החדשות
תגובות (160 תגובות ב-107 דיונים)
57. בכפיה משיגים בדיוק ההפך !
בביה"ס יש כללים...אבל מחוצה לו אין לאף אחד זכות לומר למישהו איך להתנהג. חוצפה שאין כדוגמתה ! מה הפלא שאחכ אנשים בורחים מהדת
* דוסה לייט   07/05/13 | 16:27
למה זה כפיה? מישהו מכריח אותה ללמוד שם?
זה הכללים של בית הספר, לא טוב לה שתקום ותלך (אני מתארת לעצמי שהוריה לא נותים לה והיא מוציאה את התסכול על ביה"ס) אני למדתי בתיכון חרדי, רוב הכללים שם לא התאימו לי אבל לא רציתי לעזוב באמצע לימודים אז עשיתי וכיבדתי את כל מה שאמרו לי מעולם לא התווכחתי וכסיימתי את הלימודים עשיתי מהפך של 180 מעלות
* אחת   07/05/13 | 17:00
56. נו ברור שירצו שהתלבשו בצניעות זה בית ספר דתי!
זה כמו שתגידו שבית ספר חילוני ממלכתי כופים על תלמידים תלבושת אחידה. יש קוד ליבוש וצריך לכבד אותו. אני לא מבין מה הם עשו רע?
* אני   07/05/13 | 16:18
55. !!!!!
מה עובר על אמאאאאאא שלך
* שולה    07/05/13 | 16:15
54. זכותו של בית הספר לקבוע כללים
* תקשורת שהורסת חינוך   07/05/13 | 16:09
53. צניעות בבית ספר הרואה
לכל מסגרת יש את הכללים שלה וזה כולל בית ספר, צבא ועבודה. אם נרשמת לבית ספר דתי הרי היה ברור לך שיש קוד לבוש והתנהגות. אם לא מוצא חן בעינייך, יש הרבה בתי ספר בחוץ שיקבלו אותך בלבוש שאת רוצה.
* דליה   07/05/13 | 15:57
52. אני חילוני לגמרי קודם כל
קודם כל אני חילוני, חשוב שתדעו את זה כדי שתבינו שאני בא מהגישה הזאת. צודקים הבית ספר הזה ספציפית הוא די דוחה בהתנהלות שלו, אבל למה להכליל? אני בן 17 ולומד בבית ספר דתי לגמרי. אני בטוח שהמורה שלי לא היה מעיר לשום בת על צניעות כמו שהוא לא מעיר לנו על הפייסבוק או כל הווטסאפ או הגינסים והבגדים שאנחנו לובשים - ודווקא זה גורם לאנשים לרצות ולהכיר עוד יותר ולהתחשב בצד הדתי גם. בכוח לא משיגים כלום תאמינו לי.
* אריאל חטב   07/05/13 | 15:56
51. מאקו?! עד מתי תנסו להתסיס את כולם נגד הדת???
מה הפשר והפואנטה של הכתבה מה?? כלום!! סתם לבלבל במח!
* דתי   07/05/13 | 15:52
50. כפייה תקשורתית חילונית קלאסית
* דני   07/05/13 | 15:45
49. ביה"ס צודק !
בית הספר הוא דתי, וכתוצאה מכך דורש לבוש צנוע. אין כאן שום דבר חריג. כנ"ל בני-עקיבא. לא טוב לך ? אף אחד לא מכריח אותך ללמוד שם. יש מספיק בתי ספר חילוניים ששם תוכלי להתלבש איך שאת רוצה. מה זה הדבר הזה להפיץ לתקשורת ? אה, הבנתי, כי mako אתר אנטי-דתי, ואם תהיה לו אפשרות להעמיק את השנאה של החילונים לעבר הדתיים (גם לאומיים, שלא נדבר על חרדים...) הוא יפרסם עניין כזה לגטימי בתור שערורייה ועוד כחלק מהכתבות הראשיות של האתר.
* מובי   07/05/13 | 15:40
48. בנות כמוך רק הורסות בתי ספר טובים
לא מתאים הלבוש? לכי לבית ספר חילוני. אגב,גם שם יש מגבלה של צניעות מסויימת...
* מור   07/05/13 | 15:25
ממש לא!
למה הורסות? אולי קצת הגזימה אבל היא צודקת! אני עוברת שנה הבאה מסיבות דומות. בית הספר הזה הוא לא כזה טוב כמו שאת חושבת. אומנם יש כמה מורים טובים אאבל רובם לא. לא אזכיר שמות אבל היו פעמים בהם מורות התהגו בצורה לא הולמת במיחוד. נכון שבזמן השהייה בבית הספר צריך להתנהג לפי החוקים. אבל יש מורים שעוקבים במיוחד אחרי בנות שהם יודעים שבבית הם לא הכי מקפידות . זה כבר דבר שגוי. ומור? את בכלל לומדת בבית הספר הזה? כנראה שלא.. וגם אם כן, יש לאותה ילדה זכות כמו לכל אחד אחר להביע את דעתה. אם זה באינטרנט או עם המורים זה כבר עניין אחר.
* תלמידה מבית הספר הזה   07/05/13 | 16:19
47. בנות כמוך רק הורסות בתי ספר טובים
לא מתאים הלבוש? לכי לבית ספר חילוני. אגב,גם שם יש מגבלה של צניעות מסויימת...
* מור   07/05/13 | 15:25
46. בחירה שלה
מי שנרשמת לביה״ס דתי צריכה להבין שיש כללים מסוימים שלא חלים בבתי ספר אחרים. חצאית באורך המתאים זה לגיטימי לגמרי. ולא צריך לעשות מזה כזה עניין. ביה״ס דתי מיועד לאנשים עם אורח חיים דתי ולא מסורתי.
* בתאל   07/05/13 | 15:20
45. חציית גבול???
הכותבת טוענת שמבחינתה זה חציית גבול שמורה מעירה לתלמידה מחוץ לשעות הלימודים , עצוב לראות שהיא רואה את הדאגה והמסירות של המורה לחינוך התלמידה גם שהיא לא בשעות העבודה שלה כדבר שלילי בעוד שבבתי ספר אחרים מהשנייה שהתלמיד יוצא משער בית הספר אין למורים שום דאגה אילו
* חסוי   07/05/13 | 15:18
44. ממש חוצפה! גם השוטרים לא צריכים ללבוש מדים ..
ולא החיילים..והרופאים לא צריכים חלוק לבן וכפפות..והעורכי דין לא צריכים גלימה..והתלמידים בבית ספר דתי לא צריכים להתלבש בצניע.... אהה או שאולי כן?!
* אביעד הדרדס   07/05/13 | 15:09
43. הכל הגזמות או שהיא חרטטנית או שזה מקו אבל בשני המקרים הכל שטויות .אל תאמינו אני לומדת שם !
* תלמידה מהתיכון הזה   07/05/13 | 15:09
42. למדתי שם גם. מבינה את הנערה. זה היה סיוט
אנשים שאומרים "תעברי בית ספר" כנראה לא מבינים. קודם כל זה לא תמיד אפשרות בטח לא ברמת גן שאין הרבה בתי ספר ציונים דתיים. וחוץ מזה זה צריך להדאיג את כולנו שבית ספר שאינו חרדי מתקצן כל כך בנושא זה.
* חגית   07/05/13 | 15:02
אני מסכימה איתך
אני ממש מסכימה איתך ! הרוב שמגיבים פה בכלל לא לומדים בבית ספר הזה אז אין להם מושג
* אחת שלמדה שם   07/05/13 | 16:07
אני לומדת שם, ואני לא יודעת מה היה בתקופה שלך, אבל עכשיו זה לא ככה.
מה שהיא כתבה ממש לא נכון. במיוחד לא בשנה האחרונה, אף מורה לא אמר לי בחיים איך להתנהג מחוץ לשעות הלימודים. וסליחה, אבל בשעות הלימודים היא צריכה לכבד. ואני מבטיחה לה שאם היא תשים חצאית באורך הולם לא יגידו לה כלום. וגם אם יגידו, זה יהיה בצורה נאותה. אגב, ה"מסדר חצאיות" הזה, היה פעם אחת, שנה שעברה וזהו.
* תלמידה בתיכון   07/05/13 | 17:07
אם את דתייה אז אין סיכוי שזו דעתך
ואם את חילונית אז חבל שסבלת בבית ספר דתי זה כמו לשלוח קוף לכלוב של אריות ולהגיד זו אפלייה
* כיפה סרוגה   07/05/13 | 17:31
אני ממש ממש לא מסכימה איתכן!
אמנם לא למדתי בתיכון שלכן, למדתי באולפנה אחרת עם התנהגות דומה. אולפנה די מוכרת בירושלים... והאמת שגם לנו היה מסדר חצאיות- כל בוקר הסגנית מנהל הייתה עומדת בכניסה ואומרת בוקר טוב, ועל הדרך בוחנת את החצאיות. זה באמת די נוראי ושטחי... אבל בגדול, לא משנה כמה תנסו לייפייף את המצב- בקטע הזה, אתן לא שומרות את ההלכה. לא ביקשו מכן ללכת עם הלכות מחמירות כגון חצאיות עד הרצפה. ביקשו את ההלכה הבסיסית ביותר- שתכסה את הברכיים. אם אתן כותבות כאן טוקבק כזה זה מראה שאתן הולכות עם חצאיות פחות- מה שנקרא מיני (כן, גם מעל הברך בדיוק זה נראה מיני) או אולי בכלל מכנסיים. אז אתן יכולות לומר אינסוף פעמים ש"הדבר הכי חשוב בלהיות דתי זה אמונה ודרך ארץ" ו-"מזה השטויות האלה חצאיות? זה כ"כ שטחי! יש בנות שמתלבשות צנוע והן בכלל לא מאמינות... ואני אולי הולכת עם חצאית מעל הברך אבל אני הכי מאמינה והכי עם דרך ארץ והכי מתפללת" שמעתי את הטענות האלו המון פעמים... לא שהן לא נכונות- זה ברור שאמונה, תפילה, דרך ארץ הן הדברים העיקריים. אבל יחדו עם ההלכה! יש לי חברות שהולכות גם לא הכי לפי ההלכה אבל הן לפחות אומרות "אני יודעת שאני לא בסדר. פשוט קשה לי. אני בשאיפה להתקדם..."- חברות שלי כאלה אני בחיים לא אשפוט. (אף אחד אני לא שופטת אבל חברות אלה לפחות אני יכולה להבין..) לכל אחד קשה משהו, והן לפחות מודות שהן לא בסדר. אבל כל הבנות שמתחילות להמציא דברים אחרים... זה קשה לשמוע. יש הלכות- וגם אם אנחנו לא מבינות אותן, זה כל העניין של עול מלכות שמיים, לשמור הלכה גם אם היא קשה! ומי שבאמת יש לה אמונה בה' וייראת שמיים- תצליח גם ללבוש חצאיות שמכסות את הברך...
* לילך   07/05/13 | 19:49
תקשיבי טוב
אני מסכימה עם חגית .
* אתם ממש טיפשים   10/05/13 | 16:45
41. לא טוב לך, תעזבי..
תיכון הראה הוא תיכון מלא שכולו ערכים תרבות וכל מי שקורה לו ״בית חרושת לציונים״ או ״מקום שמודדים אותך בו לפי האורך של החצאית״ טיפש גמור יש המון הרצאות והצגות! ולא כולם על נושאים דתיים יש עידוד להתנדבות ! ותמיכה מהמורים פותחים לך אפשרויות להכל אם זה מגמות מדעיות או מעגלים אחרי שעות ביהס אני מסכימה איתך לגבי המכתב ולגבי הערות אחרי שעות בית הספר, וכמובן שיש עוד כמה פרטים שהיה עדיף לתקן.. אבל אין מקום שהוא מושלם, ואת במקום לנסות ולתקן (היועצת, מועצת תל ידות! הן כאן בשבילך) פשוט הכפשת את השם של המקום ושל הציונות הדתית כולה אז במקום להתמקד בדברים הפחות טובים חפשי את הטוב ואם לא מתאים יש עוד הרבה בתי ספר אחרים. בושה שאת תלמידה בתיכון הזה. ואגב לגבי בנע, מאות ילדים היו רוצים להיות מדריכים במקומך, אז אם לא מתאים את יותר ממוזמנת לעזוב בטוחה שימצאו מדריכות טובות ממך
* תלמידה בתיכון   07/05/13 | 14:35
40. אותי השופט הכריח לשים גלימה בבית המשפט!!!
* יגאל/ עו״ד   07/05/13 | 14:29
39. כנראה רוצה שיזמינו אותה לאיזה תוכנית בוקר...
* יעל   07/05/13 | 14:29
38. בית הספר צודק ! עם זה מפריעה לכי לחילוני !
אישה שלא מחבדת את גופה שלא תבוא בטענות על התרדות ואף יוטר מזה. הדתיים צודקים ! בכול מקום יש תלבושת אחידה. אצלהם הפריצות מחוץ לתחום ובצדק למי שזה מפריעה שתילך לחילוני ! מעניין אין כתבות על בתי הספר ביכן שהתלמידים מקימים יחסי מין בשירותים ! והיכן שמגיל 13 כבר יש הפלות אצל בנות. כניראה שזה לא מתנגד לרוח השמאל. ואין כתות על כפרים ערביים היכן שיהודיות כלואות מוקות ועוברות היתעללות עקב טיפשותן. על התבוללות בטח שאין כתבות. כמה יהודיות מתעסקות עם ערבים. כי זה לא מנוגד לרוח השמאל.
* יצחק   07/05/13 | 14:27
37. לא טוב לך? ביי ביי!
* שרה   07/05/13 | 14:26
36. זה קוד בית הספר לא נאה לך ?ישנם בתי ספר אחרים.
את נרשמת לבית ספר דתי הכללים מאוד ברורים מה לא מובן?עושה רושם שהוריך כופים עליך ללמוד שם...ולכן,את כל כך מרירה.מכירה את הסיטואציה הזו(הייתי במקום הזה בעבר)
* דתיה לשעבר   07/05/13 | 14:26
35. מי מכריח אותך ללמוד שם???
* שש   07/05/13 | 14:15
34. עד מתי תישנאו את הדת אה ?!?!?
* מורן   07/05/13 | 14:11
33. תעברי משם ומהר !
אני הייתי בבצפר הזה , הבצפר ירד מהרמה מבחינה לימודית תעשי מה שאני עשיתי ותעיפי את עצמך משם ומהר ועדיף שעה אחת קודם אני ממליצה לך בחום ! מי שלא למד בבית ספר הזה לא יכול לשפוט אותה ואני שוב אומרת לך תעברי בית ספר לא חייב לחילוני ויהיה לך יותר טוב אני מבטיחה לך !
* אחת שסבלה שם   07/05/13 | 14:08
את ממש צודקת !
* חסויי   07/05/13 | 14:40
חמודה,הרמה הלימודית לא הפריעה לה
הדבר היחיד שהפריע לה זה הצניעות ואם היא לא מבינה שבבית ספר דתי צריך להתלבש בהתאם אז רמה לימודית גבוהה זה לא מה שהיא מחפשת (או יכולה להרשות לרמת הIQ שלה..)
* מור   07/05/13 | 15:27
32. הגזימו
התיכון לא כופה שום דבר.אם התלמידה החליטה שהיא לומדת בתיכון x היא צריכה לכבד את התיכון ולעמוד בתקנון..ואם לא היא יכולה בכל רגע לעזוב ולעבור לבית ספר אחר קצת הגזמתם!
* ...   07/05/13 | 14:02
31. פעם אחת חילקו סוכריות וזה היה לכולן!!
מאיפה היא המציאה את השטויות האלו? צריך להעיף אותה מהתיכון, כזאת חסרת ערכים הילדה הזאת...
* ריקי כהן   07/05/13 | 14:01
30. חסרת דעת
אני לא מכירה את ביה"ס הזה וב"ה שגם לא אותך...אבל זכותו של בית הספר להחליט מהי רמת הצניעות הנדרשת...ואם זה לא מתאים לך עופי משם לקיבינימט..בשביל זה להרוס שם של בית ספר??? ועוד באינטרנט..שיהיה לחילונים על מה לקפוץ...חולת נפש משועממת...
* דתייה מאושרת    07/05/13 | 14:00
29. ממש מגזימה!!!!
תיכון הרא"ה זה תיכון מעולה, שמכבד את תלמידותיו!
* א   07/05/13 | 13:58
28. מתוקה תעברי בית ספר
אף אחד לא כפה עלייך ללמוד שם נכון?? אז את יכולה לקום וללכת! כמו שכתוב בכתבה זה בית ספר תורני!! ואם אני שולחת את הבת שלי לשם לא הייתי מעוניינת שהיא תיראה את כל הפריצות הזאת! יש סיבה למה הבית ספר ניקרא תורני!! אז במקום להתסיס את העם קומי ותעזבי אף אחד לא הכריח אותך!!!!!!
* חרדית   07/05/13 | 13:53
זה בסדר גם אני לא מעוניינת לראות אותך
* הפריצות    07/05/13 | 14:41
27. מי שבוחרת ללמוד בדתי צריכה לקחת זאת בחשבון.
זה ברור מאליו שאלו הכללים. מי שלא נראה לה שתלמד בחילוני
* יפית   07/05/13 | 13:49
26. הלו-מערכת. לשגיאות ולשון בכתבות כבר התרגלנו. עכשיו
כבר לא מבחינים בין חדשות לקיטורים של ילדה מפונקת. מי שלא דתיה, שלא תלך לתיכון דתי. ולמען האמת, גם בתיכון חילוני לא יזיק לבוא לבושים בתלבושת מכבדת.
* אני   07/05/13 | 13:47
25. לא מובן לי-
לא ידעת שאלו החוקים של בית הספר לפני שנרשמת אליו?! מזה השטויות האלו זה בית ספר ד-ת-י צניעות זה חלק מהדרישות שלו(דרישות שהוא מפרט בדרך כלל כשאת מגיע להירשם..וגם אם לא את אמורה להבין.)אז מה הקטע להתלונן עכשיו?
* טל   07/05/13 | 13:46
24. זה פשוט שקרים !
בתור אחת שלומדת בתיכון הראה שום דבר שמוצג בכתבה הנ"ל לא נכון ! הבית ספר מוצג כבית ספר דתי שצריך לשמור על רמת צניעות כולשהי, אם מעירים לבת על ההופעה החיצונית זה נעשה בארבע עיניים ובצורה מכובדת.. ההופעה החיצונית של בנות בבית ספר נותנת לגיטימציה לבנות לקצר את החצאיות.. המצב של הלבוש בבית הספר הדרדר לחלוטין ברור שהיה צריך לפעול אני גאה בהנהלה שעושה את הצעדים הנ"ל מתוך כבוד ולא מתוך פגיעה בבנות . *חבל שהתקשורת מנפחת כל עניין לפני שהיא בודקת אם המקורות של אמינים,ממתי מפרסמים תגובה של תלמידה אחת לפני שיודעים מה באמת קורה ?!
* אחת שיודעת !   07/05/13 | 13:40
תמיד
מפרסמים רק תגובה של מישהי אחת.. זה צריך להיות מעניין לא? ;)
* *   07/05/13 | 17:04
23. מי שהולכת לבית הספר דתי צריכה להתלבש בהתאם
* חוה   07/05/13 | 13:33
22. בתור בוגרת תנועת בני עקיבא
טבעי שבני עקיבא יצפו ממדריכה שבאה לחנך חניכים לתורה ומצוות, ללכת עפ"י גידרי ההלכה. אותי בחיים לא העיפו מהסניף בגלל הסנטימטרים בחצאית, או אורך השרוול. אם את מרגישה שאת מתלבשת והולכת לפי גידרי ההלכה רק בגלל שאת רואה שליחות בהדרכה, את מוזמנת ללכת להדריך בתנועת נוער חילונית. בתנועת נוער דתית מחנכים עפ"י דרך חיים דתית, אז ראוי ונכון שהמדריכים בתנועה גם יילכו ויאמינו בדרך הזו. חבל שאת מסתכלת על זה בתור כפייה, אף אחד לא כופה עלייך להיות בתנועת נוער דתית, ואף אחד לא כופה עלייך להיות באולפנה דתית. את מוזמנת לעבור לתיכון חילוני, שם לא תהיה עלייך כפייה דתית.
* בוגרת בני עקיבא ואולפנה דתית   07/05/13 | 13:30
בעבר הלא רחוק הלכו בבני עקיבא עם מכנסיים
אמא שלי היתה גם חברת בני עקיבא ומדריכה,ובטיולים כולם הלכו עם מכנסיים,גם מי שהיתה הכי "דוסית"! והיא היתה בסניף דתי רגיל...ואורך החצאיות שחלק מן הבנות הולכות איתו היום,כבר עדיף שילכו עם מכנסיים..לדעתי מכנסיים לא פחות צנועים מחצאית(אם לא מדובר בשורטס או טייץ),לא רואים את כל הרגליים עם כל תנועה קטנה!
* ****   07/05/13 | 17:51
---
יכול להיות שמה שאמרת נכון, אבל יש עניין לכבד א המקום שאת הולכת אליו!
* בוגרת בני עקיבא   07/05/13 | 18:27
בעבר זה עוד לא הייתה הלכה רשמית...
* יעל   07/05/13 | 20:16
21. צפון
אוי לנו והיה בעת צרה ונוספו גם הם על שונאינו
* אריק    07/05/13 | 13:28
20. ממתי צניעות נמדדת באורך החצאית?
צניעות היא פנימית והיא נובעת ממוסר וחינוך בבית . החצאית יכולה להיות ארוכה וכך גם השרוול אך המוסר ירוד מאוד. צניעות לא נמדדת רק בלבוש אלא בעיקר בהתנהגות. בחורה עם חצאית ארוכה ושרוולים מכסים מרפק אך פה ג'ורה והתנהגות גסה ולא מכבדת גרועה מאורך הבגד. זה מדד ירוד מאוד אך שקל לכפותו הוא בעיקר שקרי וטפשי
* מוסר נמדד בהתנהגות לא בלבוש   07/05/13 | 13:26
יש משהו בדבריך אבל...
אף אחד לא אמר שצניעות נמדדת באורך. אבל אם זה אחד הקריטריונים שבית הספר מבקש ואת בחרת ללמוד בו אז תעני על הקריטריונים שלו ותמשיכי ללמוד בו. לא טוב לך?! תעזבי!
* בוגרת תיכון   07/05/13 | 15:52
מסכימה רק עם חצי מדברייך!
ברור שצניעות פנימית היא לא פחות חשובה ואף יותר. ואני בטוחה שגם מנהלי בית ספר זה יודעים את זה. אבל מה שאת אומרת כאילו נשמע שבגלל זה צריך לוותר על ההלכה. זה כמו אהבת ה' ויראת ה'- לא מספיר רק אחד מהם, צריך את שניהם! יראת ה' ללא אהבת ה'- קיום המצוות רק בגלל יראת העונש- זו לא הדרך הנכונה! ומדבריים כאילו משתמע שיותר חשוב אהבת ה' מיראת ה' באופן שמפחית בחשיבות יראת ה'- אמונה, דרך ארץ, תפילה... ללא שמירת ההלכות הלכאורה שטחיות כמו מניעות ושמירת נגיעה. וזה גם לא הדרך האידיאלית! אסור לנו להפחית בחשיבות של ההלכות- גם אם הן קשות וגם אם הן נשמעות לנו טכניות. אהבת ה' ויראת ה' צריכים לבוא ביחד- במידה שווה! יותר נכון- צריך לדעת לשלב אותן!
* לילך   07/05/13 | 19:56
אני מסכימה עם חלק מדבריך
כמובן שצניעות היא קודם כל צניעות פנימית, זה דבר חשוב לא פחות. אבל, החיצוניות היא חלק נכבד מזה, היא משקפת את דעותייך ואת השקפותייך ובדר"כ את המסר שאתה רוצה להעביר. וכאשר בת לבושה לא צנוע זה מעביר מסר מסויים שלעיתים אנחנו לא רוצים בו. וחוץ מזה, לבוש צנוע מכבד את יותר את התלמידה ואת צוות האולפנה, המורות, ובעיקר את הרבנים, שמין הראוי שלפחות לידם צריך ללבוש לפי כללי ההלכה, שרוול עד המרפק וחצאית אחרי הברך.
* בת אל, 17   07/05/13 | 20:43
19. זה לא תיכון רגיל אלא תיכון ת-ו-ר-נ-י!
הבעיה היא למה בנות כמו אלו שבכתבה עדיין לומדות במוסד תורני כזה ולא עוברות למוסד פחות דתי. הבעיה היא בכלל לא בתיכון עצמו. לגיטימי לגמרי!
* הכל לגיטימי   07/05/13 | 13:23
18. רואים כמה...
נסיון יש בתקשורת לגרום לנוער הדתי לפרוץ גבולות...עצוב,כי תכלס אנשים מושפעים מזה!
* אוך   07/05/13 | 13:17
17. נושא שכבר מיצה את עצמו רק חבל שזה הורס לציבור... מה שלחיצה על הכפתור יכולה לעשות.....
לא מספיק שגם ככה מחפשים אותנו כל הזמן על הקטנות את צריכה להוסיף עוד אש למדורה? דיי זה כבר נדוש.... נמאס לשמוע כל הזמן על ההפלייה הדתית, הצניעות, הפלייה נגד המין הנשי.... זו ההלכה היהודית, תפתחי קיצור שולחן ערוך, לא בא לך בטוב?! תעברי לתיכון ממ"ד דתי או אפילו חילוני אף אחד לא מכריח אותך ללכת ללמוד שם אז אל תכריחי אותם לשנות מדיניות בית ספרית ושלא לומר גם הילכתית!.....
* אחת מהציונות הדתית   07/05/13 | 13:17
מה שנכון נכון...
* *   07/05/13 | 19:57
16. הצניעות זה באמת הדבר הכי חשוב
אם את לא רוצה להיות צנועה- לכי תלמדי במקיף חילוני. אני למדתי בבית ספר חרדי והמורות העירו לנו גם מעבר לשעות הלימודים, ואני חושבת שזה מקסים. בניגוד למורות חילוניות שאכפת להן רק להעביר חומר לבגרות, למורות החרדיות יש רצון להנחיל ערכים יהודיים לחיים וצניעות זה הערך הנעלה ביותר. אני מאחלת לך שתדעי להעריך את בית הספר בו את לומדת ותחזרי בך מדברייך הילדותיים וכפויי הטובה. בהצלחה.
* נונה   07/05/13 | 13:11
בלי הכללות
בכל בית ספר יש מורות שאכפת להן יותר או פחות, אל תתחילו עכשיו להכליל ולהגיש שהמורים במקום אחד יותר טובים ואכפתיים.
* חילונית   07/05/13 | 17:07
15. יש מליון בתי ספר,את יכולה לעבור לאן שבאלך
יש מליוני סיגנונות של בתי ספר,אפ אחד לא הכריח אותך ללכת דווקא לשם,את יכולה לבחור בבית ספר יותר ׳פתוח׳ וללכת עם מכנסיים-כבקשתך.! לא מכירה את הבית ספר הזה אבל אם זאת האידיאולוגיה שלו אני חושבת שאת צריכה לכבד אותה ולא להשפיל ככה בתקשורת.לצניעות יש עניין גדול מאד,זה מייצג את בנות ישראל וגם שאחרי בפעולות נמשכים הלבבות..הצניעות משפיעה על האישיות אני אישית שעברתי שינוי הרגשתי את זה על בשרי!
* אני   07/05/13 | 13:09
בדיוק!!!
* ליאת   07/05/13 | 13:45
14. אף אחד לא מחייב את ההורים לשלוח לבי"ס הזה!
כשאתה שולח את הילדים שלך לבי"ס מסוים- אתה לוקח בחשבון שאתה מתחייב לקבל את התקנון והחוקים שהבי"ס קבע. לא טוב לכם? לא רוצים לקבל את החוקים האלה? תעבירו את הילדים שלכם לבי"ס ששם החוקים יותר מתירנים. ילד עושה מה שההורים שלו קובעים, והם מחליטים איזה בי"ס טוב בשבילו ומה מתאים לקו של הבית. מה הדרמה פה?
* שרית   07/05/13 | 13:08
צודקת!
* אני   07/05/13 | 13:46
13. כמה התקשורת מנסה ללבות שנאה נגד דת ותורה
אותה נערה צריכה באמת לפרוש מבית הספר ולחפש מקום שיתאים לרמתה הרוחנית הירודה ולא לעשות חילול שם שמים ולתת לחילונים לחגוג על העניין כמו שמן שמתענג על קינוח עתיר קלוריות!!!
* נעמה   07/05/13 | 13:07
12. זה בית ספר דתי מן הראוי שצריך להגיע בלבוש צנוע!!
הילדה הזאת ניפחה חתיכת סיפור שזא לא יאמן. מה ציפית חמודה ללמוד בבית ספר דתי וללבוש מיני וגופיה כל בוקר?!?! מנפחים כתבה ועושים רעש סתם !! משועממים!!! לכי ללמוד בבית ספר חילוני מצידם גם תבואי חצי ערומה ולא יגידו לך כלום . אני שומרת שבת אך הלבוש שלי חילוני לגמרי. גם אני למדתי בבית ספר דתי כי זו המסגרת שבחרתי לעצמי ולכן אני אכבד את המקום שבו אני נמצאת!
* מורן    07/05/13 | 13:06
אבל הם מגזימים
* חסוי   07/05/13 | 16:13
איזה הגזמה? מה שהיא רשמה זה ההלכות הבסיסיות ביותר
חצאיות עד הריצפה- זה חומרה. גרביים- זה חומרה. (אני מדברת על הציונות הדתית) שרוולים המכסים את המרפק, חצאיות שמכסות את הברך- ההלכה הבסיסית מאז ומעולם. וגם הכי נכונה ויפה לדעתי... ואני עוד אומרת את זה אחרי שהים היה לי כ"כ חם והשרוולים הרגו אותי...
* דינה   07/05/13 | 19:59
11. שקר וכזב! ילדה שכנראה אוהבת הפקרות
אז שתלך ללמוד במקום חילוני אולי היא תככב שוב במאקו והפעם על תקן בחורה חילונית שנפגעה בקטטה בפאב! לכל מקום חוקים משלו מי שלא טו. לו שלא ירשם לאותו מוסד! חוצפה של ׳תלמידה׳!
* יעל   07/05/13 | 13:04
10. בתור אחת שלומדת בתיכון הזה, חצי ממה שנאמר פה פשוט שטויות
כל השנים שלי בתיכון הזה ואפילו פעם אחת לא שמעתי על מורה שהעירה לתמידה מחוץ ללימודים. את צריכה להתבייש באיך שהוצאת את הבית ספר שלך.
* תלמידה מהתיכון   07/05/13 | 13:03
9. עוד הסתה כנגד הציבור הדתי
נמאס כבר מהכתבות האנטי יהודיות שלכם שתחררו
* דניאל   07/05/13 | 13:02
זה לא קשור לדתי או לא דתי
* חסוי   07/05/13 | 16:13
8. בוגרת התיכון.
חבל שתלמידה החליטה להרוס את השם הטוב של בית הספר. נכון העירו גם לי לא פעם, אבל זה בית ספר דתי! ולכן הוא מחייב בנות ללכת לפי הכללים האלו. ובחיים(!!) מורה לא העירה אחרי שעות הלימודים.
* הדר   07/05/13 | 12:58