תכניות קשת
תגובות (73 תגובות ב-46 דיונים)
46. רץ שם פעמיים בשבוע
הסברתי לפקחים שהם מוזמנים לקרוא לנשטרה אם אני עובר על החוק, איימו קיללו והתקפלו. בחוף אין מעבר חלופי להולכי רגל, לכן העירייה היא שעוברת על החוק
* סמי   01/02/18 | 17:26
45. יש ליצור כפייה חילונית כמשקל נגד להשתוללות החרדית!
הדתיים חצו את כל הגבולות ואם אנחנו, החילונים, לא נילחם על הזכויות שלנו הן רק יצטמצמו!
* צבי   01/02/18 | 15:33
44. איפה המדינה
חרדים -תעופו לנו מהעיניים חצופים.אל תבואו לים חילוני העיריה כל זמן שלא סידרה מעבר אין להם זכות לקנוס.
* רחל   01/02/18 | 14:40
43. לכל המגיבים הנחמדים שחושבים שנועה עשתה זאת
בשביל הכסף, בשביל הפרסום ואוהבים לכנות אותה בשמות גנאי שונים! לרוב החילונים במדינה אין בעיה עם החוף הנפרד, אבל אם יש חוף, חייב להיות מעבר בטוח - לא דרך הים ולא על סלעי כורכר. העיריות יודעות להקים את החופים, אז שידעו גם לתת תנאים! החוף בהרצליה הוא בעייתי, שונה מחופים נפרדים בארץ, בהם יש מעבר לכלל האוכלוסיה בימי הרחצה. בעבר היה מעבר! מי ביטל אותו? ולמה?
* ליאורה   01/02/18 | 13:48
42. חוצפנית
* יעל   01/02/18 | 13:24
41. בצדק... למה לעשות דווקא?
וגם אם לא עשתה דווקא, אז צריך לדעת שיש חוק. בדיוק כמו שיתנו קנס למי שחונה את רכבו במקום לא טוב. אף על פי שאפשר לפעמים להתגמש ולנסות להבין אם מדובר בכוונה או בטעות. חשוב להיות גם בעל לב רך.
* גד   01/02/18 | 13:16
40. חרדים מתחרמנים גם מנקבה של דג. שלא ילכו לים!
* צעדת נשים בחוף   01/02/18 | 12:54
39. חברה זה לא עניין של דתי חילוני -
זה חוף נפרד - בנים בנות. כמה בנות חילוניות מגיעות לחופים נפרדים???? הרבה יותר ממה שנדמה לכם... זה בכלל לא בקטע של להאשים דתיים או לא. חוף חוקי נפרד, והיא ידעה על זה ונכנסה בכ"ז. כמו ילדה קטנה ועקשנית "אנחנו לא נוותר על ההליכה שלנו" אפשר לחשוב וויתרו פה על זכיה בלוטו... תתבגרי.
* אפרת   01/02/18 | 12:34
38. איך אני אוהב את התקשורת המאוזנת של קשת
נביא מישהי שעברה על החוק וקיבלה קנס ולא רק שלא נאשים אותה אלא נחזק אותה ונביא עורכת דין שגם תובעת באוטו עניין. בנוסף לזה גם נשאל את כל השאלות הקשות כמו : "אז אין שם דרך נורמלית" "תיארת לעצמך שאם את עוברת דרך הים כי אין מקום אחר לעבור בו זה יעלה לך מאות שקלים?" ממש עיתונות במיטבה
* אש   01/02/18 | 12:31
37. עד שיש איזה חתכת חוף מסכנה נפרדת גם עליה אתם משתלטים
* חוצפה   01/02/18 | 12:06
36. אני לא מבינה? למה לא לכבד אותם?!?!
עד שיש להם הזדמנות להנות מכמה מטרים של חוף וגלים שהם יודעים שזאת הטריטוריה הקטנה שלהם מבלי שתעבור שם בחורה בלבוש מינימלי...והם שומרים על הילדים שלהם מהמראות האלה כי זאת האמונה הדתית שלהם!! אז את בשיא חוצפתך ועזות מצח עוברת שם??? למה??? לא חסר לך איפה לעבור.. ואת יודעת את זה יפה מאוד!!!פשוט קצת כבוד.. קצת..
* נופר   01/02/18 | 11:41
35. איראן כבר כאן.
* ישראל   01/02/18 | 11:36
34. חצופה וטיפשה!! שתשלם
* טלי   01/02/18 | 11:35
33. כולם כלכך רגילים להיות תחת ממסד
שולטים לנו על החופש במסווה של חוקים ודת
* מותר אסור   01/02/18 | 11:33
32. הדת תהפוך אותנו לאיראן
עתיק וימי הבייניים
* עולם חשוך   01/02/18 | 11:24
31. הלכת במקום אסור. למה את מתפלאת שקיבלת דוח?
ומה היית אומרת על אחרים שלוקחים את החוק בידיים גם כשהם לא מאמינים בו והוא לא נוח להם? יש בעיה שאין מעבר? תפני לעירייה.
* יעל   01/02/18 | 11:18
30. חוסר עיניין לציבור
לא הבנתי מה היא חיפשה שם, למה לא חזרה לרכבה באותה הדרך שהלכה ממנו,אנחנו חיים במדינת חוק ואם המדינה והחוק הקנו לדתיים חוף נפרד והכל מוסדר ומסודר מה היה לה לחפש שם חוץ מלחפש פרובוקציות, כי זה ממש כיף לקבל פירסום ויחס על חשבון הדתיים
* אזרח שוחר שלום   01/02/18 | 10:46
29. חבל שלא קיבלת קנס גבוה יותר
חוף נפרד זה חוף נפרד. לא היה לך איך להגיע למרינה בדרך נוחה יותר? אז אל תגיעי לשם באותו יום וזמן! את רוצה להגיד לי שרק לחרדים יש גישה למרינה? או שאולי בכל זאת יש דרך נוספת להגיע לשם? חוצמיזה זה לא שאת בדרך הביתה או למקום העבודה ולא יכולה לעבור. סתם מפגרת
* תמר   01/02/18 | 10:30
נכון מאוד!!!
* מישי   01/02/18 | 11:34
28. סוף מעשה במחשבה תחילה
תגובתה של עיריית הרצליה, שנזכרה באיחור ולאחר מתן קנסות הזויים בצורך לייצר מעבר, מוכיחה מעל לכל ספק שהנסיבות בשטח בעת מתן הקנס לא היו תקינות. אזרחים/יות נקלעו לסיטואציה הזו בעל כורחם. במקום לשלוח פקחים ולהתיחס לאנשים שהולכים בחוף כאל פושעים היה פשוט אפשר לייצר מעבר. ככה זה כשמתחשבים בציבור הדתי על חשבון הציבור החילוני.
* גלילה / הרצליה חופשית   01/02/18 | 10:30
27. יש לקנוס דתיים שנכנסים לחוף של חילונים!!
* אין בעיה   01/02/18 | 10:30
26. חצופה! תכבדי את האנשים שהולכים לניפרד
חוף אחד בודד יש לחרדים! לכי ותיצעדי לך במקום אחר! אנשים שלא יודעים לכבד דת אחרת! בושה וחרפה שזו מדינתנו! העיקר אתם רוצים שנכבד אתכם! מה קרה? בנאדם חרדי בא לנפוש בים ניפרד בכמה שעות בודדות בחוף הים ואת רוצה לעבור לו מול העיניים?? מה ניסגר איתך! זו האמונה שלנו וכבדי אותנו אם את רוצה שיכבדו אותך! המגזר שמגיע לחוף ניפרד שןמר על צניעותו! אז מה את מיתווכחת בכלל??
* יפי   01/02/18 | 10:27
את מבינה שאת כופה עלינו את הדת
לאנשים יש חופש וזכויות - לאנשים שרוצים לבחור להיות דתיים אין זכות לרמוס את החופש של האחר גם אם זה דרך הדת שלך, במקרה כמו שאת מתארת - היום שהדתי יבקש לא לראות נשים בכלל או פני נשים קרוב מתמיד ואז כמובן שכולם יצטרכו לכבד אותו נכון? אז את טועה, בושה וחרפה שזו מדינתנו שדת הולכת לפני חופש, כמו שהחילוני לא מבקש משהו שיפגע בחופש של אחר וזה ההבדל!
* תתעוררו אתם חשוכים   01/02/18 | 11:31
את מבינה שאת כופה עלינו את הדת
לאנשים יש חופש וזכויות - לאנשים שרוצים לבחור להיות דתיים אין זכות לרמוס את החופש של האחר גם אם זה דרך הדת שלך, במקרה כמו שאת מתארת - היום שהדתי יבקש לא לראות נשים בכלל או פני נשים קרוב מתמיד ואז כמובן שכולם יצטרכו לכבד אותו נכון? אז את טועה, בושה וחרפה שזו מדינתנו שדת הולכת לפני חופש, כמו שהחילוני לא מבקש משהו שיפגע בחופש של אחר וזה ההבדל!
* תתעוררו אתם חשוכים   01/02/18 | 11:31
25. תבדקו את עצמיכם
ממש חסרים מסלולים ללכת ברגל.אתם ניסיתם להתגרות בכוח.אם יש סוף סוף הפרדה.וידעתם את זה למה חציתם?חבל לא קנסו בעשר אלף.ככה ילמדו לקח לתמיד.העיקר מאשימים אותם.זה כמו לנסוע באדום ולקבל קנס.שם ישר תשלמו פה אתם מתלוננים.קדימה לגזגז.
* חאלסססס להאשים   01/02/18 | 10:08
24. עשית בכוונה בשביל פירסום
למה עשית בכוונה? בשביל לפרסם את עצמך את סתם קשקשנית דברייך הם בעלמא
* סתם עושה רעש   01/02/18 | 10:06
23. חבל לא קנסו 6000 ש"ח
אם ידעתם שיש הפרדה.ועידכנו אותכם.ובכל זאת נכנסתם.זה בעיה שלכם.בואו נראה אותכם.נוסעים בשבת במאה שערים.יזרקו עלהם אבנים.צריך לכבד כל אדם כאדם.אתם חיפשתם כותרות ופרובוקציות.תאכלו אותה זאת הדיסה שבישלתם.חוצפנים.מחפשים הצדקה על מכוער.חאלסססס להאשים את הדתיים.
* מגיע להם   01/02/18 | 10:01
עובדי עריית הרצליה - מאכרים
חבורה של אנשים שפלים
* מחלקי הכנסות   01/02/18 | 11:32
22. חוף שדתיים לא יכולים להכנס אליו היה עובר?
מספיק עם התחשבות ברגשות הדתיים. מה עם רגשותינו??? מזעזע. בושה לעיריית הרצליה!
* יש פה רעיון טוב   01/02/18 | 09:45
כמה טיפשות
אין איסור כניסה לחילונים בחוף. למעשה עם החופש לבוש והכפייה שלך אתה לא מאפשר למי שלא רוצה לראות גברים בספידו ונשים בבקיני להגיע אל החוף. אז מה עשו? בנו לדתיים גטו שבו הם יכולים לרחוץ בים בימים ושעות מסוימים (בימי שישי גברים הולכים לחוף כדי לטבול, כמו במקווה) מה אומרים החילונים? גונבים לנו את חוף! זה לא נראה לך קצת כבשת הרש? (מכיר? זה מהספר הזה של הבורים והחשוכים) אתה לא רוצה להתחשב בצרכיהם ודעותיהם של האחרים? סבבה. אבל את החוק אתה צריך לכבד. היא לא, ולכן היא נקנסה. ממש מסכנה איך היא "נקלעה" למקום בעל כוחה...
* אש   01/02/18 | 12:37
כמה טיפשות
אין איסור כניסה לחילונים בחוף. למעשה עם החופש לבוש והכפייה שלך אתה לא מאפשר למי שלא רוצה לראות גברים בספידו ונשים בבקיני להגיע אל החוף. אז מה עשו? בנו לדתיים גטו שבו הם יכולים לרחוץ בים בימים ושעות מסוימים (בימי שישי גברים הולכים לחוף כדי לטבול, כמו במקווה) מה אומרים החילונים? גונבים לנו את חוף! זה לא נראה לך קצת כבשת הרש? (מכיר? זה מהספר הזה של הבורים והחשוכים) אתה לא רוצה להתחשב בצרכיהם ודעותיהם של האחרים? סבבה. אבל את החוק אתה צריך לכבד. היא לא, ולכן היא נקנסה. ממש מסכנה איך היא "נקלעה" למקום בעל כוחה...
* אש   01/02/18 | 13:14
כמה טיפשות
אין איסור כניסה לחילונים בחוף. למעשה עם החופש לבוש והכפייה שלך אתה לא מאפשר למי שלא רוצה לראות גברים בספידו ונשים בבקיני להגיע אל החוף. אז מה עשו? בנו לדתיים גטו שבו הם יכולים לרחוץ בים בימים ושעות מסוימים (בימי שישי גברים הולכים לחוף כדי לטבול, כמו במקווה) מה אומרים החילונים? גונבים לנו את חוף! זה לא נראה לך קצת כבשת הרש? (מכיר? זה מהספר הזה של הבורים והחשוכים) אתה לא רוצה להתחשב בצרכיהם ודעותיהם של האחרים? סבבה. אבל את החוק אתה צריך לכבד. היא לא, ולכן היא נקנסה. ממש מסכנה איך היא "נקלעה" למקום בעל כוחה...
* אש   01/02/18 | 13:14
21. מה הבעיה שלך לעבור מסביב?
לצאת מהחוף ולעבור דרך המדרכה... זה מבאס כי זה מוסיף 5 דק' אבל לא כזה מזעזע לכבד אנשים אחרים. לי מעולם לא הייתה ת'בעיה וכנראה שלעוד בני ישראל. אז תני כבוד, זה קורה אחת לכמה חודשים, לא ביג דיל.
* שושנה   01/02/18 | 09:36
20. אל תזלזלו באינטליגנציה שלנו...היא עברה בכוונה שם ויש אדמה מסביב שאפשר לדרוך עליה
אבל יותר פופוליסטי לדרוך על חרדים זו אנטישמיות לשמה...
* ציונים הם לא יהודים   01/02/18 | 09:30
אל תעבור באזורי החילונים ואנחנו לא נעבור
באזורי הדתיים , הולך??
* אי   01/02/18 | 10:31
הולך
רק איפה זה האיזורים החילוניים? המועדונים? אין שם דתיים...
* אש   01/02/18 | 12:38
19. עיריית הרצליה אומרת בעצמה, אנחנו עובדים על זה שיהיה מעבר יותר נוח
אז למה לעזאזל אתם נותנים דוחות?
* טל   01/02/18 | 09:24
18. נו מה את רוצה ? זה הגיוני ..
הדתיים והחרדים גם להם מגיע חוף ים אז עד שיש אחד מסכן ומסריח תניחו להם ותכבדו את זה .
* שיר   01/02/18 | 09:24
17. איזה מזל שאין ים בירושלים.
* צדיק   01/02/18 | 09:13
16. שגרתי... בלית ברירה... החרדים אשמים
* יאיר   01/02/18 | 09:11
15. יאללה יאללה קשקשנית
ממש הגיוני הסיפור שלך,עקשנות ופרובוקציה נטו. היית יכולה ללכת לעשות מסלול במקום אחר/לקצר אותו/יום אחר/או סתם ללכת לכיוון הנגדי. החלטת ללכת ראש בקיר ו"להראות לחרדים האלה שהם לא יכולים להשתלט על המקום". חבל שלא קיבלת קנס של עוד כמה אפסים...
* עוד אחת   01/02/18 | 09:06
אני חילונית ועדיין חושבת שאת צודקת ב-100%
עוד אחת שמחפשת פרובוקציות , למה ? בשביל חמש דקות שאפילו לא הייתי קוראת לזה תהילה , ואני רחוקה להיות דתייה .
* נועה   01/02/18 | 09:27
החוף הוא של כולם והיא יכולה ללכת איפה שבא לה באיזה מסלול שבא לה
מי אתה בכלל שתפגע בחופש התנועה שלה? נכון שהחוף מוגדר מופרד ולכן צריכה להיות דרך לעבור במקום בלי להכנס אליו,אבל אם אין כזו זו לא בעיה שלה.
* בוב   01/02/18 | 09:55
מתי פעם אחרונה ביקרת בחוף עתלית? או דרומית לחוף ניצנים?
שם הצבא שם גדרות ומאר שאסור לעבור. זה בסדר כי זה הצבא? תנסה לעבור שם נראה אותך גבר, תראה לכולנו שכל חוף הוא של כולם ותעבור איפה שאתה רוצה... יאללה צ' 4
* אש   01/02/18 | 12:41
למה זה חוף של אימא שלך?? תפסו בעלות על הים
* למה   01/02/18 | 10:31
14. למה זה לא כפייה חילונית?
מוצרים פיתרון בלי השיטה השמאלנית של לכופף על פי צו בג״ץ. לכל דבר יש פיתרון והידברות אל תיתנו לתקשורת להסית אותכם
* די לא כל דבר צריך להיות כותרת   01/02/18 | 09:06
13. סטטוס קוו
אפשר ליצור מרחבים ציבוריים שלדתיים אסור להכנס?
* שרון   01/02/18 | 09:03
משעשע..
* משעשע..   01/02/18 | 09:37
משעשע..
תגובה מלאה בבורות בצורה מובהקת,המצביעה על היסחפות ואפקט העדר לעניין "החרדים". אסרו או מנעו כניסה של חילוניים לחוף? אין קשר. העניין כאן נסיון ולכבד יום וחצי מסכנים של הציבור בחוף.. להתריס ולהכעיס..זאת המטרה בכתבה ובתביעה- רחמנות.
* מציתי    01/02/18 | 09:43
תגובה
אני דתי ובאותם שעות שמוגדרות לגברים, גם לאשתי אסור להכנס לחוף ולהיפך... מה קשור דתי חילוני?! וכן אני חושב שיש מספיק חופים שהולכים שם בלבוש לא צנוע אז חוף אחד מתוך עשרות אני לא חושב שזה מוגזם
* דתי   01/02/18 | 09:43
זה שלאשתך אסור להיכנס זה בעיה שלך
אתה דוגל בשיטת אירן ופרמיטיביות.. תחנך כך את אשתך ולא נשים אחרות.
* זב   01/02/18 | 10:33
אני לא יודע איך זה אצלך בזוגיות אבל אני לא מחנך את אשתי...
זה עיקרון של צניעות שאנחנו מאוד שומרים עליו ורואים בוא ערך עליון לחיי משפחה... מאוד קל לצעוק אירן ופרמטיביות אבל זה בעיקר מראה על ילדותיות מצדך, ואי הבנה שכשאתה רואה בחורה בבקיני גם אם אתה אומר זה לא עושה לי כלום זה בולשיט...
* יאיר   01/02/18 | 12:41
אבל זה כבר קיים!
כמעט לכל חופי הים במדינה אני לא יכולה להיכנס
* דתיה   01/02/18 | 10:36
יש הבדל יא מוחלט מצומצם - את בוחרת לא להיכנס
אף אחד לא עומד בכניסה לחופים ואומר לדתיים לא להיכנס. וזה ההבדל. רוצה לבלות בחוף? תהיי בחוף מה אכפת לי? אבל אל תגידי לי איפה להיות או לא להיות.
* צבי   01/02/18 | 15:31
12. אבל אם כל הכבוד צריך לכבד את החוק ולכבד את כולם
* כואב כמו כל קנס   01/02/18 | 09:02
11. ממש מדינת עולם שלישי
נמאס מהכפייה הדתית
* לי   01/02/18 | 09:01
10. למה למה
תגידו השתגעתם ?הדבר מעוגן בחוק ויש לכבד את המגזר הדתי שהקצו לו חוף נפרד מתוך עשרות חופים שיש לציבור הכללי ואם ניתן לה לעבור מדוע שלא ניתן לכולם ואז איפה החוף הנפרד ? ממליץ לעורכת דין שמלבה שנאה ללכת ללמוד עוד קצת וטוב שנקנסה וחבל שרק ב600
* משה    01/02/18 | 08:58
9. מגיע לה. אם היה שם בית פרטי, היא גם הייתה מתעקשת לעבור?
* חוסר איזון.   01/02/18 | 08:52
אבל זה לא בית פרטי אלא שטח ציבורי
דביל
* טל   01/02/18 | 09:24
בית פרטי על חוף הים...קובי...זה אתה?
יש חוק ויש את זכות הפרט. בחיפה יש חוף של דתיים ויש סידור הולם לעבור מסביבו...בתל אביב יש חוף דתיים ויש סידור הולם לעבור מסביבו...צריך להתחשב בכולם או לא להתחשב בכלל.
* בן   01/02/18 | 11:41
8. צודקים. מה ציפיתם שעברתם שם??? ולמה את עוברת שם סתם להכשיל את הגברים??? שימי חלוק
* אפרת   01/02/18 | 08:51
7. את פשוט חצופה. הייתי מותנת לך 2000 שקל קנס
למה לעשות סתם פרובוקציות???
* ליה   01/02/18 | 08:51
6. הקנס צודק תלמדי לכבד
למה לא לכבד את רגשות הדתיים
* נפתלי    01/02/18 | 08:46
5. מי אמר שמדינת איראן לא כאן? פשוט הזוי. מדינה שנעשית פרמיטיבית הולכת אחורה בזמן.
* טל   01/02/18 | 08:42
אני בחורה דתיה לדעתך לנו לא אמורה להיות אפשרות לבלות בים?
בעלי למשל לא ילך לחוף אם ידע שעוברות שם בנות בבקיני כי זה אסור לו מה מבקשים ממכם כדי שגם אנחנו נוכל לבלות בים אם אתם מהמין השני לא לעבור באותו יום לא קשור לחילונים אין בעיה שגבר חילוני יעבור ביום של רחיצת גברים אבל אם את אישה בבקשה כבדי וביום הגברים תעשי סיבוב קטן דרך הטיילת או תקצרי טיפה את המסלול לא ביקשנו לכפות על אף אחד
* חוה   01/02/18 | 10:21
לא הבנתי
בגלל שאתם הדתיים והחרדים מאמינים בשטויות מומצאות טז חילונים שפויים צריכים לוותר על אחת הזכויות הכי בסיסיות? חופש התנועה אמור להיות מובן מאליו.
* אור   01/02/18 | 11:10
אור הטיפש
ביקשו ממך לכבד את מה שאנחנו מאמינים בו ואתה הטיפש לא, אם אתה לא רוצה לכבד זה כבר בעיה שלך
* יוסי   01/02/18 | 14:18
4. "מצאו את עצמם" "מחוסר ברירה"...
כאילו שהכריחו אותם לעבור דווקא בחוף הנפרד, ובנוסף הפקח הודיע להם שאסור לעבור משם... אייטם חדשותי גרוע ומוטה
* נו באמת...   01/02/18 | 08:40
אז היה מתקצר לה טיפה הטיול שתכננה
מי ישמע היא הלכה וחזרה זה ממש אומר שלא היתה חייבת לעבור- ממש לא נחמד מצידה
* חוה   01/02/18 | 10:23
3. איך אנשים מחפשים כותרות. זה משהו.
כאילו מה? הייתם חיבים לעבור דווקא משם? שנאה בעם ישראל אוכלת כל חלקה טובה.
* בת   01/02/18 | 08:39
2. "מצאו את עצמם" "מוס
* נו באמת..   01/02/18 | 08:38
1. חיפשה לעשות כותרות
אם זו בעיה כל כך קשה ובאמת אי אפשר לעבור אז ברור שכבר היו הרבה מתלוננים לגבי זה.. היא כנראה נכנסה בידיעה שאי אפשר ובכדי לעשות דווקא.. מהטיפוסים שתמיד יעברו על החוקים והכללים ואז יעשו את עצמם מסכנים ותמימים..
* מהאנשים שתמיד יעברו על הכללים   01/02/18 | 08:36
מסכימה לחלוטין
זה לא בעיה, זו ילדה קטנה שקשה לה לכבד חוקים ואנשים.
* שוש   01/02/18 | 09:38