החדשות
תגובות (76 תגובות ב-52 דיונים)
52. כולם פה מבלבלים תשכל👇🏻
אני רוכב על קןרקינט/אופניים חשמליים כבר 4 שנים. אני נוסע יפה מאוד , בצד הכביש עם קסדה.. בלילה עם אורות, אתם הנהגים המטומטמים שחושבים שהכביש של אבא שלכם, אתם לא מסתכלים לצדדים, לא נותנים לנו זכות קדימה (אני ממש כמו קטנוע 50 ס״מק) מה אם זה היה קטנוע? גם הייתם אומרים ככה? אתם עושים אותנו כמו אוויר, לא מתייחסים אלינו כמו שצריך, חותכים אותנו כמו מטורפים, שאתם יוצאים מפנייה אתם לא עוצרים בשביל שאנחנו נעבור. גם אם אנחנו נעבור אתם תמשיכו ליסוע ואז לצפור לנו ולהגיד שאנחנו לא נורמאליים. אז ביבי - בוא אחי תסלול לנו מסלולים כמו שצריך בירושלים ובעוד מקומות שאין.
* רוכב קורקינט✌🏼   15/11/19 | 13:58
אתה לא קטנוע, נשמה
לקטנוע יש מספר רישוי והוא משלם ימבה, אבל ימבה כסף על ביטוח מקיף כדי שאם יקרה משהו, חס וחלילה, יהיה עם מי לדבר. אתה לעומת זאת מצאת איזה פתרון מאולתר ולא מאוד בטיחותי כדי לחסוך כסף. יכול להיות שאתה נוסע בצורה בטיחותית אבל 99% מהחברים שלך על הקורקינטים נוסעים כמו עבריינים ומצפצפים על כל חוק תנועה אפשרי ואחר כך באים בטעות לכל העולם ואחותו.
* שימי   16/11/19 | 15:20
51. קורקינט עם גלגלים כאלה קטנים ומנוע חשמלי לא הולכים ביחד. פיזיקה פשוטה.
כל מכשול קטן כמו אבן משתלבת בולטת הוא בלתי עביר. כבר קצת מתחת לציר הגלגל יש בעיה של עבירות. אם נתקלים במכשול שכזה הקורקינט נתקל במכשול וכוח ההתמדה מעיף אותך. ככל שתיסע יותר מהר תעוף יותר חזק. זה נשמע כמו חפירה אבל זו פיזיקה פשוטה. קורקינט לא בנוי מבחינת הפיזיקה להיות ממונע ובמיוחד לא במהירות בה נוסעים עליו. זה לא קשור לאכיפה וכל הדברים שכתבתם. פשוט קורקינט ומנוע לא הולכים ביחד.
* הקורקינט לא מסוגל לעבור מכשול שגובהו מעל ציר הגלגל   14/11/19 | 16:07
50. לדין. דייייייי. למה מחכים? - פשוט כאב לב
* מור   14/11/19 | 15:17
49. הרכב דרס, תוציאו את הרכבים מהחוק, מה הקשר לקורקינט?
* דזא   14/11/19 | 15:04
48. צער
ליבי ליבי איתך אמא יקרה.
* לילי   14/11/19 | 14:05
47. נושא כאוב
לדעתי כל עוד אין שביל לרוכבי אופניים כמו בחו"ל ,יש לאסור שימוש בקורקינט , גם הרוכבים נוסעים בפראות ומבלי להתייחס לתמרורים, בעלי המכוניות לא תמיד רואים אותם, רובם גם רוכבים ללא תאורה בערב, לצערי למדינת ישראל לא אכפת מתושביה ותראו כמה צעירים נהרגו בשנה האחרונה
* אורית   14/11/19 | 13:09
46. שימו סוף....לקורקינטים החשמליים...!!!!!
* שלמה   14/11/19 | 13:00
45. השבוע כמעט נפל עליי קורקינט מהמדרכה לכביש
הוא רכב על המדרכה בשביל לאופניים. כחוק. רכב שחנה על המדרכה (כחוק?) פתח עליו את הדלת. הרוכב איבד שיווי משקל לרגע. כמעט נפל עליי אבל הצליח לחזור לשיווי משקל בשנייה האחרונה והמשיך בדרכו. אני עמדתי בפקק ברמזור אדום. מסקנה? כמו 34, לדעתי אין מקום לקורקינטים. לא על המדרכה. לא בכביש. לא בשביל לרוכבי אופניים. זה לא הגיוני לשים מנוע על צעצוע של ילדים ולקוות שיהיה בסדר. לא יהיה בסדר.
* זה לא עובד ככה   14/11/19 | 12:42
44. כל אחד יכול להיהרג
כל רוכב או רוכבת על קורקינט או אופניים חשמליים יכול להיהרג או להיפצע בכבישים .כלים מאוד מסוכנים .לא מתאים כרגע לתרבות הישראלית מצטער .
* אזרח    14/11/19 | 12:33
43. רועי ז"ל
* ברוך דיין האמת   14/11/19 | 12:29
42. לא רק שאין פיקוח חוקים ותקנות, העירייה מעודדת רכיבה כזו
בכל מקום יש עמדת קורקינטים חשמליים בחסות העירייה, תופסים מקומות חניה בשביל הקורקינטים האלה ברחוב צרים גם ככה, מפחיד לחצות את מעבר החציה כי הם ממשיכים לרכב ולא פעם ילדי נפגעו מכל מיני חשמליים בכביש ובמדרכה. אם מכניסים את הדבר הזה, צריך תשתית, צריך לעבור תאוריה, טסט, רוכבים על הכביש חייבים קסדה, כמו אופנוע, בדיקת רישיונות ואכיפה! ילדים רוכבים על זה מבלי להתחשב בחוקי הכביש ולא חסרות מכוניות על הכביש שעלולות לפגוע בהם... ממשלת ישראל להתעורר!!! חשוך פה, תעשו את העבודה שלכם שלא יהרגו עוד אזרחים!
* שלא תדעו עוד תער, תהיי חזקה!   14/11/19 | 12:18
41. קורקינט
תנחומי מכל הלב מתווכחת עם בני כל היום על הכלי הארור הזה
* אורלי   14/11/19 | 12:03
40. כל אמסטרדם מלאה נתיבי אופניים
במקום לנדות כל פתרון תחבורה חדשני, עדיף להסדיר את הפתרון בצורה שגם לא תסכן את הרוכבים וגם לא את הולכי הרגל. פתרונות שונים קיימים כבר עשרות שנים בערים עמוסות כמו אמסטרדם, לונדון, ניו יורק. רכבת קלה, רכבת תחתית, שבילי אופניים. פתרונות כאלו יתנו מקום לרוכבים ולהולכי הרגל להתנייד בצורה שלא תסכן אותם וגם תקל על העומס ואולי תוביל לפחות עצבים ונהיגה יותר תרבותית. במקום לנדות בצורה בורה כל פתרון טכנולוגי, כדאי להתחיל לעשות במקום להתמהמה.
* רוכב   14/11/19 | 11:44
סופסוף תגובה שפויה
הקורקינטים והאופניים הם הפתרון לא הבעיה .
* דן    14/11/19 | 17:55
39. למה לחכות לחוק? אכפת לכם מהחיים שלכם? תמגנו את עצמכם
* או אל תסכנו את עצמכם ותסעו על הכלי מוות האלו   14/11/19 | 11:43
צודק בהחלט
* אני   14/11/19 | 13:41
38. רישיון וביטוח
חייבים לחייב את כל רוכב האופנים והקורקונטים החשמלאים. להרשם כחוק ולקבל מספר רישוי וכן לעשות ביטוח לכל כלי.
* מני   14/11/19 | 11:24
לסלול דרכים לאופניים חשמליות
לסלול
* ואז מה אתה תהיה חסין מוות?    14/11/19 | 12:56
37. אני לא רוצה לרצוח על הכביש אף אדיוט שדוהר בלי חשבון - די!
* רוני   14/11/19 | 11:23
אז אל תיסע כמו מטורף
אז תספור אותנו (רוכבי הקורקינטיפ והאופניים חשמליים) אתם צריכים להבין כבר, אתם לא יכולים להגיד לנו לא לעלות על זה . אנחנו כלי תחבורה לכל דבר. אתם הנהגים המטורפים שלא סופרים אותנו בכביש כאילו זה כביש של אבא שלכם. שימו לב יותר גם לרוכבי אופניים וקורקינטים וגם לאופנועים
* רוכב קורקינט    15/11/19 | 14:03
36. קורקינט
פשוט שערוריה מה שקורה. המשטרה לא אוכפת את החוק. והרוכבים פשוט לא מתייחסים לנסיעתם. תמרור אדום - מה זה? אנשים על המדרכות מההזה? מסלולים מה זה? מעבר חצייה מה זה? באמת אסון אסון אבל כל הצדדים חייבים להיות יותר רציניים.
* מיכל נוי   14/11/19 | 11:16
צודקת בהחלט!
* רוני   14/11/19 | 11:24
35. חתיכת לא נורמלית תרכבו לפי החוק אולי תחיו
בנתיים תעשי ביטוח חיים טוב כי רוב הסיכוים על הכביש .על זה נאמר בגלל הראש כל הגוף סובל
* אני   14/11/19 | 11:13
34. אין להם מקום במרחב הציבורי.
הם מסכנים עצמם על הכביש. הם מסכנים הולכי רגל על המדרכות. כנהגת הם מופיעים פתאום משום מקום בלי להתייחס לחוקי התעבורה. כהולכת רגל הם מגיחים לידי פתאום. אולי צריך להבין שלכלי הזה אין מקום בכלל במרחב הציבורי. הכלי הזה הוא אסון ויש להוציאו בחוק מחיינו.
* ליאורה   14/11/19 | 11:13
נכון - כל עוד אין תשתיות, זה אסון
* מישהי   14/11/19 | 13:48
33. קורקינט
משתתף בצער של המשפחה!! יחד עם זאת באחריות הרוכב בלבד לשים קסדה וכל מה שצריך.. וכמובן לחשוב ולהבין טוב טוב שבכביש רכבים הם מחזיכי זכות נסיעה קודם כל!! ולצערי הרוכבי קורקינטים ועוד כלי נסיעה כאלה ואחרים לא חושבים על זה לא חושבים על זה שמחכים להם בבית עם כל הצער שבדבר((
* גרישה   14/11/19 | 11:07
32. אני מחוסן! ופתאום אני ז"ל...
אמשיך לרכב ללא קסדה בחושך בביגוד כהה/שחור ללא אור ניראה ללא התחשבות בנהגים על המדרכה, בצורה שמסכנת ילדים ומבוגרים
* לי זה לא יקרה- לזל"י   14/11/19 | 11:07
31. ישראל לא ערוכה לכלים האלו
ערי מדינת ישראל צפופות כל כך שלא נשאר מקום לרכבי אופניים וקורקינטים. בערי סין לדוגמא, ישנם נתיבים רחבים של 3-4 מטר לרכבי האופניים והקורקינטים. בערי ישראל המדרכה צרה ואין אפשרות ליצור נתיב מיוחד לאופניים והקורקינטים. לכן צריך להוציא את הכלים האלה מהרחוב. עד שילמדו ליבנות ערים עם נתיבים מיוחדים לכלים אלו. חבל כי על כל תאונה נהרסות שתי משפחות של הניפגע ושל הפוגע.
* הסיני   14/11/19 | 11:07
וואו, אתה נשמע חכם כמו ישראל כץ
ישראל צפופה - ולכן הפתרון הוא לקחת נתיב מהרכבים הפרטיים ולהקצות אותו לאופניים...
* אלקנה   15/11/19 | 04:04
30. דיי להגזמה! זה כלי תחבורה לגיטימי
כמו שיש מאות תאונות בשנה כתוצאה ממאות אלפי כלי רכב מפעם לפעם ברור שתהיה תאונה גם בקורקינטים החשמליים, נמאס לי שאנשים קוטלים אותם. הם ירוקים נוחים וזולים. אני חושב שצריך לתת אישור לסוע גם על המדרכה למי שלא רוצה להסתכן עם המכוניות או לשם שינוי לבנות דרכי אופניים נוספות, כמו בוינה כמו בברלין, כמו באמסטרדם וכמו עוד המון מדינות מתקדמות.בעג להרחיב את הקורקינטים החשמליים לשאר הערים. מבלי קשר לזה שאני משתתף בצער המשפחה.
* אדם הגיוני   14/11/19 | 11:02
כשנוסעים כחוק! עם קסדה מגנים וזוהרים יש מעט מאד תאונות!!!
* גלי   14/11/19 | 11:52
לא. זה לא כלי תחבורה לגיטימי.
זה סתם צעצוע לילדים שהרכיבו עליו מנוע. לא מתאים למדרכה. לא מתאים לכביש. אפס בטיחות לרוכב. אפס בטיחות למי שנקרה בדרכו. רוצים להתאבד? בבית. לבד. בלי לקחת אחרים יחד איתכם.
* זה לא עובד ככה   14/11/19 | 12:58
מילות המפתח שלך: נוחים וזולים
רק שהקורקינטים הפכו את חיינו לגיהינום בגלל מפונקים מסוגך שזול ונח להם. נעזוב לרגע את הסיוט לנהגים כשאתם מתפרצים לכביש ורוכבים ללא שום חוק. בתור הולכת רגל, רוצה ללכת בשקט! בלי שמישהו כמעט ידרוס אותי, או סתם ילחיץ אותי ויפחיד אותי. אתם נוסעים כמו כולרות. ולגבי ציות לחוקים, כללים וסתם נימוס במרחב - - למישהו נראה שאפשר באמת לחנך את הישראלי הברברי המכוער?!? איזו היתממות. ואם לי מבאס, לא רוצה לדעת איך מרגישות על המדרכה אוכלוסיות פגיעות: קשישים, נכים, ילדים, כלבים....הקורקינטים צריכים להיעלם. נקודה!
* רותחת   14/11/19 | 13:48
29. יש רק אשם אחד! זה שהוריד אותם לכבישים. החלטה מטופשת!
מה הסיכוי שימות הולך רגל מקורקינט על המדרכה לעומת קורקינט מרכב בכביש? כמות הדם עונה על התשובה... שר תחבורה מטומטם שהוריד את כל החשמליים לכביש עם תרבות נהיגה ברברית.
* אני   14/11/19 | 10:58
המדרכה צריכה להישאר
קורקינטים הם אסון. המדרכה צריכה להיות מקום בטוח ב-100% להולכי רגל. אנשים נשארו נכים ואפילו אבדו את חייהם מפגיעה של קורקינטים בהם על המדרכה.
* להולכי רגל בלבד!!!   14/11/19 | 12:02
תלך אתה עם ילדים קטנים על מדרכה שנועדה להולכי רגל!!!
בחשש כל פעם שאיזה מתבגר מטומטם יפגע בהם.
* אר   14/11/19 | 12:47
28. לחנך את הילדים לא להיות עבריינים ולחבוש קסדה
* תכלסון   14/11/19 | 10:58
27. מקרי המוות הם לאחר חבטה בראש מהכביש/מדרכה בדרך כלל
* סער   14/11/19 | 10:56
26. אבל לא הבנתי מי היה אשם בתאונה
האם רוכב הקורקינט היה אשם או נהג המכונית? האם הרוכב היה חבוש קסדה וציית לכל חוקי התנועה? המידע החסר הזה בכתבה גורם לי לחשוב, מדוע לא מציינים את כל הדברים האלה? יפה שהחליטה המשפחה לתרום את אבריו של המנוח
* צ'יזי מקצ'יז   14/11/19 | 10:54
25. דוקא בתל אביב יש יחסית מספיק שבילי אופניים בדיוק בשביל זה
והכל יהיה בסדר. האחריות היא לא על הכלי אלא על התשתיות והמשתמשות/ים.
* נהיגה אחראית לאט עם קסדה בלי לעבור באדום   14/11/19 | 10:52
התשתית בת"א ממש לא טובה
השבילים צרים מדי בשביל להכיל את כמות המשתמשים שיש עליהם, וגם הרבה מאוד מהמשתמשים בשבילים האלה רוכבים בצורה מסכנת חיים. עקיפות מסוכנות על ימין ועל שמאל, רוכבים שנוסעים בכיוון הנגדי ומתרצים אתזה בכך ש"כולם עושים את זה" כאילו זה הופך את זה לבסדר...
* ל   14/11/19 | 16:02
24. למה ההורים מתעוררים לאחר מעשה? שולחת תנחומים.
* תתעוררו הורים!!!!   14/11/19 | 10:52
23. הוא נסע ללא קסדה כנראה
ולכן אין מה להאשים את הקורקינטים, אלא את הרוכב בלבד. שבגלגול הבא ישים קסדה
* קסדה   14/11/19 | 10:51
22. להוציא קורקינטים וגם א. חשמליים מחוץ לחוק
וכל הטהרנים של איכות הסביבה והנוחות תנוחו. אין תשתיות לכלים האלו וגם לא יהיו עוד 20 שנה, בינתיים גם הרוכבים, גם הנהגים וגם הולכי הרגל משלמים מחיר יקר
* מ   14/11/19 | 10:48
נכון
* 1+   14/11/19 | 13:02
הקורקינט והאופניים הם הפתרון, לא הבעיה
מי שמתעדף נהגי רכבים פרטיים על פני דו גלגלי קל משקל וקטן - הוא אדם טיפש. כן, אני מתכוון אליך.
* אלקנה   15/11/19 | 04:07
21. זה נכון שבחור בן 25 לא ממש מקשיב לפחדים של אמא, אבל האם
* לא ניסתה להזהיר את הבן?   14/11/19 | 10:45
20. כמה עצוב. אבל נוסעי הקורקינטים
לא חושבים. או חושבים לי זה לא יקרה וכך קוראים אסונות. המקרה מאוד עצוב .....😥
* בן   14/11/19 | 10:44
19. קחו את הקורקינטים ותפרקו אותם. עיריית תל אביב אשמה
מפזרים את כל הקורקינטים ברחובות כאילו וזה הדבר הכי בטוח להתנייד בו. זהו פשע נורא. ורבים מהצעירים לא מבינים את זה. תמימים או טיפשים.
* אמהות   14/11/19 | 10:44
18. הורים - תתעוררו
אתם מסכנים את הילדים שלכם ללא צורך תפסיקו להיות חברים של הילדים ותחזרו להיות הורים ! אין אופניים חשמליים ואין קורקינט חשמלי לפני הגיל המותר.
* שרון יצחק   14/11/19 | 10:41
17. משתתף בצערך, אכן מוות מיותר וכואב
מאוד קל להאשים את הקורקינט , זה לא רק הקורקינט.
* מיקי   14/11/19 | 10:40
16. משתתף בצער הרב, אבל , נסיעה ללא קסדה - זה מוות , חייבים לרכוב עם קסדה. זה מציל חיים.
* מיכל   14/11/19 | 10:37
15. חברים - קסדה מצילה ממוות . זה הכול , פשוט קסדה .
* דרור   14/11/19 | 10:35
14. משתתפת בצער המשפחה!
צריך להוציא מחוץ לחוק את הקורקינט והאופניים החשמליים!!!! לא מעט מהם נוסעים כמו מטורפים גם על המדרכות, מה אשמים הולכי הרגל???
* רמת גנית   14/11/19 | 10:25
אתה קורא את מה שאתה כותב?
מה קשור על מה נוהגים, אם אין תרבות נהיגה, לא מצייתים לחוקים,מזלזלים בבטיחות, זו התוצאה, ואין קשר לקורקינט, אותו רוכב פרוע היה נוהג ברכב ומבצע את אותן עבירות, צריך לחנך.
* הבורר   14/11/19 | 11:19
13. מפחיד לנהוג בתל אביב בגלל קורקינטים, אופניים וקטנועים
חבל שאנשים צעירים ומבוגרים נוהגים על הכבישים ברכב דו גלגלי ומפקירים במודע את חייהם. אסון למשפחותיהם.מסכנים הנהגים שצריכים להתמודד איתם על הכביש. ומה עושה שר התחבורה כדי למנוע את האסון הנורא הזה?
* א.   14/11/19 | 10:24
12. הם נוסעים כמו מטורפים באמצע הכביש
חושבים שהם רכב אני לא מתפלא ולא אתפלא שנהרגים בגבישים גם ככה הכבישים בישראל הם שגה קרב ועכשיו הקורקינטים האלו נוסעים במרכז הכביש כאילו הם רכב הם חשופים הרבה יותר מכל דבר אחר לדעתי צריך להוציא את זה מהכביש~
* lior    14/11/19 | 10:19
בדיוק
* צודק   14/11/19 | 11:08
11. לשלול רישיונות ורכבים לעבריני תנועה
לא לוותר להם עם קנס כספי .
* משתתפת בצערכם. צריך להעניש נהגים בחומרה    14/11/19 | 10:09
10. קורקימת
אסון הכלי הזה
* גילי   14/11/19 | 10:04
קורקינט
מסכים לחלוטין
* גרישה   14/11/19 | 11:09
9. קודם כל תנחומיי למשפחה
שלא תדעו עוד צער... על מה הלך אבל?! אנשים יקרים... כל כלי חשמלי היום מסוכן... רואים את הנוער חוצים את הכבישים בין הרכבים ומסכנים את עצמהם אני בעצמי כמעט נכנסתי בילד על אופניים חשמליים באילת ממוצא אתיופי יצאתי לו מהרכב צעקתי עליו שיזהר וכולם מסביב חשבו שאני תוקף אותו כי הוא אתיופי... הוא קפץ לי בפתע ואני בטוח אם היה מישהו אחר היה חא רק דורס אותו אלה עולה עליו... בבקשה אל תתקרבן לכביש בבקשה זה לא קל
* רוי   14/11/19 | 09:59
8. עם כל הצער, קסדה כנראה באמת היתה מונעת את פגיעת הראש הקשה
* מיגון לרוכב   14/11/19 | 09:59
ברחוב הזה יש גם שביל אופניים לכל אורכו למה. אנשים לא
לוקחים אחריות על החיים שלהם וחושבים שהכל יהיה בסדר? ויחד עם הנהגי רכבים שלא סופרים אותם וחוסר תשתיות ואכיפה זה פציעה בטוחה או גרוע מזה. זה לא כלי רכב שמתאים להתנהגות הישראלית כי הוא דורש שכל הצדדים ותחשבו ויכבדו אחד את השני וושיהיה איזשהו גוף מחוקק ואוכף אמיתי שבאמת יעשה משהו
* A   14/11/19 | 10:57
7. קורקינטים
יש לשים לכם סוף ולהוציא אותם מחוץ לחוק כי לא רק הם נפגעים,נפצעים,נהרגים ועם גם פוגעים בהולכי הרגל חונים בפתחי בתים וגורמים לגרוס כללי אז יאלה מקבלי ההחלטות תעיפו את הקורקינטים לכל הרוחות ותפסיקו לאשר עבור שלהם ואת הנמצאים תהרסו.
* אזרחית   14/11/19 | 09:57
6. צר לי על במך
על מי בדיוק את כועסת?
* יעל    14/11/19 | 09:56
רגישות
לא הצד החזק שלך
* אלון   14/11/19 | 10:43
למה היא לא רגישה?
היא צודקת, נמאס שזורקחם רפש סתם על כל מי שבא, מי שבוחר לעלות על כלי מסוכן שיקח בחשבון שעלול להיפגע. העיקר להאשים. מה הקשר לרגישות??
* זיו   14/11/19 | 13:06
5. כלי ארור ומסוכן. גם האופניים החשמליות..נסיעה פראית בלי אחריות
* ללא ציות מינימלי לחוקים   14/11/19 | 09:54
הכלי לא ארור,האנשים סתומים
* תום   14/11/19 | 10:47
זה לא. כלי, זה הרוכב.
* הבורר   14/11/19 | 11:13
4. כבישים, תרבות, גישה, בטחון, לחץ - תהיו חזקים
במדינה שלנו המון נהרגים בגלל רשלנות, מדינית, ציבורית ואישית. באותו משפט להוריד את הקורקינט זה כמו להגיד בשנות ה50 להוריד את הרכבים
* זה הרבה גורמים   14/11/19 | 09:50
3. להוציא מהחוק את הקורקינטים זה כלי הורג
* לי   14/11/19 | 09:49