרת את זה מניסיון.הייתי נשואה פעמיים.בנישואים הראשונים המון התלבטויות,גם בשלב הקשר שלפני וגם בתקופת הנישואין.מן תחושה של חוסר השלמה עם זה שאני הולכת לבלות איתו את כל החיים.הוא היה מתוסבך והכניס אותי לקלחת הרגשית שלו. אני זוכרת ששאלתי את אבא שלי אם זה אמור להיות כל כך קשה והוא אמר לי ש5% אמורים להיות קשים והוא כל כך צדק.כמובן שהנישואים לא החזיקו מעמד כי בסוף הנפש צועקת וחייבת להשתחרר.
עם הבעל הנוכחי היה קל מההתחלה.כמעט ישר ידעתי שזה אכן זה.ובואו:הוא גרוש תפרן עם ילדים אבל יש לו אופי נהדר ומתוק.יש ריבים לפעמים אבל הכל כל כך נורמלי.
אתם יכולים להתעצבן עד מחר על הגברת אבל בינינו,היא לא בת 20 שהתחתנה עם האהוב מהתיכון.דווקא לה יש פרספקטיבה אמיתית על המצב.
25/06/19 | 11:49
להם בעצמם יש מספיק ניסיון בזוגיות ואת התובנות שלהם, הם יודעים מה טוב להם. אין לה מה להתערב.
25/06/19 | 16:53
76. את האחרונה שיכולה להגיב ! פשוט חצופה ! תביטי במראה לפני כן
25/06/19 | 11:37
75. אידיוטית כזו...
רק במישפט "הנפשות התאומות" שהיא אמרה בפוסט שלה .. מראה כמה היא לא מבינה בעלון ושום דבר!!! ק.ג.ב.. אין דבר כזה נפשות תאומות!!!!
25/06/19 | 11:30
74. מה שנקרא- עלה לה...
25/06/19 | 10:56
73. המפתח הוא יכולת שיח ופתירת מריבות.
תמיד יש לך מה להגיד על כל דבר וכל מי שחושב אחרת ממך, הופך יעד לביקורת. מה שחשוב הוא שתתמקדי בזוגיות שלך. מהופעתך בתוכנית של חיפוש בן זוג, קיימת התרשמות שקשה לחיות איתך את היום יום.
הכרתי זוגות שיש ביניהם חילוקי דעות, אך הם יודעים לשבת ולהקשיב אחד לשני ולמצוא פתרונות. האם את מסוגלת להכיל מריבות ולהתנהל בהם ביעילות?
25/06/19 | 10:07
72. אנה אהרונוב
לאנה אהרונוב !!!
קודם כל מותר לך להביע דיעה !!!
כולנו כותבים פה לטוב ולרע , אני לא מבינה מה לא בסדר במה שהיא אמרה .... היא לא קיללה לא שנאה אף אחד , בסך הכל הביעה דיעה .
האמת שאני מסכימה ויודעת למה היא מתכוונת , שבזוגיות תהיה הכללה משני הצדדים , ולא כל פעם לרצות כי לא כיף והנשמה מתעייפת ....ואנה התכוונה כשאין את החיבוק המלטף , ולחיות כמו שני זרים בבית אחד ללא שיחה , ללא מגע , אנו כצופים התעייפנו כמה לירן יכול לספוג ,אז אל תהיו תמימים ולא חוכמה להתנפל על אנה בגלל שהיא מפורסמת ..... אנה לא שיחקה באף אדם בתוכנית כשהרגישה שזה לא זה אמרה בפנים ולא לחצה על אף אחד בכח , עד שבא אייל בעלה וטוב שכך כבר ראו שהיא מעוניינת שאלה אותו אים הןא בכיוון שלה ענה לה שכן והגיעו לאן שהגיעו .
אני לא מאמינה שאנה רצתה לפגוע בשירי , או בזוג אחר זו הדיעה שלה והאמת שהיא צודקת , כמה אפשר לרצות הבלון בסוף מתפוצץ זה רק עיניין של זמן , אני מאוד שמחה שלירן ושיר ביחד , רק מקווה באמת שתישתנה גם בישבילה כי בסוף מי שישלם את המחיר זו שיר .
לסיכום : אני מאמינה בניסים הלואי ששיר ולירן יהפכו לזוג מאושר ושהיא גם תהיה שותפה לכל התהליך כמו כל בת זוג שצריכה להיתנהג .
מה שנותר זה לאחל להם בהצלחה מכל הלב , ולכל מי שמחפש /ת אהבה אמיתית ויציבה שיעופו לתוך האושר כמה שאפשר אמן .
25/06/19 | 09:42
71. אין הגמל רואה את דבשתו
מי שגר בבית זכוכית שלא יזרוק אבנים, והפוסל במומו פוסל. פספסתי משהו?
25/06/19 | 09:35
70. אנה שמעת פעם על איחולי בהצלחה?
את תעשי הכל כדי להישאר במרכז העניינים בציבור. אפילו להכות בזוגות שפועלים קצת אחרת ממה שאת חושבת. למה לא לאחל להם בהצלחה? את מאד לא גמישה בהתנהגותך והלוואי שבן זוגך יוכל להכיל את זה בעוד כמה שנים כשההתאהבות המסחררת תיפחת...
25/06/19 | 09:33
69. בבקשה די. התרכזי בחייך.
25/06/19 | 09:28
68. אנה - עצרי לרגע את הריקוד והתנצלי
רק ההיחשפות שלך נכונה? את מה שזוגות אחרים בוחרים, - את פוסלת? שימי לב שיש לך על כל דבר מה להגיד. שימי לב גם שזה לא יקרה עם בעלך.. מעירה לו לעיתים קרובות? או מאפשרת מירווח מחייה שיחוש נינוח וחופשי?
25/06/19 | 09:23
67. התלבטתי אם לכתוב לך את זה....
במחקרים, דווקא היכולת להתגבר על קשיים, מריבות וחילוקי דעות, - מנבאים אם זוגיות תתפרק בעתיד או תהיה מוצלחת ואוהבת. .....בנישואין, קיים מושג של:
1-2 שנים של ירח דבש בהם קיימת התאהבות, יכולת לוותר, הקשבה, השקעה וכו'.. ואח"כ כשמתחילים לריב ולכעוס, רק אז נבחנת הזוגיות אם תצליח.
את עדיין לא הגעת לשלב הזה. מאחלת לכם שתצליחו. אך הביקורתיות הבעייתית שלל, הנוקשות וחוסר הגמישות והקושי שלך בשגרה, - עלולים לקלקל. ..... יש בך סוג של נרקיסיזם? .. מה גורם לך להעביר ביקורת על זוגות שבוחרים להתנהל אחרת ממך? ... אולי טיפול נפשי יסייע לכם. בינתיים הרגזת לא מעט גולשים.
25/06/19 | 09:18
אולי טעית בפוסט אך מגיעה להם התנצלות
...
25/06/19 | 16:53
66. ארונוב צודקת. שירי התפשרה כי לחוצה לזוגיות
ארונוב צודקת . אפילו שירי אמרה שאם לא תיקח אותו עכשיו אולי תשאר ללא זוגיות והרי היא רוצה משפחה וילדים. הוא לא היה הטעם שלה ולמעשה סלדה ממנו ולא יצא לה בטבעי לאהוב אותו. הוא כן נמשך אליה ובסוף השיג מה שרצה היא לא השיגה מה שרצתה פשוט נכנעה לתכתיבי החיים ולהפקה. חשבה שמשהו אצלה לא בסדר ואמרה לו שהיתה מתנהגת כך עם כל בחור וזה לא נכון .היא פשוט לא נמשכה אליו.
25/06/19 | 08:46
65. לאנה
אני זוכרת שהיה איזה פרק בבריכה שלא תקשרתם. הוא שתק ואת כועסת שהוא לא מדבר בבוקר.
25/06/19 | 08:33