תגובות (121 תגובות ב-77 דיונים)
77. אושרת ניסתה לסלף את דבריה
פשוט בושה
01/01/15 | 20:19
76. להטבים נמאסתם
מה כבר אמרה הגברת?
מה גם שהתנצלה. OVER ההתקפות מראה את נחיתות הלהטבים והחשכה בה הם נמצאים.
אי קבלת דעות אחרות וביקורת קיימת בקהילה לא פחות.
ואחרי מופע האימים של הקהילה והאצבע של הגברת ראידמן... מי האדיוט שיקח את ילדיו למופע חינוכי שכזה.
13/12/14 | 18:46
75. אישה חשוכה ופרימיטיבית.
הילדים שלה נחשפים לחושך נפשי ותרבותי שמייצר את דור העתיד של תג מחיר.
12/12/14 | 10:59
74. השאלה החשובה באמת שצריכה להישאל פה:
מישהו עוד רואה ערוץ 10????
11/12/14 | 15:20
73. מה היא כבר אמרה??????
אולי די עם כל העליהום הזה?? אז נכון שיש דרך להגיד את הדברים וייתכן שאמילי באמת לא הייתה בסדר א-ב-ל! מה עשיתם מזה?? תכף תשלחו אותה לכלא או תשרפו אותה בכיכר העיר על משפט מסכן שהיא אמרה! לאן הגענו?? ואתם קוראים לעצמכם אנשים שמכבדים דעות של אחרים?? רק להזכירכם שהתגובה של ניקול ראידמן (שאני מאוד אוהב, אגב) הייתה בוטה פי כמה וכמה כלפי אמילי ולא הוצאתם מילה! אז די עם הצביעות הזאת, הכי נוח זה ליפול עליה ולהכליל אותה עם כל שאר "הימניים-הדתיים-החשוכים-מתנחלים" כי אם זה היה מישהו אחר שהוא לא אחד מאלה, לא הייתם "זועקים" כמו עכשיו
11/12/14 | 15:16
72. אויש תנוחו.צבועים.מטיפים על קבלת האחר ולא מוכנים לשמוע..דיעות קצת אחרוות? דקטטורה הומואית..
08/12/14 | 16:31
ולקחת את המשפט "אויש תנוחי" זה מה?
פתטית.
11/12/14 | 13:36
71. מה אתם רוצים מאישה שנושאת על ראשה את סמל הדיכוי הבולט ביותר בחסות הדת
עמרוסי אישה מדוכאת עם כיסוי ראש מנסה להיות נאורה ומתקדמת ופוגעת בנו הנשים בעצם המטפחת המתנוססת על ראשה סמל ותזכורת לדיכוי נשי רב שנים מה אני צריכה לענות לילד בן חמש ששואל אותי למה יש לה מטפחת על הראש??? זה הרבה יותר מביש ומציק לי כאמא מאשר גבר בהצגה שמתחפש לאישה מרצונו החופשי
אמילי עמרוסי אישה חשוכה שפוגעת בנשים ובכל ההשגים של נשים מדיכוי לחופש ושיוויון ומנציחה את ההגמוניה הגברית
08/12/14 | 15:14
70. גברת עמרוסי המאמינה הגדולה " הפוסל במומו פוסל "! שמעת על כך?
לתשומת לבך,
הלל הזקן גרס: " ואהבת לרעך כמוך, זו כל התורה כולה".
ומה את למדת?
על איזו שבת את מדברת?
את לא מתביישת?
הביטי על עצמך מול המראה ובקשי סליחה ומחילה מבורא עולם.
נכשלת בלשונך, גם את בת -אדם.
מן הראוי שתתנצלי לאלתר בפני טל המקסים ובפני כל עם ישראל. והשתדלי לנצור לשונך ולהקשיב יותר פן תיכשלי שוב.
הפעם הגזמת!
08/12/14 | 13:54
זה לא שייך לשבת
וגם לא לדברי הילל פשוט דרך ארץ קדמה לתורה. יתכן שאמילי עמרוסי שייכת לאותם המעוותים את האמרה וגורסים דרך ארץ קדמה לה תורה. בקיצור קצת תרבות ונימוס לא יזיקו למראיינת הנמרצת או שמא תרבות ונימוס אינם שייכים לבית מדרשה.
08/12/14 | 15:10
69. גב׳ עמרוסי
בלי כל קשר להצגה וטיבה, התנהגות המנחה מביישת את הערוץ והתוכנית בהם היא עובדת. בשם זכות אין פוגעים באותה זכות אצל האחר. מלבד זאת, כמנחה היא הפגינה חוסר מקצועיות וגסות רוח. לזה אין כל קשר לזכות שלה להביע את דעתה.
08/12/14 | 13:44
68. כן, "זכותה להביע את דעתה"
אבל כשדעה פשוט נזרקת לאוויר ללא ביסוס ונאמרת על ידי "מראיין", שאמור להיות אובייקטיבי כביכול, זה לא שונה מהסתה. חופש הביטוי מוגבל במקרה הזה (וטוב שכך).
מה גם שלהגיד את זה לבנאדם בפרצוף כשהוא בא להתארח אצלך בתכנית, זה חוסר כבוד משווע.
היא יכולה לשאול אותו על זה, על הקבילות של זה בקרב ההורים... אבל להעליב ולבזות בצורה כזו? "נבעתת מהמחשבה שדראג קווין משחקת בהצגת ילדים"? היא נבעתת מהמחשבה שדראג קווין מקבלת זכויות שוות לאלו של כל בנאדם אחר.
מעניין אם כל האדיוטים שמנסים להגן על הדברים שאמרה היו מגיבים באותה הצורה אם מראיין היה אומר לאישה שהוא נבעת מהמחשבה שהיא מקבלת את אותן הזכויות שגבר מקבל.
08/12/14 | 13:32
67. הגב׳ עמרוסי
מעניין אם בערוץ תקשורת דתי היו מאפשרים למגיש חילוני להביע דעה. מלכתחילה לא היו מאפשרים לו לעבוד בו. מדוע הציבור צריך לסבול דעות חשוכות. לא ראיתי את ההצגה וגם לא אראה אותה. הקונספט אינו מוצר חן בעיניי אבל למען חופש הביטוי לא אכריז הכרזות. מדוע אנו צריכים הצופים לסבול מגישה שבשם חופש הביטוי פוסלת את חופש הביטוי של הזולת?
08/12/14 | 13:10
66. גברת עמרוסי
הגברת עמרוסי אמורה לשמור את דעותיה הפרטיות לעצמה.
הגברת עמרוסי לא יכולה לעלוב באורח שמתארח בצל קורתה.
משום שכך נהגה, עליה לעזוב את מקומה כמנחת תכנית טלויזיה נקודה
08/12/14 | 11:46
65. ל פ ט ר את המנחה החשוכה מיד!!!!!!!
08/12/14 | 06:47
64. ב-50% ההצגות גברים מתחפשים לנשים ולהפך. מה הבעיה
08/12/14 | 03:45
63. בושה
לכל המיתממים למיניהם שלא מבינים למה זה "לא בסדר" - המנחה שופטת בנאדם בשידור חי על סמך היותו דראג קווין. אין יותר הומופוביה מזה. חברה מתוקנת לא אמורה לעודד דברים כאלה.
08/12/14 | 01:12
62. רק אני לא מבין מה הבעיה פה?
סה"כ הביעה דעה, וזו זכותה. ולבורים שבינינו- זה נקרא חופש הביטוי, ולא כל אמירה שהולכת נגד הזרם התל אביבי נחשבת להומופוביה, אז תרגעו.
08/12/14 | 00:50
זכותה להביע את דעתה אבל....
זכותה להביע את דעתה אבל לא הייתה חייבת לחזור ולחזור על כך בפני אדם שהוזמן לראיון והקדיש לכך מזמנו וכיבד אותה. חבל שהיא שכחה כי כל המלבין פני חברו ברבים כאילו שפך דם.
08/12/14 | 07:29
61. היא פשוט צודקת ! ! וזה לא היה מעליב....ולא גזעני..זאת דעתה !
08/12/14 | 00:31
60. היא צודקת !! !! זכותה לשאול ולהביע דעה!!! לשחקן יש רגשי נחיתות
08/12/14 | 00:26
59. בתור נער צעיר שנחשף לנושא הגאווה בטעות, חליתי בOCD
אני נחשפתי לסרט דוקו בגיל 13 על טרנסג'נדרים, בתמימות מוחלטת, בסקרנות של ילד תמים. סרט ששינה את חיי. התחלתי טיפול פסיכיאטרי במחשבות טורדניות וOCD בגלל שנחשפתי לנושא הזה. תפסיקו בבקשה. כל העניין הזה של הגאווה והזהות המינית ושינויי מין, כל אחד בשלו ואהבת לרעך כמוך וכו' וכו'... אבל בחייאת תפסיקו לדחוף את זה לכל מקום.
07/12/14 | 22:56
תודה ששיתפת זה חשוב
אנשים תריך לחדוב גם על השפעה שיש לדברים שהם עושים... ילד זה דבר ככ רך ... למה להכניס אוצו לתסביכים מגיל כזה ? טמטום.
08/12/14 | 08:33
תנוחי מהר חמודה
זו רק בעיה שלך .
מעבר לזה ברור שאתה הומופוב פיקטיבי אבל שיהיה לך בכיף (;
08/12/14 | 13:36
58. המדוכאת עי הגברים בעולם הדתי, משפילה אחרים,,הזויה
07/12/14 | 21:59
מה קשור מדוכאת??
היא דתיה שלא רוצה שהילדים שלה יחשפו לדברים שהם נוגדים את מה שהיא מאמינה ..
07/12/14 | 23:51
אם היא לא רוצה שילדים יחשפו
אם היא לא רוצה שילדיה יחשפו שלא תיקח אותם להצגה. נקודה. היא לא צריכה להשפיל אדם בשביל זה.
08/12/14 | 07:31
57. אני הומופוב "גאה"
07/12/14 | 21:58
56. ממש לא גזענות
07/12/14 | 21:53
55. האמת לאמיתה
אמילי היא אישה, מזרחית, דתיה, מתנחלת. ועם כל הסטיגמות היא הוכיחה שהיא גם נבערת וחשוכה כמיטב החינוך הדתי. אם לא די בכך, הרי היא גם חסרת טאקט. מה לה ולתוכנית בוקר לציבור הרחב? אחת כזאת יפה לה אם תופיע (באישור הרב, הבעל והקהילה כמובן) בערוץ הקבלה לפני ציבור שבו שמואל ויחמיאל מלמדים את ילדיה המבועתים על מצוות ומעשים טובים. לפני כן, כדאי שתלך ללמוד קצת דרך ארץ. היא קדמה לתורה.
07/12/14 | 21:03
54. חצופה כזו! עומד מולך אדם חינני, מלא שמחת חיים שמשמח ומצחיק ילדים
למה נראה לך שמעניין את הילדים אם זה גבר או אישה או לא יודע מה? מה הבעיה להסביר לילד שזה תיאטרון ובתיאטרון גברים יכולים לשחק נשים ונשים יכולות לשחק גברים. יש אלפי הצגות וסרטים שבנים משחקים בנות ובנות משחקות בנים. אין כאן שום בעיה, ואין שום בלבול לילד! ואגב, ההתנצלות שלה לא התקבלה כי בסופה היא ממשיכה להכפיש את ההצגה בגלל שמשתתפות בה ניקול ראידמן ודנה אינטרנשיונל. איזהו מין התנצלות זו? ירית לעצמך ברגל. ביוש
07/12/14 | 20:15
53. אישה חשוכה
גם ככה אני לא יכולה לראות אותה על המסך בגלל ההופעה הפרימיטיבית שלה, היא רק מוכיחה שסטיגמות הן נכונות לצערי.
07/12/14 | 20:14
נבערת מימי הבניים החשוכים עם פרצוף נעים
07/12/14 | 21:33
52. ניקול המהממת
כתבת בדיוק כמו שצריך. יישר כוח!
07/12/14 | 20:01
51. פשוט בושה שנותנים לה במה
צריכה ללמוד דרך ארץ וקבלת האחר.
לא קוראת לפטר אותה ולא כלום, פשוט חבל לי על דעותייה החשוכות והפרימיטיביות..
07/12/14 | 20:00
50. אמילי את תותחית
הם רוצים חופש ביטוי וחופש לחסום מחשבות ודעות של אחרים
07/12/14 | 19:45
כן...בבית מדרש גם, נכון?
07/12/14 | 22:01
49. תחליפו ״הומו״ או ״דראג״ ב״יהודי״ ותקבלו....
נכון, גזענות פשוטה. איחס.
07/12/14 | 19:29
48. התבטאות בלתי נאותה הנובעת מבורות
אין טעם לדיין בעניין שבשגרה, המגמה ההומופובית מגיעה מבורות של האשה הזו שהנה לא "אינטליגנטית" בלשון המעטה. איננה יודעת לערוך הפרדה בין חיי הבמה, תיאטרון, ששם המשחק הוא עולם ומלואו (כמו יהווה שבשמיים?) או שמה דרך יפה להביא לעולם מתקדם, מערבי את הקשת הרחבה שהוא מציע לכל שכבות הגילאים, לרבות הצגות ילדים.
מקווה אני שיום אחד הגברת הזו ודומים לה, ישכילו וילמדו את כיבוד האדם ולא ישמו סמרטוט על ראשם ויגידו בצורה קונפורמית "אמן!".
שבוע נפלא לכולנו,
רונה לי .
07/12/14 | 18:58
למה מי חייב לקבל זאת?
07/12/14 | 21:53
מי דיבר על לקבל?! הבנת הנקרא שלום!
08/12/14 | 20:14
47. מי שחובשת לראשה סמל לדיכוי נשי לא יכולה להיות נאורה וחכמה
מה מצפים מאישה שכבולה בחוקי הדת ונושאת על ראשה כיסוי ראש שהוא אחד מסמלי הדיכוי הנשי בחסות הדת ברור שהיא תהייה חשוכה וחסרת סובלנות לגבר משוחרר ומוכשר שלא חושש ללבוש בגדי נשים בשם החופש והשוויון המגדרי
טל קלאי שחקן ופרפורמר מוכשר ביותר ואלי ראכלין באמת אחד המגישים המקסימים החכמים והחייכנים שיש על המסך
07/12/14 | 18:31
...............פשוט חבל תלמדי קצת יהדות ואז תחליטי.........
08/12/14 | 00:27
46. אני רק שאלה
למה קוראים למצעד הגאווה, מצעד הגאווה?
להיות הומו או לסבית זו גאווה?
ואם אני סטרייט אז זה בושה??
אם ההומאים והלסביות רוצים לצעוד, בבקשה תצעדו....
אני מארגן צעדה לאוהבי הבלונדיניות עם החזה הגדול, ביום ג' ערב חנוכה בשעה 18:00, יוצאים מהכיכר המרכזית של ערד.
כולם מוזמנים....
07/12/14 | 18:27
צודק ב 100%!!!!
08/12/14 | 10:04
45. אמילי לכנסת!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
07/12/14 | 17:11
44. בלי קשר למקרה, היא מגישה איומה, איומה, איומה
טיפת כישרון וחן אין לה לאישה הזאת, שנכפתה עלינו בכל שישי בבוקר
07/12/14 | 15:18
ערוץ 10
בלי קשר לנושא היא חשוכה ורעת לב ומקווה שערוץ 10 יעיף אותה
07/12/14 | 18:16
43. נכון אמרה:ניקול ראידמן דנה ושחקן טראנס להצגת ילדים-הגזמתם!!!!!!!
07/12/14 | 15:13
לאיזה עולם את שייכת? עולם של ההוא מלמעלה? זוועה.
07/12/14 | 19:02
עולם שחשוב לו איכות ותוכן
מה תוכן לילדים בצחוק על טבעוניים ומותגים? כמה בולשיט בהצגה לילדים רכים?
08/12/14 | 08:49
42. היא צודקת הוא נראה כמו בדיחה מהלכת
מזכיר את קופיקו הבובה.
אני בעד שכל אחד יעשה מה שבא לו.
אבל ילד שהולך לראות הצגת ילדים לא אמור לצפות במופע דראג.
אם מבוגר בוחר ללכת שיהנה. אני לא נגד.
אבל להכריח ילד או הורה לצפות זה לא פייר.
יכול להיות שאם ההורה היה יודע שזה מה שהבן שלו יראה, היה בוחר ללכת לראות הצגה אחרת. צריך לכבד ולתת לאנשים להחליט לפני, לא אחרי. בכל זאת זה לא טיבעי.
07/12/14 | 15:01
לא טבעי איפה? בבני ברק?
07/12/14 | 22:02
41. צר לי אבל בקטע הוידאו לא זיהיתי שום עוינות כלפי הטלולה
07/12/14 | 14:42
40. כל הכבוד על האומץ שלך!
כל הכבוד לאמילי על האומץ! קללה נפלה לעולם עם הסוטים שבאו לשנות את כל סדרי בראשית וטבע הבריאה!!! מתפללת שהמבול יחזור לעולם וישתוף את העולם מהם!!!
07/12/14 | 14:41
כל הכבוד לדעאש על האומץ!
07/12/14 | 16:08
רינה, את אמיתית? או שאלוהים מדבר מפיך?
07/12/14 | 22:03
39. ושוב חופש הביטוי שמור רק לשמאל קיצון ולהטבים. עמרוסי צודקת. להקיא ולא לקחת את הילדים להצגה!
07/12/14 | 14:29
38. אמילי צודקת ! על מה המהומה בדיוק?
וכן גם אני לא היית שולחת את הילדים שלי להצגה של ניקול ראידמן ושמופיעים בה הומו ודארגים למיניהם ,למה לסבך את הילדים? ואמילי צודקת תנו לילדים לגדול עם בריאות הנפש !
07/12/14 | 14:24
בריאות הנפש? נא לפנות בעצמך לבדיקה אם כך.
07/12/14 | 22:04
37. בושה
אני כן יקח את הילדים שלי להצגה כזאת,.אפשר לחשוב שאצלכם גברת אמילי יותר טוב?תחיי ותן לחיות.
07/12/14 | 14:11
36. אמילי כל הכבוד
07/12/14 | 14:11
35. עמי ותמי
מוזר ונשגב מבינתי העליהום של יקירי הקהילה על אמילי. נכון, אני לא אוהב את עובדת היותה מתנחלת. קשה לי. דעותה הפוליטיות אינן נר לרגליי. אבל מה זו הצביעות הזו? רק לצד אחד מותר להגיד את דעתו?! המילה נבעתת היא שקשה לכם? מה עם המילים שבקהילה אומרים?אז היא אמרה שלא מתאים לה במילים כאלו או אחרת. אז אמרה. שלנו לא מתאים משהו איך אנחנו מציגים את זה? במילים אקדמיות? ממש ממש לא!!!!. חוץ מזה מה ההצגה הזו מעבירה? חזירות קפיטליסטית וצרכנות כפייתית. "ליהקו" את בוגרת בית הספר הגבוה למשחק במוסקבה ניקול ראידמן בגלל איכויות המשחק? איזה מסר מעבירים לילדים שבאו לראות סיפור ילדים תמים? אני משתדל לא להתבטא במילים קשות כלפי מה שההצגה הזו מעבירה. בואו ילדים אצלי יש ממתקים ומותגים. והמבין יבין. דבר שני, ערוץ 10 הוא גוף פרטי תחת פיקוח ציבורי. ולא ערוץ ציבורי יש לעמוד על ההבדל. הוא אמור לשרת אינטרס ציבורי. הביאו את טל קלאי במייצג ציבור מסויים על מנת לשטוח את טענותיו אולם דיון לא מתקיים במעמד צד אחד. אני אוהב את טל וחושב שהוא שחקן מעולה (ראיתי במו עיניי). אני לא חושב שהיה משהו כל כך נורא בהתנהלות אמילי עמרוסי. ומי דורש שיוויו זכויות וחופש ביטוי שידע שישנם מגוון של דעות כמו שישנה קשת של צבעים. בכלל מוזר שקהילה שדורשת זכויות שמגיעות לה בצדק אינה מסוגלת להכיל דעות אחרות ומתנהגת כאחרון הקפיטליסטים. כי זכויות זה בהכל. יום טוב
07/12/14 | 13:42
אבל שוב, חשוב לזכור
שכמו שגזענות איננה מקובלת בחברה ואין להשמיע דעה שכזו מבלי להיחשב חשוך ופרימיטיבי, כך גם הומופוביה, טרנספוביה ודראגפוביה אינן לגיטימיות ועצוב מאוד שיש אנשים שמתבטאים כך גם היום.
07/12/14 | 17:02
אבל למה אסור לצד אחד לומר את דעתו?
היא חייבת לאהוב את הקהילה הגאה? מה זה בדיוק? אפליה מתקנת? לעל אדם יש זכות לעשות מה שהוא רוצה, ואם היא רוצה לא לאהוב את הקיהילה למה שלא תגיד את זה ברבים? למה זה אסור לה? היא לא אמרה לצאת לרוחובות ולסקול את חברו הקהילה באבנים! היא בסך הכל הביעה את דעתה על ההצגה! ואני חושב בלי קשר לדעותיה שהכתבת שאלה שאלה ליגיטימית לחלוטין!
08/12/14 | 00:47
34. אין גבול לחוצפה! לא מאמינה שנותנים לה במה. גועל נפש.
07/12/14 | 13:28
33. בוודאי ובוודאי לא לגיל 5
07/12/14 | 13:15
32. מאוד לא חכמה
07/12/14 | 13:14
31. אין מקום בערוץ חילוני למנחה חרדית שמחזירה אותנו לימים חשוכים !
07/12/14 | 13:09
30. היא פשוט לא מתאימה להנחות תוכנית לכל המשפחה
אני אישית פשוט מדלגת הלאה בימי שישי שהיא על המסך
היא גזענית וימנית קיצונית. היה ברור שהרגע הזה יגיע והארס ייצא.
פשוט לא לתת לה זמן מסך.
07/12/14 | 12:49
29. צודקת במליון אחוז!! לא חינוכי!!
הצגות תיאטרון בכמה רמות מתחת לאפס עדיף להישאר עם הילדים בבית!!
07/12/14 | 12:00
28. כל הכבוד לאמילי! אל תיכנעי ל"ליברלים" שמנסים להכריח את כולם לחשוב בדיוק כמותם.
07/12/14 | 11:50
נבעתת מאברם
מה שהיא אמרה זה חמור בדיוק כמו להגיד
אני נבעתת מכך שיהודי משתתף בהצגת ילדים
אני נבעתת מכך שערבי משתתף בהצגת ילדים
אני נבעתת מכך שמרוקאי משתתף בהצגת ילדים
אני נבעתת מכך שחרדי משתתף בהצגת ילדים
אני נבעתת מכך שג׳ינגי משתתף בהצגת ילדים
חופש הביטוי אולי מאפשר ביטויים גזעניים - אבל אם את כזאת את לא יכולה להגיש תוכנית טלוויזיה
07/12/14 | 13:53