תגובות (17 תגובות ב-13 דיונים)
13. איפה הנודניקית
הטבעונית שתיפול על התנין, קרציה.
07/03/17 | 17:53
12. להכחיד את כל הטורפים הגדולים
05/03/17 | 15:13
11. .
כואב הלב לראות את זה אבל לצערנו זה שרשרת המזון ואין מה לעשות...
21/02/17 | 23:08
10. זאת הדרך של הטבע
תנינים הם חיה מיסתורית ומעניינת ולדעתי מה שכתבתם זה תוכן פוגע וערעורי בגלל שהתנינים בסכנת הכדה בגלל בני האדם תחפשו בגוגל ותימצאו מידע שכבר מאות זנים של תנינים כבר אינם בגללינו
18/02/17 | 10:57
9. צריך להשמיד את החיה הארורה הזאת להפוך אותם לנעליים
או משהו
החיה הכי מפלצתית ורעה שקיימת בטבע
16/02/17 | 07:52
זה נורא
זה כלום אתה/את יודע/ת שזה חלק מישרשרת המזון בלי זה היה פחות דשה לאכול כי הזברות יוכלו יותר כי היה יותר זברות וזה יכחיד הרבה זנים אחרים
16/02/17 | 14:42
תנינים נהדרים
לא נכון וכל מי שאומר זאת צריך לדעת שכבר נהרגו מעל ל1000 זנים של תנינים
18/02/17 | 10:59
8. התנינים
זבעה
14/02/17 | 11:47
7. זאת בטוח תנינה , אוכלת ראשים ידועה
14/02/17 | 10:30
6. מה זאת הכתבה הדאת
מה הפואנטה של הכתבה הזאת?! לא כתוב כלום אלא רק שמו תמונות מגעילות
09/02/17 | 23:10
5. אני שונאאאאאת תנינים
שיכחדו כבר מהעולם הזה
09/02/17 | 13:57
4. לא דבר חדש
לפחות הם לא כמו החיות האנושיות שהורגות כל מה שזז. אלה אם זה היה רק למאכל
09/02/17 | 10:04
3. יאמי 😋
09/02/17 | 09:45
2. אוכל רק את הראש חוץ מראש אין יותר
09/02/17 | 09:22
1. אבל לאכול עגל,טלה,כבשה,פרה לא מזעזע?
09/02/17 | 09:21
איפה כל הטיבעוניים שצריך אותם?
10/02/17 | 10:36
דביל זה חיה ככב זה בטבע
ולט אח שלי זה לא מזעזע זה טעים ממש ואם לא נאה לך תחנק עם הקטניות שלך השקט ואל תדחף לצלחות של אחרים
10/03/17 | 16:51


