HIX
תגובות (17 תגובות ב-13 דיונים)
13. איפה הנודניקית
הטבעונית שתיפול על התנין, קרציה.
* יוסי   07/03/17 | 17:53
12. להכחיד את כל הטורפים הגדולים
* ואז יהיה גן עדן   05/03/17 | 15:13
11. .
כואב הלב לראות את זה אבל לצערנו זה שרשרת המזון ואין מה לעשות...
* .   21/02/17 | 23:08
10. זאת הדרך של הטבע
תנינים הם חיה מיסתורית ומעניינת ולדעתי מה שכתבתם זה תוכן פוגע וערעורי בגלל שהתנינים בסכנת הכדה בגלל בני האדם תחפשו בגוגל ותימצאו מידע שכבר מאות זנים של תנינים כבר אינם בגללינו
* עלמה   18/02/17 | 10:57
9. צריך להשמיד את החיה הארורה הזאת להפוך אותם לנעליים
או משהו החיה הכי מפלצתית ורעה שקיימת בטבע
* כוכב   16/02/17 | 07:52
זה נורא
זה כלום אתה/את יודע/ת שזה חלק מישרשרת המזון בלי זה היה פחות דשה לאכול כי הזברות יוכלו יותר כי היה יותר זברות וזה יכחיד הרבה זנים אחרים
* עומר   16/02/17 | 14:42
תנינים נהדרים
לא נכון וכל מי שאומר זאת צריך לדעת שכבר נהרגו מעל ל1000 זנים של תנינים
* עלמה   18/02/17 | 10:59
8. התנינים
זבעה
* נעמי   14/02/17 | 11:47
7. זאת בטוח תנינה , אוכלת ראשים ידועה
* דנדי    14/02/17 | 10:30
6. מה זאת הכתבה הדאת
מה הפואנטה של הכתבה הזאת?! לא כתוב כלום אלא רק שמו תמונות מגעילות
* רז   09/02/17 | 23:10
5. אני שונאאאאאת תנינים
שיכחדו כבר מהעולם הזה
* לי   09/02/17 | 13:57
4. לא דבר חדש
לפחות הם לא כמו החיות האנושיות שהורגות כל מה שזז. אלה אם זה היה רק למאכל
* בר   09/02/17 | 10:04
3. יאמי 😋
* מר קרוק   09/02/17 | 09:45
2. אוכל רק את הראש חוץ מראש אין יותר
* רוני   09/02/17 | 09:22
1. אבל לאכול עגל,טלה,כבשה,פרה לא מזעזע?
* צבועים   09/02/17 | 09:21
איפה כל הטיבעוניים שצריך אותם?
* Giaa   10/02/17 | 10:36
דביל זה חיה ככב זה בטבע
ולט אח שלי זה לא מזעזע זה טעים ממש ואם לא נאה לך תחנק עם הקטניות שלך השקט ואל תדחף לצלחות של אחרים
* לך לאכול חסה ודמוי סטייק   10/03/17 | 16:51